Kennelijk lees je de tekst heel anders dan ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ze zegt letterlijk dat je niet slecht bent, maar dat je ook niet helpt. Dat lijkt me kloppen toch? Of wil je wel graag de acceptatie van transpersonen helpen?
Wat wil die trans-community nu precies? Carte blanche om overal te bepalen wat en hoe men over gender denkt?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ze zegt letterlijk dat je niet slecht bent, maar dat je ook niet helpt. Dat lijkt me kloppen toch? Of wil je wel graag de acceptatie van transpersonen helpen?
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat een gejank en sterk staaltje gaslighting zeg in dat artikelLaatste paar alineas
[..]
Wat een rare redenering, dat het niet-zonder-meer-meegaan in iemands gevoelens zou impliceren dat je het dan ook prima vindt dat die persoon helemaal in elkaar wordt geslagen? Sowieso is de toon wel heel erg van "ik..., ik..., ik..., en dat is jouw schuld".quote:If you are not willing to give up a piece of entertainment in solidarity against the harm JK Rowling continues to enact; then how can trans people feel assured you’ll be willing to fight for us in more important areas, such as anti-trans violence, be it physical, mental, personal, systemic or legislative, especially as the discrimination continues to rise?
Mede dankzij de 'social' media.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:30 schreef Discombobulate het volgende:
De wereld is echt helemaal verrot geworden de laatste decennia.
De Zembla reportage "transgender met spijt" gaat hier over. De arme gast is zo depressief geworden van de ingreep dat hij toestemming heeft gekregen om euthanasie te laten plegen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Daarnaast is genderdysforie iets wat daadwerkelijk voorkomt maar volgens mij klopt de verhouding helemaal niet, wat zou betekenen dat inderdaad een boel mensen die nu als transgender door het leven gaan dat eigenlijk helemaal niet zijn. En die zorgen weer voor het gigantisch hoge suïcidecijfer.
Het spreekt zichzelf nogal tegen. Daarnaast is het weer eens totaal onduidelijk wat de 'harm' nou eigenlijk is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ze zegt letterlijk dat je niet slecht bent, maar dat je ook niet helpt. Dat lijkt me kloppen toch?
Deze persoon zegt te spreken voor iedereen die zichzelf trans noemt, een totaal absurd idee. Ik weet zeker dat er meer dan genoeg trans mensen zijn die geen reet geven om JK Rowling en gewoon dit spel willen spelen.quote:Trans people don't get to ignore the pain the franchise has become intrinsically linked to
Het is een logisch gevolg van het idee dat het hebben van een mening (vrijwel) gelijk staat aan geweld. Een absurd idee dat helaas gemeengoed is geworden in de 'transgendergemeenschap'.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:55 schreef Iblardi het volgende:
[..]
[..]
Wat een rare redenering, dat het niet-zonder-meer-meegaan in iemands gevoelens zou impliceren dat je het dan ook prima vindt dat die persoon helemaal in elkaar wordt geslagen? Sowieso is de toon wel heel erg van "ik..., ik..., ik..., en dat is jouw schuld".
In 1800 werden er in Europa geen heksen meer verbrand. Dan moet je echt nog wel een tijd terug gaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toen werden heksen ook verbrand, dus lijkt me in een tovenaars wereld weer wat raar
Game schijnt trouwens erg goed te zijn. Sommige reviewers laten hem liggen vanwege JKR's opmerkingen. Wat wel grappig is want daardoor krijgt de game waarschijnlijk een hoger cijfer.
Game heeft verder ook niks te maken met JKR. Dus idd fophef.
Het gaat vaak niet eens om een mening. Als je zegt : "vrouwen menstrueren", iets wat jk Rowling in een tweet heeft gezegd, wordt uitgelegd als transfobie. Of een uitspraak als "vrouwen hebben een baarmoeder" ook transfobie!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is een logisch gevolg van het idee dat het hebben van een mening (vrijwel) gelijk staat aan geweld. Een absurd idee dat helaas gemeengoed is geworden in de 'transgendergemeenschap'.
Wat als genderdysforie ook vaak samengaat met andere mentale aandoeningen, en het zo dus voornamelijk bestaat uit labiele mensen? die geen rationele beslissingen kunnen maken?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
De Zembla reportage "transgender met spijt" gaat hier over. De arme gast is zo depressief geworden van de ingreep dat hij toestemming heeft gekregen om euthanasie te laten plegen.
