Wat kost een last minute vlucht?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:20 schreef Viv het volgende:
Nog één nachtje slapen!
Heel veel plezier allemaal! Ik was er graag bij geweest.
Hahaha dit is geen grapjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja en als er een baan afgezegd moet worden gebruik ik die wel om op te racen met mijn step. Betaald is betaald.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:04 schreef maily het volgende:
Ben er niet bij maar wens jullie heeeeel veel plezier
Niet zeuren, gewoon komenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:20 schreef Viv het volgende:
Nog één nachtje slapen!
Heel veel plezier allemaal! Ik was er graag bij geweest.
Neequote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Niet zeuren, gewoon komen
quote:
¤544quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Niet zeuren, gewoon komen
das wel erg veel geldquote:
Ja, het wisselt heel erg. Laatst zijn we met z'n drieën in totaal voor minder dan dat bedrag naar NL geweest.quote:
#anoniemedonateurquote:
Dat wil ik zien. Met name omdat er olie op de banen zit. Daarom dat je ook niet met je voeten over de streep mag. Dat is gladder dan ijs. Als jij op je step. rechtop het eind van de baan haalt, voordat het personeel je de zaak uit gesmeten heeft, dan vind ik dat een bijzondere prestatiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja en als er een baan afgezegd moet worden gebruik ik die wel om op te racen met mijn step. Betaald is betaald.
Je hebt mijn nummer toch? Wij vertrekken rond 12 uur met een eta van kwart over een.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 04:38 schreef Deepcage het volgende:
Als alles meezit (qua verkeer en Sharuun vinden/oppikken), dan moeten wij rond 13.30u ergens aankomen. Maar dat is onder voorbehoud. Is er iemand die we kunnen bellen/appen als er een giga-file is en we het niet gaan halen? Of beginnen jullie gewoon om 2 uur en wie er nog niet is heeft dan gewoon pech?
Ik dacht dat als Ireth niet kwam, jij automatisch ook niet kwam. Dat was geloof ik een vereiste dat je ergens in de afgelopen weken stelde. Maar ok, als er iets mis gaat app of bel ik jou wel ff.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 07:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer toch? Wij vertrekken rond 12 uur met een eta van kwart over een.
Klopt. Maar ik heb een backup bij mequote:Op zaterdag 11 februari 2023 07:21 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Ik dacht dat als Ireth niet kwam, jij automatisch ook niet kwam. Dat was geloof ik een vereiste dat je ergens in de afgelopen weken stelde. Maar ok, als er iets mis gaat app of bel ik jou wel ff.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |