Heeft zo'n honger dat hij aan zijn eigen gebit begintquote:Op zondag 12 februari 2023 16:22 schreef Korak het volgende:
Erik die nooit kauwt heeft een stukje tand afgebroken
Vanmorgen kon ie niet op Albert Verlinde komenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano kan niet op de serie 'Lie to Me' komen.
Ergens snap ik het wel..quote:Op zondag 12 februari 2023 16:27 schreef D. het volgende:
[..]
Vanmorgen kon ie niet op Albert Verlinde komen
In gesprek met de manager.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:35 schreef spapaars het volgende:
Die 2 krakers van de vide weer even in beeld.
Dan zijn hun al lang vertrokken dus doe dat maar lekker thuis...deugwijven.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:38 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy en Wanda willen een feestje gaan vieren als Jeff weg gaat.
Jeff vroeg eerder vandaag wie er jarig was, en toen ging het even over haar vader, verder niet geluisterd ....quote:
Ah, gisteren dacht ze nog dat het overmorgen was, omdat het gisteren de 10e wasquote:Op zondag 12 februari 2023 16:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeff vroeg eerder vandaag wie er jarig was, en toen ging het even over haar vader, verder niet geluisterd ....
De vader van Zoe is vandaag jarig, Babette feliciteerde haar en Zoe vertelde dat GJ haar in verwarring had gebracht.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, gisteren dacht ze nog dat het overmorgen was, omdat het gisteren de 10e was
Ik moet zeggen dat Erik heel inventief is in het bedenken van de omschrijvingenquote:
Die tanden zijn zo slecht omdat hij nooit vers eten eet en geen vitamines enzo binnen krijgt. Allen suikers en veel zoutquote:Op zondag 12 februari 2023 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft zo'n honger dat hij aan zijn eigen gebit begint
Ze verwijzen vaak naar letters, dat is wat minder creatiefquote:Op zondag 12 februari 2023 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Erik heel inventief is in het bedenken van de omschrijvingen
Dat is mij nog niet opgevallen bij hemquote:Op zondag 12 februari 2023 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ze verwijzen vaak naar letters, dat is wat minder creatief
JW zegt vaak 'de zoveelste letter van het alfabet', Erik is idd creatiever, hij verwees net naar het bordje op een lesautoquote:Op zondag 12 februari 2023 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mij nog niet opgevallen bij hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik had het ook over Erikquote:Op zondag 12 februari 2023 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
JW zegt vaak 'de zoveelste letter van het alfabet', Erik is idd creatiever, hij verweest net naar het bordje op een lesauto
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
Jasper, Kenzy en Wanda neuriën Coldplay
Wanda: "Nee is REM"![]()
Jappie: "Coldplay"
Wanda: "REM"![]()
Kenzy: "Ik dacht ook Coldplay"
Wanda: "Nee REM"![]()
Jasper: "Sowieso Coldplay"
Sas wordt om hulp gevraagd, weet het niet
Bern: "Coldplay"
Deja VuWanda is helemaal niet eigenwijs hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ben dan toch wel weer nieuwsgierig welk liedje zij dan dacht dat het wasquote:Op zondag 12 februari 2023 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda is helemaal niet eigenwijs hoor
Enige nadeel is dat ie vaak fout zit met zijn omschrijvingquote:Op zondag 12 februari 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het ook over Erik
Net moest hij Mallorca beschrijven, maar met een uitgebluste JW valt dat niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze de twee bands gewoon door elkaar haaldequote:Op zondag 12 februari 2023 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben dan toch wel weer nieuwsgierig welk liedje zij dan dacht dat het was
Valt me eigenlijk tegen van de zo nuchtere Wendyquote:Op zondag 12 februari 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Rupert is aan het kaartlezen voor Wendy
Hij vergat maar 1 lettergreep, daarbij weet niemand allesquote:Op zondag 12 februari 2023 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat ie vaak fout zit met zijn omschrijving
Amerikaanse zanger die met Do gewerkt heeft. Eminem
Misschien uit verveling?quote:Op zondag 12 februari 2023 17:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Valt me eigenlijk tegen van de zo nuchtere Wendy
Isaac's lichaam maakt blijkbaar nogal wat indruk op Babette, ze had het er gisteren ook al over.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:16 schreef Dotteke het volgende:
Was jou lichaam altijd al zo hard vraagt Babette aan Isaac
Zou je zeggen ja maar dan nog loop je beter een blokje omquote:
Hoezo? Het is maar tarotquote:Op zondag 12 februari 2023 17:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Valt me eigenlijk tegen van de zo nuchtere Wendy
Het is niet erg om niet alles te weten, maar hij wist het 'absoluut' zekerquote:Op zondag 12 februari 2023 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij vergat maar 1 lettergreep, daarbij weet niemand alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |