En Snickersquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik at alleen magnetronmaaltijden.
tja......quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en waaaarom gaan JW en Erik dan niet eens koken?
ik kan ze wel volgen maar die knerpende stemmen, het geratel en elkaar in de rede vallen en tussendoor knerpen, vreeeeeselijkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt?
Ik kan ze prima volgen, ze luisteren en reageren op elkaar, vullen elkaar aan
het gaat alleen wat sneller, heerlijk.
Alsof daar variatie in zit. Ik vraag me af hoe die twee van te voren dachten dat het zou gaan in de loods. Qua etenquote:
zijn ze te lui voor , die jammeren en zeiken liever vanuit hun blauwe stoeltjesquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
grappig hoe verschillend we dit ervaren, vind je ze allebei knerpend?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik kan ze wel volgen maar die knerpende stemmen, het geratel en elkaar in de rede vallen en tussendoor knerpen, vreeeeeselijk
misschien willen ze wel gewoon een keer een bruine boterham met beleg als lunchquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
moeten ze dat regelen/ aangevenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien willen ze wel gewoon een keer een bruine boterham met beleg als lunch
Het valt me vooral op hoe Wanda nu praat.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
grappig hoe verschillend we dit ervaren, vind je ze allebei knerpend?
ik vind dit een prima gesprek, deze mensen luisteren tenminste, reageren op elkaar
hoe ?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het valt me vooral op hoe Wanda nu praat.
En als ze dat doen is het denk ik " Wat onaardig tegenover de mensen die elke dag proberen om iets aparts op tafel te zetten "quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
moeten ze dat regelen/ aangeven
klagen vanaf de zijlijn is makkelijk
maar anderen staan 24/7 te koken
Ze zei er gisteren wat overquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:40 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet babbel eens tegen een nuchtere JW zeggen dat hij minder op die bank moet zitten
Veel meer open dan toen Kim er nog was.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Maar toen had hij biertjes op
Heeft ze gisteren al gezegd tegen JW. Toen ze in het washok zaten. Dat hij eens van die bank af moest komen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:40 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet babbel eens tegen een nuchtere JW zeggen dat hij minder op die bank moet zitten
ik vind het dan ook een leuk gesprek, ze herkennen elkaar in wat ze zeggenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel meer open dan toen Kim er nog was.
I knowquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren al gezegd tegen JW. Toen ze in het washok zaten. Dat hij eens van die bank af moest komen.
Zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het dan ook een leuk gesprek, ze herkennen elkaar in wat ze zeggen
en denk dat Wanda ook wel slim is en doorheeft dat ze contacten met anderen moet gaan leggen
Ja echt welquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het dan ook een leuk gesprek, ze herkennen elkaar in wat ze zeggen
en denk dat Wanda ook wel slim is en doorheeft dat ze contacten met anderen moet gaan leggen
nooooooitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:46 schreef greysbones het volgende:
Alles op het gouden weegschaaltje
Hoeveel heb jij gehad
Ze weten het allemaal beter
Maar wanneer zeggen ze het nu eens in de groep dan
Ik geef het 2 maanden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
De pannen moeten weer vervangen worden
Deze gaan dan zeker een half jaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |