Vielen Dank für die Blumenquote:Op maandag 13 februari 2023 11:00 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nee, volgende keer misschien. Maar zoals hij zich nu opstelt in dit topic, dat herken ik totaal niet. (Positief bedoeld dus). Hij bedankt hier zelfs mensen!
Je vergeet het onverstaanbare woorden uitslaanquote:Op maandag 13 februari 2023 12:21 schreef Sharuun01 het volgende:
Zijn reputatie
Nee hij was echt een kut vent, iedereen omrijden met zijn step en vuistje omhoog en maar schreeuwen enzo
dat was het schreeuwen, volgende keer is dat waarschijnlijk beter te verstaan als je je gebit in hebtquote:Op maandag 13 februari 2023 13:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je vergeet het onverstaanbare woorden uitslaan
en iedereen zat maar schaamteloos aan elkaars ballen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit was wel echt een meet met ballen he?
Op de baan en op het bord
@superkimmi zat constant aan mijn roze ballen ja!quote:Op maandag 13 februari 2023 13:39 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
en iedereen zat maar schaamteloos aan elkaars ballen.
behalve @:deepcage, die was alleen met zijn eigen ballen aan het spelen
Nou op een gegeven moment gaf je ze zelfs gretig aanquote:Op maandag 13 februari 2023 13:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
@:Superkimmi zat constant aan mijn roze ballen ja!
Waren het toen nog steeds roze ballen of op dat moment blauw?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:06 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment gaf je ze zelfs gretig aan
Ze wisselden heel snel van kleurquote:Op maandag 13 februari 2023 14:12 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Waren het toen nog steeds roze ballen of op dat moment blauw?
Ik stond er echt van te kijken dat niemand aan mijn ballen wilde zitten Dat is meestal wel wat mensen vragen zodra ze merken dat ik mijn eigen bowlingballen heb. "Goh, die zien er mooi uit, mag ik daar eens mee gooien?" of "Zijn die anders dan de ballen van de bowling?"quote:Op maandag 13 februari 2023 13:39 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
en iedereen zat maar schaamteloos aan elkaars ballen.
behalve @:deepcage, die was alleen met zijn eigen ballen aan het spelen
Sorry maar ik heb vooral @vogeltjesdans zijn worpen bestudeerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:17 schreef Deepcage het volgende:
[..]
In dat laatste geval: Ja, die zijn anders. Dat heb ik in een eerder stuk van dit topic al eens uitgelegd, dat er een gewichtsblok in zit dat de bal op zijn eigen al een beetje naar links trekt. Vandaar ook die mooie boogballetjes wat jullie me een aantal keren hebben zien gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Ik heb geen noemenswaardige spierpijn gehad gelukkig. Wel speelde m'n tenniselleboog de laatste dagen meer op. En last van m'n bilspier, maar daar had ik al last van voor het bowlen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:03 schreef Deepcage het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen spierpijn gehad hebben op plekken waar ze niet eens van wisten dat ze spieren hadden.
Ik heb het hele stuk naar huis met kramp in mijn linker-kuit moeten rijden, dat was geen pretje. Elk tankstation van de snelweg af om dat eruit proberen te strekken... En maar niet lukken...
Bilspier, meer zitten, daar wordt ie sterk van. Die van mij zijn zo afgetraind als maar kanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen noemenswaardige spierpijn gehad gelukkig. Wel speelde m'n tenniselleboog de laatste dagen meer op. En last van m'n bilspier, maar daar had ik al last van voor het bowlen.
Ik heb geen zitvlees Ik moet in beweging zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:09 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Bilspier, meer zitten, daar wordt ie sterk van. Die van mij zijn zo afgetraind als maar kan
Die van jou zijn zo afgetraind dat zelfs wc-brillen breken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:09 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Bilspier, meer zitten, daar wordt ie sterk van. Die van mij zijn zo afgetraind als maar kan
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Die van jou zijn zo afgetraind dat zelfs wc-brillen breken.
Nergens last van gehad. En ik gooide consequent met de 15 kg-ballenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:03 schreef Deepcage het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen spierpijn gehad hebben op plekken waar ze niet eens van wisten dat ze spieren hadden.
Ik heb het hele stuk naar huis met kramp in mijn linker-kuit moeten rijden, dat was geen pretje. Elk tankstation van de snelweg af om dat eruit proberen te strekken... En maar niet lukken...
Ja dat vond ik wel tof, de meeste dames zouden voor een veel lichtere bal kiezen. Zelfs @vogeltjesdans gooide met een 9.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nergens last van gehad. En ik gooide consequent met de 15 kg-ballen
Owh, dat verklaart waarom ik het wel mee vond vallen qua gewichtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:54 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Ja dat vond ik wel tof, de meeste dames zouden voor een veel lichtere bal kiezen. Zelfs @:vogeltjesdans gooide met een 9.
Het zijn trouwens ponden en geen kilo's. Scheelt de helft.
Ben bang dat we een nieuw bowlingcentrum moeten zoekenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:50 schreef KapiteinIglo het volgende:
Owja, en ik heb natuurlijk keer op keer zitten kijken naar de epische filmloop van @:sharuun01 .
Ik denk dat de bowlingbaan nu ontploft is. Dan kan niet anders als je zo wegloopt.
Ow netjes goed bezig! ik moest met @nostra vechten voor de 14 ballenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nergens last van gehad. En ik gooide consequent met de 15 kg-ballen
Niet alleen met @nostraquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:10 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ow netjes goed bezig! ik moest met @:Nostra vechten voor de 14 ballen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |