En ik maar refreshen en wachten op een dm met dat tikkiequote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:59 schreef superkimmi het volgende:
Zo de laatsten zijn net richting huis gegaan. Was echt een topdag!
Ennuh, voor iedereen die nog een tikkie verwacht voor danwel het bowlen, danwel de drankjes erna: het bowlen is volledig betaald door een donatie van @:takaiki en de anonieme donateur. De drankjes erna zijn volledig betaald door @:sharuun01 en @:deepcage
Het etentje hebben we wel netjes gedeeld maar iedereen die daar was, is er van op de hoogte enzo enzo.
Dus: geldtechnisch zijn we rond! En ik ken geen gullere plek dan de FOK! kerstpakkettenactiemenschengroep.
Oh en goeie step weer @:vogeltjesdans
Wat tof!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:59 schreef superkimmi het volgende:
Zo de laatsten zijn net richting huis gegaan. Was echt een topdag!
Ennuh, voor iedereen die nog een tikkie verwacht voor danwel het bowlen, danwel de drankjes erna: het bowlen is volledig betaald door een donatie van @:takaiki en de anonieme donateur. De drankjes erna zijn volledig betaald door @:sharuun01 en @:deepcage
Het etentje hebben we wel netjes gedeeld maar iedereen die daar was, is er van op de hoogte enzo enzo.
Dus: geldtechnisch zijn we rond! En ik ken geen gullere plek dan de FOK! kerstpakkettenactiemenschengroep.
Oh en goeie step weer @:vogeltjesdans
Wel sportief dat je een gifje heb gemaakt van je finest moment vandaagquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja bedankt voor de organisatie!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:57 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wel sportief dat je een gifje heb gemaakt van je finest moment vandaag
Ook namens mijquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:18 schreef Starflyer het volgende:
Het was zeker gezellig vandaag!
@:Superkimmi en @:KapiteinIglo bedankt voor de organisatie en de donateurs voor hun donatie
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:57 schreef Deepcage het volgende:
Ik moet wel zeggen, VD heeft een paar meesterlijke balletjes gegooid. Hij grossiert inderdaad in lompheid. Met kop en schouder steekt hij spreekwoordelijk boven iedereen uit op dat gebied. Ik heb nog nooit iemand zo gevarieërd lomp zien bowlen, maar vermakelijk was het absoluut.
Ik kijk uit naar de volgende bowling-meet. Hopelijk is die wat zuidelijker de volgende keer. bijna 400km rijden is mij wat veel op 1 dag voor 2 uurtjes bowlen en een paar drankjes nadien. Maar het was wel erg leuk.
Een paar noemenswaardigheden vond ik onder andere:
Dat @:KapiteinIglo helemaal niet is wat ik me van hem haar had voorgesteld.
De 2e game van @:Whiskers2009. Die dankzij haar rookpauze toch wel eventjes een spare en een strike wist te gooien terwijl ze buiten stond te roken En dan ook nog het potje winnen
@:Speedfight die een legendarisch bizarre game gebowled heeft. Ofwel alles missen, ofwel een strike of spare gooien (na de 1e misser). Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
en dat @:Vogeltjesdans in Het Stadscafe achteraf de bedien-dame (bedienster? oberes? ) gelijk probeerde te ronselen als nieuwe fok-user.
Gaan we met Pasen weer bowlen?
Wat maar een klein verschil is met blowen.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat maar een klein verschil is met blowen.
Ja we zijn al plannen aan het maken voor een spacecake meet.quote:
Blowen! Huts!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat maar een klein verschil is met blowen.
In gran canariaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja we zijn al plannen aan het maken voor een spacecake meet.
Had maar gezegd, ik had meerdere jointjes bij me, ik had er best eentje willen delen. Spacecake was niet nodig geweest.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 05:38 schreef Deepcage het volgende:
Ik heb trouwens nog een kleinigheidje vergeten te delen. Vooraf aan het bowlen een kort toiletbezoek gedaan. Toen ik ging zitten op de bril brak deze door mijn gewicht gelijk in tweeën. Die man aan de receptie was bijzonder coulant toen ik dat met enige schaamte ging melden. "Geen probleem meneer, gaan we gelijk regelen".
Heb ik weer!
Ik rook nietquote:Op zondag 12 februari 2023 04:53 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Had maar gezegd, ik had meerdere jointjes bij me, ik had er best eentje willen delen. Spacecake was niet nodig geweest.
Je hebt inderdaad wat gemist. De volgende keer ga je mee hoop ik. Dat mag je niet nog eens missen.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:33 schreef Takaiki het volgende:
Helaas moeten missen
Maar top dat het zo gezellig was en de donatie is met alle liefde gegeven
Op zich, ja zeker, maar:quote:Op zondag 12 februari 2023 15:11 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wat gemist. De volgende keer ga je mee hoop ik. Dat mag je niet nog eens missen.
Wellicht een idee voor @:kapiteinIglo en @:superkimmi om dit een jaarlijks terugkerend iets te maken. Eerst de FOK kerstpakketten-actie en aansluitend een FOK-Kerstpakketten-Bowlingmeet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |