abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210571000
quote:
11s.gif Op donderdag 7 september 2023 16:18 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Oh echt? :D :D
Een kilo of 56, denk ik. :P
  vrijdag 8 september 2023 @ 17:32:25 #152
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210571013
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 17:32 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dat is aardig wat |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210573172
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 17:32 schreef vencodark het volgende:

[..]
Weet je het zeker?

Foto van vorige week

*Zoek de 6 verschillen.
pi_210575263
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2023 21:09 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Weet je het zeker?

Foto van vorige week
[ afbeelding ]

*Zoek de 6 verschillen.
Ik bedoel dat hij van Nicol af is. :P
pi_210575343
Hoe is het met Nicole?
Ik zwaai naar dieren.
pi_210577778
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 01:34 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik bedoel dat hij van Nicol af is. :P
Ahhh op die manier.
  zaterdag 9 september 2023 @ 15:17:01 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210580180
  zaterdag 9 september 2023 @ 17:17:18 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210581472
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 01:51 schreef Geerd het volgende:
Hoe is het met Nicole?
Iets met tetten in de Playboy.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_210581541
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Iets met tetten in de Playboy.
Ooit een keer in het echt gezien..leuke dame..
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 12 september 2023 @ 13:59:53 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210619401
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 01:51 schreef Geerd het volgende:
Hoe is het met Nicole?
Niemand die dat iets boeit hoe het met crackie gaat.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2023 @ 12:16:46 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_210622223
heeft de hand weten te leggen op de aangifte. Het zou gaan om bedreiging en huisvredebreuk. De incidenten zouden al een paar jaar geleden zijn gebeurd. De Arnhemmer wilde naar eigen zeggen al eerder aangifte doen, maar werd door de politie niet serieus genomen. Burgemeester Ahmed Marcouch riep na berichtgeving van de Gelderse omroep op om aangifte te doen als je ook te maken hebt of hebt gehad met de misstanden op het park.

In de aangifte staat dat de toenmalig parkbeheerder zonder toestemming van de bewoner de woning binnendrong met een loper. Ook wordt een incident uit februari 2019 aangehaald. Gillis zou toen zelf met een aantal mannen uit het Oostblok op het park bezocht te hebben. De aangever verklaarde dat er destijds twee schoten waren gelost door de aanhang van de vastgoedondernemer.

De Arnhemmer stond naar eigen zeggen honderd meter van het incident. De bewoner geeft aan dat die zich bedreigd en onveilig voelde. De schietpartij zou door een tweetal andere bewoners bevestigd kunnen worden.

Aanslag
Een aantal dagen later zou de parkbeheerder een bezoekje aan de chaletbewoner hebben gebracht. De Arnhemmer moest het park verlaten. Hij zou dat niet al te vriendelijk gevraagd hebben: “Als je niet weggaat, dan komen dezelfde mannen als die de voormalig parkbeheerder hebben weggejaagd bij jou aan de deur." Hierdoor voelde de vakantieparkbewoner zich ernstig bedreigd.

Nog weer een paar dagen later zou er een enorme knal hebben plaatsgevonden achter het chalet van de aangever: “Ik voelde de drukgolf van de ontploffing zelfs aan mijn hoofd en haren.” De Arnhemmer denkt dat dit een bewuste aanslag was op hem.

Verder zouden er Luidruchtige Polen met pitbulls en knuppels regelmatig voor het chalet hebben gestaan. Ook zouden zij tegen de bomen in zijn tuin hebben geplast. Dit is volgens de Arnhemmer ook bij andere bewoners gebeurd. De aangever vermoedt dat dit in opdracht was van Gillis.

https://www.msn.com/nl-nl(...)adf3be2a4d94d6b&ei=1

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 18 september 2023 @ 09:46:17 #163
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210670823
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 00:11 schreef sherezade het volgende:
Niemand die dat iets boeit hoe het met crackie gaat.
Nicol Kremers voor de rechter om weigeren bloedproef: ‘Ze zei dat ze eind aan leven wilde maken’

Realityster Nicol Kremers moet voor de politierechter verschijnen omdat ze een bloedproef weigerde nadat ze was aangehouden op verdenking van rijden onder invloed. De 33-jarige Brabantse verklaarde dat ze ‘op de vlucht’ was voor haar ex, Peter Gillis, tegen wie ze later aangifte zou doen van minstens tien gevallen van mishandeling. ,,Ze zag het leven niet meer zitten.”

https://www.ad.nl/show/ni(...)ilde-maken~a289820f/

Showtime :')
  maandag 18 september 2023 @ 13:07:25 #164
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210672608
Nicol Kremers moet voorkomen om weigeren bloedproef

Nicol Kremers moet dinsdag 10 oktober voor de rechter verschijnen omdat ze afgelopen maart een bloedproef weigerde nadat zij door de politie werd aangehouden.
Kremers werd zes maanden geleden aangehouden op verdenking van rijden onder invloed. Ze zou een „emotionele, verdrietige en angstige indruk” hebben gemaakt op de agenten. Ze weigerde echter een bloedproef af te laten nemen, waardoor niet vastgesteld kon worden of ze op dat moment nuchter was.

Het OM bestempelt deze weigering als een misdrijf dat doorgaans zwaarder wordt bestraft dan het rijden onder invloed zelf. Het Openbaar Ministerie bevestigt Kremers’ zaak na berichtgeving van het AD.

Peter Gillis

Volgens haar advocaat Sébas Diekstra zat Nicol op het moment van het incident „in een bijzonder moeilijke fase.” Haar relatie met de vakantieparkhouder Peter Gillis was onlangs gestrand. Nadien bleek dat hij haar zou hebben mishandeld, waarvan zij later ook aangifte heeft gedaan.

Volgens Diekstra heeft zijn cliënt na het incident „actief hulp gezocht en intensief aan zichzelf gewerkt.” Tijdens de zitting komende maand zegt hij inhoudelijk in te gaan op het ten laste gelegde.

https://www.telegraaf.nl/(...)-weigeren-bloedproef

10 oktober shownieuws kijken dus |:) :')
pi_210672656
Kan je nog zo hard in elkaar gebeukt zijn, als je met drank op achter het stuur gaat, verdien je straf, heel veel straf.
-nee-
pi_210714156
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2023 13:14 schreef Marsenal het volgende:
Kan je nog zo hard in elkaar gebeukt zijn, als je met drank op achter het stuur gaat, verdien je straf, heel veel straf.
Natuurlijk. Gelukkig kijkt het CBR er toch anders naar, rijbewijs kwijt, cursusje volgen, bloedproef, en met geluk de komende 10 jaar elk jaar je rijbewijs laten keuren.
  vrijdag 22 september 2023 @ 09:54:49 #167
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_210714219
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2023 13:14 schreef Marsenal het volgende:
Laat Gillis er nog maar wat verstand in rammen , bah wat een trut :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_210714633
quote:
Blijf het bijzonder vinden hoe die Nederlandse gossip magazines eruit blijven zien alsof ze straight uit de 90’s komen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:49:12 #169
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Trouwste user 2022 maandag 9 oktober 2023 @ 13:22:56 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_210891938
Nicol Kremers heeft nóg een aangifte gedaan tegen haar ex Peter Gillis, deze keer van dwang. Kremers beweert dat ze in de nadagen van hun relatie onder dwang een ‘vaststellingsovereenkomst’ moest tekenen, waarop hij nu baseert dat hij beslag mag leggen op haar rekeningen.

Het Openbaar Ministerie laat dat weten na vragen van het AD. De strijd tussen de beide voormalige hoofdrolspelers van SBS 6-soap Massa is Kassa is inmiddels keihard geworden. Zaterdag werd via deze site bekend dat Gillis voorlopig voor 104.000 euro beslag mag leggen op haar rekeningen, zo besloot de voorzieningenrechter Noord-Nederland. Gillis baseert die claim op een vaststellingsovereenkomst die getekend werd aan het eind van hun relatie, met als doel dat er niets over de relatie gezegd zou worden.

Maar Kremers liet zich daarna geregeld in de media horen over hun relatie. Daarbij speelt een grote rol dat ze tien aangiften deed van mishandeling tegen de vakantieparkmiljonair, waaronder één aangifte van verkrachting. Ook beweert ze dat ze de overeenkomst onder dwang moest tekenen en geen inzage kreeg. Het kostte haar management vele maanden om de overeenkomst in handen te krijgen.

112-opname
Het Openbaar Ministerie vervolgt Gillis al voor één geval van mishandeling. De persofficier van justitie zei vorig jaar al dat er veel bewijzen zijn, waaronder een 112-opname waarop een deel van een mishandeling te horen zou zijn.

Gillis verzamelde zo’n twintig publicaties waarin Kremers min of meer van zich laat horen over hun relatie en claimde bijna 1,7 miljoen euro. De rechter veegde twaalf publicaties van tafel, maar oordeelde dat Gillis vanwege acht publicaties voor nu beslag mag leggen. Via de rechter zal uiteindelijk moeten worden uitgevochten of hij echt recht heeft op zijn claim.

https://www.ad.nl/show/ni(...)st-tekenen~a2945e9a/

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210894797
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2023 21:09 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Weet je het zeker?

Foto van vorige week
[ afbeelding ]

*Zoek de 6 verschillen.
Hij lijkt nog steeds op Shrek.. zeker nu met die groene overall.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_210899114
quote:
Hoe kom je daarbij?
Er is beslag gelegd voor een bepaald bedrag. Is nog maar de vraag of Nicolleke daadwerkelijk zoveel geld heeft.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:48:32 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_210901823
Ze had drank op, had drugs gebruikt, en wilde toen ze was aangehouden achter het stuur ‘niet in zich laten prikken'. Voor het weigeren van een bloedonderzoek kreeg voormalig Massa is Kassa-ster Nicol Kremers dinsdag in de rechtbank Breda een taakstraf van 80 uur (waarvan de helft voorwaardelijk) en een rijontzegging van 179 dagen opgelegd.

De 33-jarige Brabantse legt zelf de link met het keiharde gevecht waarin ze is verwikkeld met haar ex, Peter Gillis, die ze beschuldigt van jarenlange mishandelingen: ,,Ik wil nergens onderuit komen, ik had alcohol gebruikt, ik had drugs gebruikt, ik wilde alleen geen bloed meer zien, geen naalden, geen pijn,” zei ze tegen de rechter toen die vroeg hoe haar problematische relatie met Gillis van invloed is geweest op het feit dat ze een bloedproef weigerde.

Kremers kwam kwart voor tien de rechtbank binnen, naveltruitje aan en bereid om alle camera's zowel binnen als buiten de rechtbank haar te laten filmen. Ze deed niet moeilijk tegen de rechter over de gebeurtenissen van toen: ,,Ik heb tegen agenten gezegd: rij me maar dood, ik hoef mijn bloed niet nog eens te zien. Ik was toen in paniek. Ik zou in mijn huidige toestand nooit een bloedproef hebben geweigerd. Ik sta nu sterker in mijn schoenen. Maar ik had toen geen keus, ik kon toen niks anders doen dan nee zeggen.”

De rechter las voor wat Nicol tegen de agenten zei: dat ze niet geprikt wil worden want ze ‘zat vol met drugs'. ,,U zei: ik gebruik dagelijks drugs.”

‘Dodemansrit’
Via deze site werd drie weken geleden bekend dat Kremers op 6 maart van dit jaar in Waalwijk langs de kant van de weg werd gezet door agenten nadat ze tijdens een ‘dodemansrit’ (aldus het Openbaar Ministerie) voor de nodige blikschade had gezorgd. De agenten wisten haast zeker: die is onder invloed. Maar een bloedonderzoek om de exacte waarden vast te stellen, weigerde ze.

Kremers maakte een ‘emotionele, verdrietige en angstige indruk’ op de agenten, die later verklaarden dat Nicole riep dat ze het leven niet meer zag zitten en er zelfs een eind aan zou willen maken. Kremers vertelde tijdens haar verhoor op de vlucht te zijn geweest voor voortdurende mishandeling. Ze gaf toe dat ze met te veel alcohol op achter het stuur zat, maar legde de schuld van het ongeval bij haar ex, Peter Gillis. ,,Bloed prikken doet haar denken aan de keren dat ze haar eigen bloed uit de lakens moest wassen,” zei haar advocaat Sébas Diekstra.

Maar de politierechter ging niet mee in Nicols verhaal van ‘ik kon niet anders’. ,,Voor psychische overmacht is meer nodig.” Nicol zal dus een taakstraf van (netto) 40 uur moeten uitvoeren en kreeg daarnaast 179 dagen rijontzegging opgelegd. Dat laatste heeft ze al uitgezeten overigens. Ze mag dus weer autorijden.

Nicol Kremers beleeft een zeer woelig jaar. Op het moment van haar aanhouding was nog niet bekend dat ze in een gewelddadige relatie zat. Die relatie was toen nét uit. Pas later in het jaar zou ze aangifte doen van minstens tien gevallen van mishandeling. Dat wordt momenteel allemaal nog onderzocht.

104.000 euro
Kremers is in de loop van dit jaar in een waar grondgevecht beland met haar ex, Gillis. Laatstgenoemde (die van SBS nog steeds verder mag met Massa is Kassa) mag van de rechter voor 104.000 euro beslag leggen op haar rekeningen omdat Kremers zich ondanks een vaststellingsovereenkomst in de media negatief uitlaat over hun relatie. Maar volgens Kremers moest ze dat ‘contract’ onder dwang tekenen. Daarvan deed ze onlangs óók aangifte.

De straffen voor het weigeren van een bloedproef liggen doorgaans hoger dan rijden onder invloed. Overigens is Kremers niet de enige die een bloedonderzoek weigerde: de laatste paar jaar is het aantal mensen dat een bloedproef weigert gestegen naar meer dan 1000.

https://www.ad.nl/show/ni(...)-pijn-meer~a017e64f/

'Bloed prikken doet haar denken aan de keren dat ze haar eigen bloed uit de lakens moest wassen,”' Ha ha ha ha. Dat naveltruitje ook. _O-

pi_210905986
Wat een ontiegelijke fopstraf. Ik ken mensen die voor minder 180 dagen rijontzegging hebben gehad.
pi_210908503
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 11:48 schreef tong80 het volgende:
Ze had drank op, had drugs gebruikt, en wilde toen ze was aangehouden achter het stuur ‘niet in zich laten prikken'. Voor het weigeren van een bloedonderzoek kreeg voormalig Massa is Kassa-ster Nicol Kremers dinsdag in de rechtbank Breda een taakstraf van 80 uur (waarvan de helft voorwaardelijk) en een rijontzegging van 179 dagen opgelegd.

[ afbeelding ]

De 33-jarige Brabantse legt zelf de link met het keiharde gevecht waarin ze is verwikkeld met haar ex, Peter Gillis, die ze beschuldigt van jarenlange mishandelingen: ,,Ik wil nergens onderuit komen, ik had alcohol gebruikt, ik had drugs gebruikt, ik wilde alleen geen bloed meer zien, geen naalden, geen pijn,” zei ze tegen de rechter toen die vroeg hoe haar problematische relatie met Gillis van invloed is geweest op het feit dat ze een bloedproef weigerde.

Kremers kwam kwart voor tien de rechtbank binnen, naveltruitje aan en bereid om alle camera's zowel binnen als buiten de rechtbank haar te laten filmen. Ze deed niet moeilijk tegen de rechter over de gebeurtenissen van toen: ,,Ik heb tegen agenten gezegd: rij me maar dood, ik hoef mijn bloed niet nog eens te zien. Ik was toen in paniek. Ik zou in mijn huidige toestand nooit een bloedproef hebben geweigerd. Ik sta nu sterker in mijn schoenen. Maar ik had toen geen keus, ik kon toen niks anders doen dan nee zeggen.”

De rechter las voor wat Nicol tegen de agenten zei: dat ze niet geprikt wil worden want ze ‘zat vol met drugs'. ,,U zei: ik gebruik dagelijks drugs.”

‘Dodemansrit’
Via deze site werd drie weken geleden bekend dat Kremers op 6 maart van dit jaar in Waalwijk langs de kant van de weg werd gezet door agenten nadat ze tijdens een ‘dodemansrit’ (aldus het Openbaar Ministerie) voor de nodige blikschade had gezorgd. De agenten wisten haast zeker: die is onder invloed. Maar een bloedonderzoek om de exacte waarden vast te stellen, weigerde ze.

Kremers maakte een ‘emotionele, verdrietige en angstige indruk’ op de agenten, die later verklaarden dat Nicole riep dat ze het leven niet meer zag zitten en er zelfs een eind aan zou willen maken. Kremers vertelde tijdens haar verhoor op de vlucht te zijn geweest voor voortdurende mishandeling. Ze gaf toe dat ze met te veel alcohol op achter het stuur zat, maar legde de schuld van het ongeval bij haar ex, Peter Gillis. ,,Bloed prikken doet haar denken aan de keren dat ze haar eigen bloed uit de lakens moest wassen,” zei haar advocaat Sébas Diekstra.

Maar de politierechter ging niet mee in Nicols verhaal van ‘ik kon niet anders’. ,,Voor psychische overmacht is meer nodig.” Nicol zal dus een taakstraf van (netto) 40 uur moeten uitvoeren en kreeg daarnaast 179 dagen rijontzegging opgelegd. Dat laatste heeft ze al uitgezeten overigens. Ze mag dus weer autorijden.

Nicol Kremers beleeft een zeer woelig jaar. Op het moment van haar aanhouding was nog niet bekend dat ze in een gewelddadige relatie zat. Die relatie was toen nét uit. Pas later in het jaar zou ze aangifte doen van minstens tien gevallen van mishandeling. Dat wordt momenteel allemaal nog onderzocht.

[ afbeelding ]

104.000 euro
Kremers is in de loop van dit jaar in een waar grondgevecht beland met haar ex, Gillis. Laatstgenoemde (die van SBS nog steeds verder mag met Massa is Kassa) mag van de rechter voor 104.000 euro beslag leggen op haar rekeningen omdat Kremers zich ondanks een vaststellingsovereenkomst in de media negatief uitlaat over hun relatie. Maar volgens Kremers moest ze dat ‘contract’ onder dwang tekenen. Daarvan deed ze onlangs óók aangifte.

De straffen voor het weigeren van een bloedproef liggen doorgaans hoger dan rijden onder invloed. Overigens is Kremers niet de enige die een bloedonderzoek weigerde: de laatste paar jaar is het aantal mensen dat een bloedproef weigert gestegen naar meer dan 1000.

https://www.ad.nl/show/ni(...)-pijn-meer~a017e64f/

'Bloed prikken doet haar denken aan de keren dat ze haar eigen bloed uit de lakens moest wassen,”' Ha ha ha ha. Dat naveltruitje ook. _O-

Dat ze drugs gebruikte dat was wel duidelijk met dat afgeleefde meh gezicht van haar en die ranzige coke tandjes... Maar wie gaat er ook zo gekleed naar de rechtbank..
Man, man, man kansloos....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')