Done, wel zodat ik morgen niet weer aan de bak hoefquote:Op zondag 12 februari 2023 17:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Pas even de TT aan, want de meet was gisteren
Vogeltjesdans is idd een hele toffe, sympathieke gast! Ik had ook een heel ander beeld bij hem!quote:Op zondag 12 februari 2023 18:31 schreef -Sigaartje het volgende:
@:Vogeltjesdans
Ik heb nooit durven vermoeden dat je zo'n sympathieke kerel was! Ik vond je altijd een ongelooflijk enorme hork. Dat is nu helemaal veranderd. Had ook nooit achter je gezocht dat je doneert. Er is blijkbaar een enorm verschil tussen hoe je je voordoet in het forum en hoe je in het echt bent. Ik ben echt stomverbaasd.
Even voor de mods: ik ben zelf enkele keren donateur geweest, dus ik mag hier posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ireth op 12-02-2023 19:29:12 ]🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
Dat was het eerste waaraan ik dacht toen ik de vraag van @vogeltjesdans Lasquote:Op zondag 12 februari 2023 18:07 schreef Viv het volgende:
[..]
Done, wel zodat ik morgen niet weer aan de bak hoef
"Het was eergisteren!!"
huh? Was jij er ook?quote:Op zondag 12 februari 2023 18:31 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb nooit durven vermoeden dat je zo'n sympathieke kerel was! Ik vond je altijd een ongelooflijk enorme hork. Dat is nu helemaal veranderd. Had ook nooit achter je gezocht dat je doneert. Er is blijkbaar een enorm verschil tussen hoe je je voordoet in het forum en hoe je in het echt bent. Ik ben echt stomverbaasd.
Even voor de mods: ik ben zelf enkele keren donateur geweest, dus ik mag hier posten.
quote:Op zondag 12 februari 2023 19:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vogeltjesdans is idd een hele toffe, sympathieke gast! Ik had ook een heel ander beeld bij hem!Ja en hoeft dat ook nog eens niet van de daken te schreeuwen. Want het regelen van deze spoiler is helemaal via dm gegaan via ons. Niet uitgebreid in het topic enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Ja okee maar vertel het niet verder, straks gaat mijn hele reputatie hier naar de maan.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:31 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat natuurlijk wel eigenlijk mijn bedoeling was elke dag weer roepen om een TT changequote:Op zondag 12 februari 2023 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat was het eerste waaraan ik dacht toen ik de vraag van @:vogeltjesdans Las
Heb hem al aangepastquote:Op zondag 12 februari 2023 19:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja en hoeft dat ook nog eens niet van de daken te schreeuwen. Want het regelen van deze spoiler is helemaal via dm gegaan via ons. Niet uitgebreid in het topic enzo.
Je bent echt kutquote:Op zondag 12 februari 2023 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja okee maar vertel het niet verder, straks gaat mijn hele reputatie hier naar de maan.
@Viv heeft je doorquote:Op zondag 12 februari 2023 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat natuurlijk wel eigenlijk mijn bedoeling was elke dag weer roepen om een TT change
Haha zag t. Maar bedoelde t ook positief hoor, niet vingertjeswijzend naar jou ofzoquote:
Met haar erop?quote:
Was dat trouwens niet iets van Siri?quote:
Scherpquote:Op zondag 12 februari 2023 19:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was dat trouwens niet iets van Siri?
quote:Op zondag 12 februari 2023 19:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was dat trouwens niet iets van Siri?
The cake is a lie!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja we zijn al plannen aan het maken voor een spacecake meet.
Dm is beterquote:Op maandag 13 februari 2023 08:55 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
The cake is a lie!!!
Ik heb je trouwens een pm hierover proberen te sturen maar je inbox is vol
je bent te populair!
Nee, volgende keer misschien. Maar zoals hij zich nu opstelt in dit topic, dat herken ik totaal niet. (Positief bedoeld dus). Hij bedankt hier zelfs mensen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |