Heet ie C. Leeuw?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
We kunnen naar de dierentuin, daar is een zeeleeuwtje geboren!
Ah nee niet de dierentuin. Wat vinden jullie van drievliet?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik zie me daar trouwens nog niet direct mee bowlen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
Volgende keer op vakantie naar Viv.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ah nee niet de dierentuin. Wat vinden jullie van drievliet?
Nee ponnypark slagharen !!!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Deal!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgende keer op vakantie naar Viv.
Doe mij maar Minigolf.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jij gooide tenminste niet de verkeerde kant uitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet zo aanstellen, je was maar 1 punt slechter dan ik![]()
Wat waarschijnlijk alleen maar zegt dat ik bijna even lomp ben..![]()
Ik heb net geleerd over een oliepatroon.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:05 schreef streamjohan het volgende:
Echte mannen likken aan de bowlingbal zodat deze soepeler over de baan manoeuvreert.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgende keer op vakantie naar Viv.
Gezellig!quote:
Weet wel een leuke Garp voor de dierentuin:quote:
Jij bent een turkquote:
Omdat de rest van Nederland hier ook zitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:31 schreef streamjohan het volgende:
VD waarom niet bij Stardust? 400 uur reizen voor bowlen
Heb je daar ook koophuizen neef?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat de rest van Nederland hier ook zit
Deze bowling had een cadeau gesponsord voor een ontvanger van de Kerstpakkettenactie. Spontaan, want eigenlijk zou een FOK!ker dat betalen. En dat leverde zoveel sympathie op dat besloten werd om de meet daar te houden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:31 schreef streamjohan het volgende:
VD waarom niet bij Stardust? 400 uur reizen voor bowlen
Wel jammer dat jij er niet was. Dan hadden we nu aan de pizza gezeten.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Deze bowling had een cadeau gesponsord voor een ontvanger van de Kerstpakkettenactie. Spontaan, want eigenlijk zou een FOK!ker dat betalen. En dat leverde zoveel sympathie op dat besloten werd om de meet daar te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |