Ja dat klopt, maar dat wordt dan wel heel veel bakken als we het op fok gooienquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We hadden toch al wat in de pen?
No worries, dan al iig -1quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:07 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat wordt dan wel heel veel bakken als we het op fok gooien
Prima, mits ik ook dan in #team kneusjes magquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:13 schreef superkimmi het volgende:
Willen we bijv lasergamen? Ergens in mei/juni ofzo? Zonder drugs
Oprechte vraag. Want dan meeten we gewoon doorrr
Edit: andere suggesties mogen ook
Als je er last van had, dan had je even wat moeten zeggen, dan was ik ofwel wat verder weg gaan staan, of ik had em uitgemaakt. Maar nee hoor, weer achteraf lopen zagenquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zonder spacecake of joints graag (ja, ik zag en rook het wel @:Deepcage )
Overigens niet uit moralistische redenen. Ik word er gewoon echt fysiek onpasselijk van. Wat overigens uiteraard ook tot de conclusie kan leiden dat ik vooral zelf niet naar die specifieke meet moet gaan
Lasergamen lijkt mij erg leuk!quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:13 schreef superkimmi het volgende:
Willen we bijv lasergamen? Ergens in mei/juni ofzo? Zonder drugs
Oprechte vraag. Want dan meeten we gewoon doorrr
Edit: andere suggesties mogen ook
Ik zou het fijn vinden als je nu stopt met het beschuldigen en wijzen naar mensen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 03:04 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Als je er last van had, dan had je even wat moeten zeggen, dan was ik ofwel wat verder weg gaan staan, of ik had em uitgemaakt. Maar nee hoor, weer achteraf lopen zagen
Je vat het echt he-le-maal verkeerd op. Zo was het helemaal niet bedoeld. Niet zo negatief mevrouwtje. Dat was helemaal niet mijn opzet. Ik bedoelde het oprecht. Ik ben een hele sociale (wiet)roker. Als iemand me zegt dat ie er last van heeft, dan maak ik em ofwel uit, of ik loop een metertje of 10-20 verder. Dat was geen enkel probleem geweest. Als ze me dat nou gelijk gezegd had, dan had ik daar no-problemo rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als je nu stopt met het beschuldigen en wijzen naar mensen.
Je voelt je aangevallen terwijl niemand je aanvalt.
Whiskers vraagt of er een meet kan komen zonder drugs, lijkt me een faire vraag.
Hou op met je gedoe, ik ben je beu.
Prima meneertjequote:Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Je vat het echt he-le-maal verkeerd op. Zo was het helemaal niet bedoeld. Niet zo negatief mevrouwtje. Dat was helemaal niet mijn opzet. Ik bedoelde het oprecht. Ik ben een hele sociale (wiet)roker. Als iemand me zegt dat ie er last van heeft, dan maak ik em ofwel uit, of ik loop een metertje of 10-20 verder. Dat was geen enkel probleem geweest. Als ze me dat nou gelijk gezegd had, dan had ik daar no-problemo rekening mee gehouden.
Ik rook wiet omdat IK het lekker vind. Maar ik kan niet aan mensen zien of ruiken dat ze er merkbaar onpasselijk van worden. Het kernwoord hier is communicatie. Daarom dat ik die knip-oog smiley ook gebruikte, dat was meer een hint van, zeg het dan gelijk ff. Nu hoor ik achteraf dat ze er last van had en dan kan ik er ook gewoon niks meer aan veranderen.
Dus een volgende meet, zonder wiet, is voor mij geen enkel probleem. Dan rook ik alleen tabak. Ook goed. Vind ik wel minder lekker, maar als dat een vereiste is, dan doen we dat gewoon.
Dat had ik ook wel gedaan als ik er echt last van had gehad. Of ik was zelf ergens anders gaan staan. Ik zette er niet voor niet achter!quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Je vat het echt he-le-maal verkeerd op. Zo was het helemaal niet bedoeld. Niet zo negatief mevrouwtje. Dat was helemaal niet mijn opzet. Ik bedoelde het oprecht. Ik ben een hele sociale (wiet)roker. Als iemand me zegt dat ie er last van heeft, dan maak ik em ofwel uit, of ik loop een metertje of 10-20 verder. Dat was geen enkel probleem geweest. Als ze me dat nou gelijk gezegd had, dan had ik daar no-problemo rekening mee gehouden.
Ik rook wiet omdat IK het lekker vind. Maar ik kan niet aan mensen zien of ruiken dat ze er merkbaar onpasselijk van worden. Het kernwoord hier is communicatie. Daarom dat ik die knip-oog smiley ook gebruikte, dat was meer een hint van, zeg het dan gelijk ff. Nu hoor ik achteraf dat ze er last van had en dan kan ik er ook gewoon niks meer aan veranderen.
Dus een volgende meet, zonder wiet, is voor mij geen enkel probleem. Dan rook ik alleen tabak. Ook goed. Vind ik wel minder lekker, maar als dat een vereiste is, dan doen we dat gewoon.
Ik heb "Anders" gestemd. Dit omdat het me niet zoveel uitmaakt bij deze opties. En het mij toch meer om de gezelligheid draait.quote:
Volgens mij rookte hij niet eens.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:vogeltjesdans komt ook wel toch? Ook zonder x of weeeed
quote:
Voor jou altijd!quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
En ik weet niet eens waar ik x moet halen, ik heb het net twee keer gebruikt lol, dus ik zal braaf zijn. Ik ben al leuk genoeg van mezelfquote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:40 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Volgens mij rookte hij niet eens.
Ik heb besloten dat ik met x rustig aan doe omdat ik dan niet meer kan autorijden (of nee ik kom met de tjoektjoek lol) en mijn leven in de kickdownperiode echt twee of drie dagen een living hell isquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |