Ah nee gossiequote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:37 schreef nostra het volgende:
[..]
"We zijn nog niet open hoor, is nu alleen voor de pro's" en toen smeet ie de deur dicht.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:37 schreef nostra het volgende:
[..]
"We zijn nog niet open hoor, is nu alleen voor de pro's" en toen smeet ie de deur dicht.
Het was ook wel vreemd geweest als hij de deur open had laten staan.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, de rest van de rij mocht wel naar binnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was ook wel vreemd geweest als hij de deur open had laten staan.
Het IS leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat valt nog wel mee. Als ik nu vertrek dan ben ik er morgemiddag rond 14:30. Moet ik wel continu doorrijden en het is dan ook best lastig dat ik hier (Algarve, Portugal) geen auto heb..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik nu vertrek ben ik er om 18u30
Nope! C'est moi!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet, iemand met een S die niet @:speedfight is denk ik.
We zitten in het Stadscafe Apeldoornquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik nu vertrek ben ik er om 18u30
Zeg even tegen kimmi dat ze haar mentions moet bekijken.quote:
Dan is het vast gezelligquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |