abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207962323
Hey FOK!

Al tijden heb ik 2 deurbellen, 1 oude analoge en 1 oude iets minder analoog waarbij ik video en geluid ontvang, echter kan ik geen geluid zenden naar de deurbel zelf en dat is soms wel erg onhandig (ik moet 44 treden naar beneden alvorens ik bij de voordeur ben).

Nu wil ik beide bellen gaan vervangen door 1 videodeurbel maar wil deze graag wel aansluiten op de huidige deurbel (gong)...

Welke deurbel raden jullie aan? op basis van de volgende voorwaarden;

- Geen cloud
- Geen abonnement
- Geen accu, dus gewoon op travo
- App op telefoon (android).

Liefst niet al te duur, zijn er hier mensen met ervaring? ik lees het graag! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_207962373
Ik heb twee maanden geleden, met exact dit zelfse lijstje bij de hand, gekozen voor de Eufy Video Doorbell Dual 2 Pro met HomeBase.

Aansluiten was eenvoudig, de bestaande deurbel geeft nog steeds geluid en beeld en geluid zijn prima. We zijn blij met de keuze.

https://www.coolblue.nl/p(...)ampaign=notspecified

Als je de specificaties doorneemt zie je staan "battery powered", als je verder kijkt, zie je dat je deze bedraad kan aansluiten (de trafo houdt dan de batterij opgeladen), helemaal top, en makkelijk uit te voeren! Draadjes die je nodig hebt zitten erbij in de doos.
pi_207969364
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 10:24 schreef winterapfel het volgende:
Ik heb twee maanden geleden, met exact dit zelfse lijstje bij de hand, gekozen voor de Eufy Video Doorbell Dual 2 Pro met HomeBase.

Aansluiten was eenvoudig, de bestaande deurbel geeft nog steeds geluid en beeld en geluid zijn prima. We zijn blij met de keuze.

https://www.coolblue.nl/p(...)ampaign=notspecified

Als je de specificaties doorneemt zie je staan "battery powered", als je verder kijkt, zie je dat je deze bedraad kan aansluiten (de trafo houdt dan de batterij opgeladen), helemaal top, en makkelijk uit te voeren! Draadjes die je nodig hebt zitten erbij in de doos.
Kun je een schema tekenen hoe je de deurbel met de (mechanische?) gong hebt aangesloten?

Ik heb een tweedehands Ring deurbel gekocht. Maar deze kan alleen met een digitale ringel worden verbonden. En anders moet deze deurbel via een relay worden aangesloten op de mechanische deurbel. Ik snap van deze laatste niets en het lijkt mij ook ingewikkeld. De schemas hiervoor zien er ingewikkeld uit voor mij.
pi_207971839
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 18:50 schreef Belugastroop het volgende:

[..]
Kun je een schema tekenen hoe je de deurbel met de (mechanische?) gong hebt aangesloten?

Ik heb een tweedehands Ring deurbel gekocht. Maar deze kan alleen met een digitale ringel worden verbonden. En anders moet deze deurbel via een relay worden aangesloten op de mechanische deurbel. Ik snap van deze laatste niets en het lijkt mij ook ingewikkeld. De schemas hiervoor zien er ingewikkeld uit voor mij.
Oude drukknop demonteren, Eufy deurbel aansluiten op deze draadjes. Verder geen aanpassingen gedaan voor de mechanische bel.

Bij het instellen van de deurbel krijg je in de de vraag welke gong je wil gebruiken: de mechanische die je al hebt, een ringtone uit de "homebase", eventueel een los te bestelling eufy gong, alexa, of een combinatie hiervan.

Zie een willekeurig screenshot van internet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')