nopequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij zal toch wel eens ooit een wasje hebben gedaan
Ja dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay je snapt het niet ook goed
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
over wie heeft Babstte/ Jeff het nu?
Martin?
koekoekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
JW: Het hoeft niet extreem
Isaac: Het hoeft niet extreem
JW: Gewoon normaal
Isaac: Gewoon normaal
Ik kan me dat heel goed voorstellen, ook wij vinden het saai. Maar wij doen van alles tussen door. Soms zit ik te kijken en dan denk ik, waar kijk ik naar.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
iedereen wil eigenlijk naar huis
het is te saai
Dat is het ook maar achter doet er niet veel aa..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
het is te saai
Daar ben ik het ook wel mee eens, het is saaiquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
het is te saai
Dat heb ik dus steeds vaker..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan me dat heel goed voorstellen, ook wij vinden het saai. Maar wij doen van alles tussen door. Soms zit ik te kijken en dan denk ik, waar kijk ik naar.
Dat is hun klacht ook, van iedereen volgens mij en ze spreken het steeds meer uitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is het ook maar achter doet er niet veel aa..
dan gaat Wanda ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:16 schreef engine het volgende:
Dan vertrekken ze tochdat geklaag heb ik helemaal niks mee.
Je zal er toch maar zitten, dan word je toch langzaam een beetje gek lijkt me.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan me dat heel goed voorstellen, ook wij vinden het saai. Maar wij doen van alles tussen door. Soms zit ik te kijken en dan denk ik, waar kijk ik naar.
Ja als ze dat graag wil moet ze vertrekken.quote:
Het valt me mee dat we dat klagen mogen horen, had verwacht dat er wel een streameissel zou komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is hun klacht ook, van iedereen volgens mij en ze spreken het steeds meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |