En toen waren er nog 12. Benieuwd hoeveel er uiteindelijk nog niet komen zonder afmelding... Ik hoop niemand, maar er is altijd wel iemand die zich niet afmeldt...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:49 schreef summer2bird het volgende:
Ik moet mij helaas afmelden. Buikgriep
sharuun heeft mn nummerquote:Op zaterdag 11 februari 2023 04:38 schreef Deepcage het volgende:
Als alles meezit (qua verkeer en Sharuun vinden/oppikken), dan moeten wij rond 13.30u ergens aankomen. Maar dat is onder voorbehoud. Is er iemand die we kunnen bellen/appen als er een giga-file is en we het niet gaan halen? Of beginnen jullie gewoon om 2 uur en wie er nog niet is heeft dan gewoon pech?
Eerst maar eens douchen en aankleden. Denk niet dat jullie happy worden van een catweazle achtig iets in een ochtendjasquote:
Geen geld voor een middagje bowlenquote:
Wil je een lift vanaf het station?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
De trein heeft natuurlijk weer eens vertraging en ik denk dat ik er maar net voor 14:00 ben
Nee dank je, ik heb mijn eigen speciale proleten vervoer bij mequote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wil je een lift vanaf het station?
"We zijn nog niet open hoor, is nu alleen voor de pro's" en toen smeet ie de deur dicht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |