abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207935292
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]
ja 4 april dat is bijna 2 maanden he gr gr
Oh ja, was maart vergeten _O- :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207935296
*neemt nog een kop koffie c_/
A murky, forgotten land.
pi_207935319
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Officiële release is vandaag, maar als je de Deluxe Edition gekocht hebt had je 72 uur eerder toegang.

Zo enorm veel sfeer en kleine details overal _O_
Ik vind alleen 60 euro voor een game wel een beetje over the top.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 13:08:50 #29
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_207935369
Alles en iedereen boycotten met een andere mening, dat zal ze leren..
pi_207935372
Nevermind dat er ook een transgender personage in het spel zelf zit. _O- 8)7
pi_207935403
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:01 schreef muzas het volgende:

[..]
Omdat er een nog grotere groep is die de sores van de transgemeenschap gebruikt om eens ff lekker te deugen en anderen de morele maat te nemen.
Dit. White people hebben het opgepakt en groot gemaakt om lekker te deugen.

Dezelfde groep zou het een absolute ramp vinden als hun zoon/dochter een tranny zou zijn. Zo werkt het met die groep.
pi_207935414
Zal ik alvast een topic openen voor als GTA 6 uitkomt? Je kunt trouwens wel zien dat GTA 5 echt oud is gezien de karakters en taalgebruik, destijds ging het alleen om geweld :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207935455
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:12 schreef raptorix het volgende:
Zal ik alvast een topic openen voor als GTA 6 uitkomt? Je kunt trouwens wel zien dat GTA 5 echt oud is gezien de karakters en taalgebruik, destijds ging het alleen om geweld :D
Zoals het hoort, als er een spel niet politiek correct hoort te zijn, is het GTA wel. Lekker ouwe dametjes uit hun auto trekken en hun harses inslaan met een loden pijp. _O_
pi_207935467
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zoals het hoort, als er een spel niet politiek correct hoort te zijn, is het GTA wel. Lekker ouwe dametjes uit hun auto trekken en hun harses inslaan met een loden pijp. _O_
Dikke transgender hoeren slaan met een gebroken fles :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207935478
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
GotY _O_
A murky, forgotten land.
pi_207935487
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
*O*
pi_207935581
"Aan het aangemaakte karakter wordt in het spel soms gerefereerd met onzijdige voornaamwoorden, zoals 'they'."

Begrijp ik nou goed, dat je hier verder geen keuze in hebt? Je bent als speler dus verplicht om in dat gebeuren mee te gaan, ondanks dat je wel voor "witch" of "wizard" kiest? Niet dat ik daar nou heel erg mee zit, maar het zou zeker niet mijn keuze zijn. Ik word liever NIET met "they" aangesproken en vind het principieel bekeken best nogal wat dat je daar de keuze niet meer toe krijgt (als ik het goed begrijp).. Je zou denken dat mensen vanuit de "pro trans"- hoek juist heel blij zijn nu met deze - in mijn ogen toch behoorlijke - "verworvenheid"?
Tails tell tales
  vrijdag 10 februari 2023 @ 13:26:36 #38
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207935604
"Stel dat je bent opgegroeid als Potter-fan, dan kom je nu voor een moeilijke ethische kwestie te staan: ga ik proberen van de game te genieten, wetende dat Rowling ervan profiteert, of sympathiseer ik met de transgendergemeenschap? Het is een dilemma waar de gemiddelde gamer zich niet uit zichzelf mee bezighoudt."

Dit toont de decadentie van die hele woke groep wel mooi aan. Als dit een moeilijk ethisch dilemma is heb je dus geen ene reet meegemaakt in je leven. Logisch dat je dan zoveel tijd hebt om met dat gender bezig te zijn.

Verder zijn vergelijkingen met pedofiele mensenhandelaar R. Kelly echt te zot voor woorden. Woke is alle schaamte voorbij

Oh, zoek trouwens ook even op UvA professor Laurens Buijs en hoe hij geboycot en gedemoniseerd wordt door de alfabetmaffia. Dit is een epidemie in het Westen aan het worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door EttovanBelgie op 10-02-2023 23:14:56 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 10 februari 2023 @ 13:31:01 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207935655
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:25 schreef Forbry het volgende:
"Aan het aangemaakte karakter wordt in het spel soms gerefereerd met onzijdige voornaamwoorden, zoals 'they'."

Begrijp ik nou goed, dat je hier verder geen keuze in hebt? Je bent als speler dus verplicht om in dat gebeuren mee te gaan, ondanks dat je wel voor "witch" of "wizard" kiest? Niet dat ik daar nou heel erg mee zit, maar het zou zeker niet mijn keuze zijn. Ik word liever NIET met "they" aangesproken en vind het principieel bekeken best nogal wat dat je daar de keuze niet meer toe krijgt (als ik het goed begrijp).. Je zou denken dat mensen vanuit de "pro trans"- hoek juist heel blij zijn nu met deze - in mijn ogen toch behoorlijke - "verworvenheid"?
Dat is niet genoeg.

Heel de wereld moet net als zij 24 uur per dag bezig zijn met gender.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 10 februari 2023 @ 13:32:41 #40
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_207935671
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Nevermind dat er ook een transgender personage in het spel zelf zit. _O- 8)7
Het speelt zich toch af rond 1800? Toen bestond dat nog niet, of ze werden in elk geval in een gesticht opgesloten.
pi_207935704
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Dus in deze vorm zou een oorlogs- / schietspel mensen kunnen helpen om te experimenteren met hun identiteit. Oja...

Nog maar eens NEE... moe... stop... ga weg...
Nou .. ik speel wel eens Overwatch, en dat klopt toch echt hoor. Het ene potje voel ik me een wetenschap beoefenende aap, het andere potje een hamster in een bal. Of een robot met Gandhi aspiraties, een Russische vrouw met roze haar, een Engels meisje op coke, een oorlogsveteraan met PTSD, een vliegende Egyptenaar, de eenogige moeder van die Egyptenaar, een robot bestuurd door een Afrikaans tienermeisje, een Zweedse dwerg, een Duitse tank.

En als ik Gran Turismo speel, voel ik me een Suzuki Escudo Pikes Peak version, vroemvroem.

Werkt echt hoor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_207935747
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Stel dat je bent opgegroeid als Potter-fan, dan kom je nu voor een moeilijke ethische kwestie te staan: ga ik proberen van de game te genieten, wetende dat Rowling ervan profiteert, of sympathiseer ik met de transgendergemeenschap? Het is een dilemma waar de gemiddelde gamer zich niet uit zichzelf mee bezighoudt."

Dit toont de decadentie van die hele woke groep wel mooi aan. Als dit een moeilijk ethisch dilemma is heb je dus geen ene reet meegemaakt in je leven. Logisch dat je dan zoveel tijd hebt om met dat gendergekut bezig te zijn.

Verder zijn vergelijkingen met pedofiele mensenhandelaar R. Kelly echt te zot voor woorden. Woke is alle schaamte voorbij
Helemaal mee eens.

quote:
Oh, zoek trouwens ook even op UvA professor Laurens Buijs en hoe hij geboycot en gedemoniseerd wordt door de alfabetmaffia. Dit is een epidemie in het Westen aan het worden.
Wordt hij gecancelt ja? Of zijn er studenten en medewerkers die het niet met zijn opvattingen over non-binair eens zijn, en daarom afstand van hem nemen? Wat natuurlijk iemands goed recht is wanneer je het niet eens met bent met een ander.

Naar mijn weten geeft hij nog steeds les, maar heeft de faculteit van de UvA zich van zijn uitspraken over non-binair gedistantieerd. Hij doet echter wel graag alsof hij het slachtoffer is, met zijn beroep op de klokkenluidersregeling.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 13:43:44 #44
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207935768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:41 schreef probeer het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.
[..]
Wordt hij gecancelt ja? Of zijn er studenten en medewerkers die het niet met zijn opvattingen over non-binair eens zijn, en daarom afstand van hem nemen? Wat natuurlijk iemands goed recht is wanneer je het niet eens met bent met een ander.

Naar mijn weten geeft hij nog steeds les, maar heeft de faculteit van de UvA zich van zijn uitspraken over non-binair gedistantieerd. Hij doet echter wel graag alsof hij het slachtoffer is, met zijn beroep op de klokkenluidersregeling.
Ik zou zijn blog even checken, waarin een precieze tijdslijn van het debacle staat. Het ging om een opiniestuk in het universiteitskrantje.

En uiteraard de oproep van studenten die academische vrijheid niet hebben begrepen dat Buijs geschorst dient te worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207935773
Nou, dan boycotten ze toch lekker het spel door niet te kopen. Daar zal Rowling vast flink van onderdoor gaan! :')

Verder nog steeds dijenkletsen dat dit groepje beroepsklagers zoveel aandacht krijgen.
Conscience do cost.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 13:45:40 #46
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207935786
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:44 schreef ems. het volgende:
Nou, dan boycotten ze toch lekker het spel door niet te kopen. Daar zal Rowling vast flink van onderdoor gaan! :')

Verder nog steeds dijenkletsen dat dit groepje beroepsklagers zoveel aandacht krijgen.
Die eisen ze zelf wel op. Overal en altijd. Iedereen moet en zal met hen bezig zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207935801
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik zou zijn blog even checken, waarin een precieze tijdslijn van het debacle staat. Het ging om een opiniestuk in het universiteitskrantje.

En uiteraard de oproep van studenten die academische vrijheid niet hebben begrepen dat Buijs geschorst dient te worden.
Ik ken de kwestie.

https://laurensbuijs.org/(...)van-woke-extremisme/

Met het twitter draadje waaruit zijn gecanceld worden zou moeten blijken. https://twitter.com/laure(...)n-woke-extremisme%2F

Hij beweert veel, geen idee wat daar van klopt. De UvA heeft één keer publiekelijk gereageerd.

quote:
Wooptiefucking doo. Als hij zich daar door gecanceld voelt mag hij een wat dikkere huid kweken.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 13:47:50 #48
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207935827
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:46 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik ken de kwestie.

https://laurensbuijs.org/(...)van-woke-extremisme/

Met het twitter draadje waaruit zijn gecanceld worden zou moeten blijken. https://twitter.com/laure(...)n-woke-extremisme%2F

Hij beweert veel, geen idee wat daar van klopt. De UvA heeft één keer publiekelijk gereageerd.
Ik zeg niet dat hij gecanceled is, ik zeg dat studenten al hebben opgeroepen dat meneer geschorst dient te worden.

M.b.t. je edit: ja, medunkt dat dat nogal een ernstige aantasting van academische vrijheid is, als studenten wegens 'gekwetst' zijn maar direct gaan roepen dat professoren op moeten stappen. Ben je het me hem oneens ga in debat. Je gaat niet - via Sylvana en Tim - maar lopen 'eisen' (letterlijk, EISEN) dat iemand geschorst wordt wegens een onwelgevallige mening.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 10 februari 2023 @ 13:47:52 #49
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_207935828
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Wat een rare vergelijking. R Kelly heeft onomstotelijk minderjarige kinderen seksueel misbruikt. J Rowling heeft enkel een mening die door sommigen als onwenselijk wordt gezien. Dat kun je toch niet vergelijken.
In de tegenwoordige cancel-cultuur wordt dat laatste vaak fouter aangevoeld dan het eerste. Het gaat om mensen die met het cancelen het idee krijgen dat ze belangrijk zijn.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_207935850
Wat is het volgende boek eigenlijk? "Pol Potter en de Steen des Aanstoots", waarin zijn brilletje vertrapt wordt door schuimbekkende revolutationairen die tegen intellectuelen zijn?

Dit gaat echt helemaal nergens meer over. Kanker op met dat gebuig voor die gevaarlijke sekte. Het is eigenlijk gewoon wéér een bizarre homofobe religie met een obsessie voor de genitale verminking van kinderen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')