Liever helemaal geen Esther in beeldquote:Op zondag 12 februari 2023 15:26 schreef pingu66 het volgende:
Danhad ik toch liever die peepshow gezien eerlijk gezegd.
Liefde in de loods is weggeknipt.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther legt haar gebeuren uit aan Isaac ... als Esther wegloopt en hem niet meer kan horen.
Isaac : Liefde in de loods .... is ver te zoeken....
Ik zou een kaartje maken: Liefde is .... je schaar uitlenenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Liefde in de loods is weggeknipt.
Esther is niet de geknipte persoon voor Liefde in de loods.
Zou ik op het kaartje zetten.
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou een kaartje maken: Liefde is .... je schaar uitlenen
Afgunstquote:Op zondag 12 februari 2023 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom Esther zo'n haat naar Wendy heeft? Wendy staat altijd voor iedereen klaar, leuke meid. Ik begrijp het niet.
Omdat iedereen Wendy vraagt om te knippen en Wendy haar schaar vergeten is mee te nemen. En omdat Wendy wel eens tegen Esther de waarheid zegt, dat ze zeurt en zuigt.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom Esther zo'n haat naar Wendy heeft? Wendy staat altijd voor iedereen klaar, leuke meid. Ik begrijp het niet.
Was dat niet met Zoë?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand vroeg om het fragment dat Kim over kinderen met Jeff praat, iemand een stream en tijdstip svp ..... ?
Gisteren ergens tussen 1500 en 1700 uur, maar kan het niet vinden helaas ....
Op wie willen ze stemmen dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ging uiteraard over nomineren ... Isaac zei : We gingen even tellen... Babette twijfel, GJ twijfel ... en dan komen we te kort ....
Gesprek was met Marciano en Rupert op K4.
Geen idee.. Isaac had geen microfoon om, en fluisterde ... en de febo had denk ik de microfoon van Janet ook vol open met veel ruis. Dus was bijna niet te verstaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |