abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209368411
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juni 2023 21:18 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Heb wel wat beters te doen dan over Peter en nicolleke ruziën
Jajajajaja gap. Ik ook.

Proost!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209369231
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2023 21:23 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou haar wel uit mn bed trappen. Daar ligt normaal een charmanter type met daadwerkelijk heupen en tanden.
Ik ook, vind haar niet aantrekkelijk. Toen ze wat zwaarder was had ik dr wel een keer dubbelgevouwen, daarna zou ik nooit meer iets van me hebben laten horen.
pi_209378882
Het artikel dat ik had geplaatst stond al in het topic.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209378927
Het artikel wat ik had geplaatst stond al in het topic.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209379083
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 20:55 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Leer quoten man, halve gek.
Dik probleem!
pi_209389819
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2023 21:23 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou haar wel uit mn bed trappen. Daar ligt normaal een charmanter type met daadwerkelijk heupen en tanden.
Alsof ze überhaupt met jou naar bed zou willen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Jauke op 03-06-2023 18:38:48 ]
pi_209389987
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 17:59 schreef Jauke het volgende:

[..]
Alsof ze überhaupt met jou naar bed zou willen? Wat een kneuzen hier.

Goeie genade
pi_209390640
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 17:59 schreef Jauke het volgende:

[..]
Alsof ze überhaupt met jou naar bed zou willen?
Ik denk dat ik haar eerder afwijs dan zij mij, ja.
-nee-
  woensdag 7 juni 2023 @ 18:27:21 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209434146
Vorige week liet Nicol Kremers aan Shownieuws-deskundige Patty Brard weten dat ze alsnog aangifte gaat doen tegen haar ex Peter Gillis wegens mishandeling, zie bovenstaande video. Ze stuurde toen ook foto's naar Patty waarop ze met een gehavend gezicht is te zien. Nicol reageert nu ook zelf in de nieuwe Party: "Ik ga aangifte doen van alle mishandelingen en dat zijn er nogal wat."

Nicol vertelde al aan Patty dat ze momenteel door een hel gaat. "Ik maak een moeilijke tijd mee. Ik zit in het verwerkingsproces van de nare relatie die ik achter de rug hebt", zegt ze nu tegen het weekblad. De gevoelens van pijn en angst heb ik heel lang diep weggestopt."

https://www.shownieuws.nl(...)oor-wat-hij-zou-doen

Lekker ventje die Peter :|W
  donderdag 15 juni 2023 @ 00:30:22 #103
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  donderdag 15 juni 2023 @ 00:36:52 #104
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209517587
quote:
6s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vorige week liet Nicol Kremers aan Shownieuws-deskundige Patty Brard weten dat ze alsnog aangifte gaat doen tegen haar ex Peter Gillis wegens mishandeling, zie bovenstaande video. Ze stuurde toen ook foto's naar Patty waarop ze met een gehavend gezicht is te zien. Nicol reageert nu ook zelf in de nieuwe Party: "Ik ga aangifte doen van alle mishandelingen en dat zijn er nogal wat."

Nicol vertelde al aan Patty dat ze momenteel door een hel gaat. "Ik maak een moeilijke tijd mee. Ik zit in het verwerkingsproces van de nare relatie die ik achter de rug hebt", zegt ze nu tegen het weekblad. De gevoelens van pijn en angst heb ik heel lang diep weggestopt."

Mja is een kant van het verhaal wel...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209517650
quote:
6s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:

Als die gast niet zo'n ordinaire tokkie was, had ook John de Mol hem al gecanceld. Omdat het tokkies zijn, kunnen we dit soort gedrag makkelijker accepteren. We lachen er een beetje om. Dat meppen doet ie in zn eigen tijd.
-nee-
  Trouwste user 2022 zondag 18 juni 2023 @ 14:01:19 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_209554143
10 aanklachten inmiddels door Nicoletje.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209585098
In Telegraaf een 'interview' met Nicol: ze bleef uit angst bij hem.

quote:
uit artikel

Talpa neemt na de uitspraak in de mishandelingszaak rondom Peter Gillis een beslissing over de SBS-show Familie Gillis: Massa is Kassa. Dat bevestigt een woordvoerder na berichtgeving van RTL Boulevard.

„Wij houden de ontwikkelingen rond de rechtszaak nauwgezet in de gaten”, aldus de zegsman. Het huidige seizoen van de realityshow omtrent de vakantieparkenhouder loopt tot en met 11 juli. „Pas na de uitspraak van de rechter nemen we een beslissing over een mogelijk vervolg van de serie.”

De reactie van Talpa blijf ik vreemd vinden. Elke semi- BN-er die word verdacht van me-too praktijken wordt direct van de buis gehaald en Petertje mag op de buis blijven tot na de rechtzaak.
pi_209588391
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:24 schreef Irri-tante het volgende:
In Telegraaf een 'interview' met Nicol: ze bleef uit angst bij hem.
[..]
De reactie van Talpa blijf ik vreemd vinden. Elke semi- BN-er die word verdacht van me-too praktijken wordt direct van de buis gehaald en Petertje mag op de buis blijven tot na de rechtzaak.
Die zal waarschijnlijk voor wat kijkertjes zorgen
  woensdag 21 juni 2023 @ 09:10:03 #109
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209588499
Nicol Kremers moet ook voor de politierechter verschijnen: Ze gaat Peter Gillis achterna

Nicol Kremers moet ook voor de politierechter verschijnen. Net als Peter Gillis houdt Nicol zich niet altijd aan de regels. Als je bekend bent, is het een stuk makkelijker om de regels wat nauwer te nemen. Nicol dacht dit ook, dus is haar rijbewijs afgepakt. RealityFBI meldde via Instagram dat er een openbare zitting in Breda gaat komen voor deze zaak. Het is maar de vraag of Nicol onder haar straf uit kan komen.

Het incident waar ze haar rijbewijs verloor

Nicol Kremers is tijdens een incident haar rijbewijs verloren. Het leek haar een goed idee om onder invloed van een flinke slok en een snuifje te gaan rijden. Op 6 maart heeft het incident plaatsgevonden en nu is het eindelijk tijd voor de zaak. Het is niet precies duidelijk wat er gebeurd is, maar in die nacht heeft Nicol de auto van haar vriendin helemaal total loss gereden.

Wel is het duidelijk geworden dat haar rijbewijs ingenomen is. Ondanks dat vindt ze het nog steeds een goed idee om in een auto te rijden. Misschien pakt de politierechter dit er ook wel bij op. Ze hebben ook een onderzoek gedaan naar het gebruik van verdovende middelen, maar de uitslag hiervan weten we natuurlijk eigenlijk al.

Tijd voor een openbare zitting

Het OM heeft besloten om hiervoor toch over te gaan op vervolging. Om dit te doen, zijn ze van plan om een openbare zitting te houden. Deze zitting zal plaatsvinden bij de politierechter in Breda. Het lijkt erop dat Nicol dan toch nog een beetje op Petertje lijkt.

https://www.roddelpraat.n(...)ter-gillis-achterna/

:')
  Trouwste user 2022 maandag 26 juni 2023 @ 11:55:36 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_209652560
Nicol Kremers, de ex-partner van realityster Peter Gillis, eist dat afleveringen van het realityprogramma Massa is kassa waarin zij is te zien offline gehaald worden en niet meer worden uitgezonden. Kremers deed onlangs aangifte van meerdere gevallen van mishandeling en bedreiging tegen de omstreden vakantieparkondernemer.

Dat staat in een sommatie die haar advocaten Sébas Diekstra en Allon Kijl namens het management van Nicol vandaag sturen aan Talpa en Concept Street, de producent van het programma.

Onlangs werd bekend dat Nicol puur uit angst jarenlang bij Gillis bleef en inmiddels de kracht heeft gevonden te zeggen dat ze jarenlang slachtoffer was van huiselijk geweld. Zij deed onlangs aangifte van minstens tien gevallen van mishandeling en bedreiging. Miljonair Peter Gillis wordt in elk geval voor een van die feiten al vervolgd.

Weliswaar heeft Peter Gillis inmiddels een nieuwe vriendin die nu te zien is in serie 10 van de realityshow over de miljonairsfamilie, maar er zijn nog geregeld terugblikken of beelden van Nicol te zien. Zo was in de aflevering van 20 juni Nicol te zien samen tezamen met Peter Gillis. Ook zijn er andere onlinevideo’s te bekijken waarin Nicol te zien is. Dinsdag is de volgende aflevering van de show op televisie.

De advocaten wijzen er in de brief op dat de strafbare feiten waarover aangifte is gedaan, zich afspeelden tijdens de opnamen van het programma dat inmiddels bijna drie jaar te zien is bij SBS. Via de beelden die nu soms nog opduiken wordt ze dus steeds herinnerd aan de gewelddadige gebeurtenissen uit het verleden. Volgens het management wordt ook de privacy van Kremers geschonden, mede omdat zij geen toestemming heeft gegeven voor verdere uitzending.

‘Victim blaming’
Hier komt nog eens bij, aldus de brief van Diekstra en Kijl, ‘dat zij als slachtoffer in de verschillende afleveringen, die enkel amusementswaarde (blijken te) hebben, op een negatieve wijze wordt weggezet. Dit kan moeilijk anders worden gezien dan als victim blaming. Haar eer en goede naam worden door verschillende opmerkingen ook aangetast’.

,,Nicol wordt regelmatig nog neergezet al golddigger en er wordt vaak lachend en gekscherend over haar gedaan, ze wordt heel vaak nog negatief genoemd of in beeld gebracht. Ze wordt neergezet als een probleem dat is opgelost terwijl juist híj in die relatie jarenlang het probleem was”, aldus Wouter van Dort en Brandon Carmio van het management van Nicol Kremers.

Kremers eist nu via haar advocaten dat alle beelden waarop zij te zien is worden verwijderd en dat zij niet meer te zien zal zijn in Massa is kassa. Anders overweegt ze een verbod te eisen via de rechter en immateriële schade te verhalen bij Talpa en de producent.

Talpa heeft al eerder gezegd dat het na de rechtszaak van eind augustus kijkt hoe het verder moet met het programma.

https://www.ad.nl/binnenl(...)verwijderd~ae9446a1/

Ze heeft zelfs een management. _O_ Dat heb ik zelfs niet als grootste internetter van Nederland.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 juni 2023 @ 12:21:27 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209652871
Ik kan bij al die vrouwen geen andere drijfveer bedenken dan geld. Peter Gillis is een lompe, dikke, kalende, seksistische gast waar niets aantrekkelijks aan te vinden is.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 juni 2023 @ 22:02:44 #112
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209672780
quote:
2s.gif Op maandag 26 juni 2023 12:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kan bij al die vrouwen geen andere drijfveer bedenken dan geld. Peter Gillis is een lompe, dikke, kalende, seksistische gast waar niets aantrekkelijks aan te vinden is.
Over dat eerste laat ik me niet in zekerheden uit maar dat tweede is sowieso waar, :r. En mócht het eerste waar zijn: maakt natuurlijk geen reet uit. Handjes laat je simpelweg niet wapperen.

Overigens haalt hij heus ook wat uit zo'n relatie (indien waar), zoals een lekkerder wijf dan hij anders gehad zou hebben. Ik stoor me dan ook vaak aan het golddigger-frame waar vrouwen vaak mee te maken krijgen en waarbij de man zogenaamd een puur zielig 'slachtoffer' is van de vrouw.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 28 juni 2023 @ 08:46:51 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209675165
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Overigens haalt hij heus ook wat uit zo'n relatie (indien waar), zoals een lekkerder wijf dan hij anders gehad zou hebben. Ik stoor me dan ook vaak aan het golddigger-frame waar vrouwen vaak mee te maken krijgen en waarbij de man zogenaamd een puur zielig 'slachtoffer' is van de vrouw.
Precies, ze zijn voor hem gewoon een trophy wife.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Trouwste user 2022 woensdag 5 juli 2023 @ 21:10:59 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_209777673
Nicol Kremers zal in het lopende seizoen van de SBS-realityshow Massa is kassa, rond de Brabantse vakantieparkondernemer Peter Gillis, niet meer te zien zijn. Kremers deed onlangs aangifte van een serie strafbare feiten tegen haar ex-vriend Gillis en eiste vorige week dat er geen beelden of terugblikken van haar in Massa is kassa meer te zien zouden zijn, of dat ze in de serie nog belachelijk wordt gemaakt.

Victor Schildkamp 05-07-23, 18:51 Laatste update: 20:16
Kremers’ advocaten Sébas Diekstra en Allon Kijl hadden namens het management van Nicol vorige week een sommatie gestuurd aan Talpa en Concept Street, de producent van het programma. ,,Nicol wordt regelmatig nog neergezet als golddigger en er wordt vaak lachend en gekscherend over haar gedaan, ze wordt heel vaak nog negatief genoemd of in beeld gebracht. Ze wordt neergezet als een probleem dat is opgelost terwijl juist híj in die relatie jarenlang het probleem was”, zei Wouter van Dort van het management van Nicol Kremers toen.

Talpa en Concept Street hebben nu gereageerd naar Nicol en haar advocaten. Er zijn afspraken gemaakt: ‘In goed overleg zijn enkele aanpassingen gedaan in reeds uitgezonden afleveringen van het tiende seizoen. Nicol zal dit lopende seizoen van Massa is kassa niet meer te zien zijn. Afleveringen uit voorgaande seizoenen van Massa is kassa, met Nicol, blijven zichtbaar op de platformen van Talpa Network.’

Talpa reageerde aanvankelijk heel kort: ze ging serieus naar de sommatie kijken. Maar het bedrijf bleek kennelijk wel gevoelig voor de argumenten van Nicol. Zij kon de eis bij Talpa neerleggen, omdat zij zelf nooit heeft getekend voor deelname aan de serie. De handtekeningen zijn gezet door Gillis en gold voor de familie. Nicol is nooit getrouwd geweest met Gillis en valt er dus formeel buiten.

Aangifte van mishandeling en verkrachting
Kremers deed kort geleden aangifte van tien gevallen van mishandeling en ook van bedreiging en zelfs van eenmaal verkrachting door haar ex, Peter Gillis. Eind augustus staat Gillis voor het eerst voor de rechter voor een van die gevallen van mishandeling.

https://www.ad.nl/show/ni(...)a-is-kassa~abd69af7/

zaterdag 8 juli 2023 @ 18:09:30 #115
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_209813747
Toch jammer, ze had daar best wel een zaak gehad als ze die offline had willen laten halen. Juist omdat Peter namens de familie had getekend en zij daar niet onder viel: keihard géén ondertekend contract dus.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_209813834
Wat een soap is het geworden tussen die twee.
Denk dat ze allebei niet helemaal top zijn :)
pi_210402231
Iedereen haalt die siliconen weg, maar niet Nicolleke

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100070049_75472a1b

En met korting nu :') *O*
  Trouwste user 2022 donderdag 24 augustus 2023 @ 09:33:15 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_210403661
quote:
6s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 01:15 schreef ikweethetookniet het volgende:

:r :{

pi_210404060
quote:
6s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 01:15 schreef ikweethetookniet het volgende:

Moet toegeven dat ik dit stiekem wel geil vindt, zo'n ordinair wijf met mega tieten.
Maar ja, ik neuk alles, dus tsja
  Trouwste user 2022 donderdag 24 augustus 2023 @ 10:30:16 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_210404305
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:06 schreef SayLWay het volgende:

[..]
Moet toegeven dat ik dit stiekem wel geil vindt, zo'n ordinair wijf met mega tieten.
Maar ja, ik neuk alles, dus tsja
Ik zou haar ook wel een beurt geven. Moet ze me wel betalen.

woensdag 6 september 2023 @ 00:19:48 #122
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210545629
Playboy onthult Nicol Kremers als nieuwe naaktmodel: ’Gillis mag zijn rotcenten houden’

Nicol Kremers is uit de kleren gegaan voor blootblad Playboy. De 33-jarige ex-vriendin van SBS-realityster Peter Gillis is op welgeteld acht pagina’s poedelnaakt te zien. Ze treedt in de voetsporen van Jaimie Vaes, die vorige maand na tien jaar stilte de eerste BN’er was die naakt op de cover stond.

https://www.telegraaf.nl/(...)ijn-rotcenten-houden

:o :o :o :o
pi_210546523
Wat leuk, ze hebben een blik lelijke snuiftokkies opengetrokken om hun blaadje mee te vullen. Wat een comeback van de Playboy. :')
  woensdag 6 september 2023 @ 10:08:06 #124
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210547242
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2023 08:20 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat leuk, ze hebben een blik lelijke snuiftokkies opengetrokken om hun blaadje mee te vullen. Wat een comeback van de Playboy. :')
Nou zeg dat :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')