"Minder bekend zijn de spijtoptanten. Patrick uit Emmen ondergaat tien jaar geleden een geslachtsverandering. Maar al na drie maanden beseft hij dat het een verkeerde beslissing was. Toch wilde hij jarenlang vrouw worden. Verschillende psychiaters hebben hem gezien en geconstateerd dat zijn wens consistent is. Dus kreeg Patrick toestemming voor de operatie. Hoe is het mogelijk dat hij spijt heeft? Patrick blijkt niet de enige te zijn die spijt heeft van zijn geslachtsverandering. "
https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/transgender-met-spijt
Je hebt bij elke groep mensen die doorslaan, en niet op een fatsoenlijke manier hun mening kunnen uiten. Maar ik weet zeker dat er niemand is binnen de groep mensen met genderdysforie die een uitspraak als 'vrouwen die menstrueren' als transfoob zullen classificeren. Wel kan het zo zijn, dat men wil uitleggen dat het weliswaar waar is dat enkel mensen die geboren zijn met het vrouwelijk geslacht kunnen menstrueren, maar dat er dus ook mensen zijn die geboren zijn met het vrouwelijk geslacht, maar zich man voelen. Alleen ook die mensen kunnen menstrueren (omdat ze dus als vrouw zijn geboren). Om rekening met deze mensen te houden, zijn sommige van mening dat je moet zeggen 'mensen die menstrueren'.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het gaat vaak niet eens om een mening. Als je zegt : "vrouwen menstrueren", iets wat jk Rowling in een tweet heeft gezegd, wordt uitgelegd als transfobie. Of een uitspraak als "vrouwen hebben een baarmoeder" ook transfobie!
We leven in een wereld waarin een vrouw een kind baart en vervolgens zegt, "mij kind heeft geen moeder, maar twee vaders" en als buitenstaander heb je die "realiteit" maar te accepteren en als je dat niet doet , ben je transfoob en draag jij bij aan de onveilige situatie waarin transseksuelen leven. Badumtsss.
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:54 schreef speknek het volgende:
[..]
JK Rowling heeft het de laatste tijd haar levenstaak gemaakt het leven van transgenders zuur te maken.
Zo he. Ja, dat zal dr leren.quote:Ik ga geen game kopen waar zij royalties voor krijgt.
Tuurlijkquote:Lijkt me niet een erg moeilijke gevolgtrekking.
Misschien koop ik hem wel een keer tweedehands, maar hij lijkt me eigenlijk vrij mid.
Helemaal niets.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:42 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/jk_rowling/status/1207646162813100033
Hier begon de ophef zo ongeveer. Wat is hier nu precies mis mee?
Voor de wet is dat gelukkig niet zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:47 schreef mvdejong het volgende:
[..]
In de tegenwoordige cancel-cultuur wordt dat laatste vaak fouter aangevoeld dan het eerste. Het gaat om mensen die met het cancelen het idee krijgen dat ze belangrijk zijn.
Ik heb dat ook nog nooit gezien of gelezen ik ben al heel lang geen kleuter meerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:59 schreef TLC het volgende:
Ik kan toch wel n beetje trots zeggen dat ik nog nooit een H.P. boek gelezen of film gezien heb![]()
Verder is dit natuurlijk weer woke als shit.
Als je het ziet als kleuter boeken en films heb je het idd vast niet gelezen of gezien. De wereld van Sofie is je vast ook ontgaan omdat je dacht dat het een boek voor kinderen was.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 05:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gezien of gelezen ik ben al heel lang geen kleuter meer
Ik doe niet mee met die massa gekte over genders daar ben ik te oud voorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 06:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als je het ziet als kleuter boeken en films heb je het idd vast niet gelezen of gezien. De wereld van Sofie is je vast ook ontgaan omdat je dacht dat het een boek voor kinderen was.
Maar daar had ik het ook niet over.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 06:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met die massa gekte over genders daar ben ik te oud voor
Zoals mannen die afgetuigd worden door vrouwen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat ik echt heel bijzonder vind is dat er zo ontzettend veel aandacht is voor zo'n klein groepje mensen. Dit is daar een voorbeeld van.. Net als dat gender gedoe, hoeveel procent van de bevolking heeft daar nu mee te maken?
Er zijn veel grotere demografische groepen die al jaren worden genegeerd.
Zoals mannen die afgetuigd worden door vrouwen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat ik echt heel bijzonder vind is dat er zo ontzettend veel aandacht is voor zo'n klein groepje mensen. Dit is daar een voorbeeld van.. Net als dat gender gedoe, hoeveel procent van de bevolking heeft daar nu mee te maken?
Er zijn veel grotere demografische groepen die al jaren worden genegeerd.
De alfabetmaffia ga ik er in houden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Stel dat je bent opgegroeid als Potter-fan, dan kom je nu voor een moeilijke ethische kwestie te staan: ga ik proberen van de game te genieten, wetende dat Rowling ervan profiteert, of sympathiseer ik met de transgendergemeenschap? Het is een dilemma waar de gemiddelde gamer zich niet uit zichzelf mee bezighoudt."
Dit toont de decadentie van die hele woke groep wel mooi aan. Als dit een moeilijk ethisch dilemma is heb je dus geen ene reet meegemaakt in je leven. Logisch dat je dan zoveel tijd hebt om met dat gender bezig te zijn.
Verder zijn vergelijkingen met pedofiele mensenhandelaar R. Kelly echt te zot voor woorden. Woke is alle schaamte voorbij
Oh, zoek trouwens ook even op UvA professor Laurens Buijs en hoe hij geboycot en gedemoniseerd wordt door de alfabetmaffia. Dit is een epidemie in het Westen aan het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |