zeker man. lekker ontspannenquote:
Zeker. Rustig aan, al moet ik nog wel wat dingen doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker man. lekker ontspannen
jij ook lekker aan het genieten van het weekend?
Is het geen andere vrouwtje?quote:
Ah gelukkig maarquote:Op zondag 12 februari 2023 15:23 schreef engine het volgende:
[..]
Bleek een indringer te zijn. Door het mannetje uit het nest geduwd dus wel goed afgelopen![]()
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed geregeld hoor die angerfist
Laat maar weten of het lekker isquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
Net dit besteld @:Schakeltopia @:Loveable
https://www.dominos.nl/menu-pizza/pizza-frietzza-actie-pizza-pcfr
jeetje viesenorm!quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
Net dit besteld @:Schakeltopia @:Loveable
https://www.dominos.nl/menu-pizza/pizza-frietzza-actie-pizza-pcfr
jeetje viesenorm!quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Laat maar weten of het lekker is
Ik heb Cheeseburger pozza op
heb een bakje patat erbij genomenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Laat maar weten of het lekker is
Ik heb Cheeseburger pozza op
zoals de uitgever in engeland van roald dahl hequote:
Op het plaatje ziet het er wel smakelijk uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb een bakje patat erbij genomen
Was wel lekker, even wat anders dan gewone patat. Maar op de pizza had het weinig toegevoegde waarde, zonder was ook prima geweest, maar had toch liever de cheeseburgerpizzaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Op het plaatje ziet het er wel smakelijk uit
Dus wel de moeite waard om de patat uit te proberen dusquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was wel lekker, even wat anders dan gewone patat. Maar op de pizza had het weinig toegevoegde waarde, zonder was ook prima geweest, maar had toch liever de cheeseburgerpizza
Is stuk minder vetquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus wel de moeite waard om de patat uit te proberen dus
Zo lang maar niet te droog isquote:
Ja!quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
Was weer eens wennen he Moontje, om weer ff met likes te strooien
En eentje heeft vakantie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de wiebelaars zijn te druk met BB
Suzi gaat even met de luchtballon de wereld rondquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:41 schreef Loveable het volgende:
Ze groeien echt hard zeg
[ afbeelding ]
Ja dat doet de Papa goed..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mooie cap. Ze blijven goed gevoerd worden
Ja weet ik niet zo goed meer. Ik herinner mij van een ander nest dat het jong heel lang bleef zitten en ook na de eerste vluchten wel terug kwam naar het nest. Maar je ziet de oudste wel al geregeld oefenen voor het vliegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja dat doet de Papa goed..![]()
Zullen eer daags toch ook wel uitvliegen toch?
De jongen hebben 70 à 90 dagen nodig om uit te kunnen vliegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik niet zo goed meer. Ik herinner mij van een ander nest dat het jong heel lang bleef zitten en ook na de eerste vluchten wel terug kwam naar het nest. Maar je ziet de oudste wel al geregeld oefenen voor het vliegen.
*gaat even zoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
De jongen hebben 70 à 90 dagen nodig om uit te kunnen vliegen.
Weet niet hoeveel dagen oud ze zijn
De oudste is 50 dagenquote:
Dan gaat die misschien wel al in maart het nest uitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
De oudste is 50 dagen![]()
Op 5 januari uit het ei gekropen
Spannenndddquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan gaat die misschien wel al in maart het nest uit
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Spannennddd![]()
Zou kunnen ja. Hopen dat ze dat allebei halen.
Jaa leuk!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik ook.. Straks ook weer Beleef de lente
quote:
quote:
Ik ook niet, want ik ben dan toch al wel wakkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga ook wel even kijken zondag maar de wekker zetten denk ik nietZe vliegen niet weg, de streams dan
Vroeg voor een zondagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik ben dan toch al wel wakker
Mwa uitslapen doe ik al jaren niet meer, maar blijf meestal nog wel even liggenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Vroeg voor een zondagal ben ik vaak ook wel rond die tijd wakker.
Ja okay dat doe ik ook wel in het weekendquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa uitslapen doe ik al jaren niet meer, maar blijf meestal nog wel even liggen
Blij als de lente aanbreektquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay dat doe ik ook wel in het weekendzeker in de winter.
Ja als we dan toch geen echte winter krijgen mag het ook wel lente worden.quote:
Hooguit wat kouder weer en in de nacht dat het gaat vriezenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja als we dan toch geen echte winter krijgen mag het ook wel lente worden.
Ik ga nog op wintersport dus zie nog genoeg sneeuwquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hooguit wat kouder weer en in de nacht dat het gaat vriezen
Maar geen sneeuw meer
Nice, waar ga je heen Oostenrijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga nog op wintersport dus zie nog genoeg sneeuw
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nice, waar ga je heen Oostenrijk?
Ligt daar nog genoeg sneeuw?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:30 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind ik toch het leukste voor wintersport.
Wel genoeg maar niet veel. In het dal bijvoorbeeld geen sneeuw maar op de berg wel. Hopelijk valt er komende week nog watquote:
Ik ga voor je duimen, dat er nog sneeuw gaat vallenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wel genoeg maar niet veel. In het dal bijvoorbeeld geen sneeuw maar op de berg wel. Hopelijk valt er komende week nog wat
Jeej dankjequote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen, dat er nog sneeuw gaat vallen
Weet het wel zekerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Jeej dankjedan komt het vast goed
Haha mooizoquote:Op maandag 27 februari 2023 15:10 schreef suzi1 het volgende:
iedere nacht flink doorgehaald
met een lach en een traan
vooral een lach
heeft me goed gedaan.
dus niks mis met een verkansie <3
ja, maar sinds rob weg is vind ik er weinig meer aanquote:Op maandag 27 februari 2023 15:36 schreef engine het volgende:
[..]
Haha mooizo![]()
BB nog beetje gevolgd?
quote:Op maandag 27 februari 2023 15:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja, maar sinds rob weg is vind ik er weinig meer aan
hij maakte toch wel show met zijn gezeik in die hoek
nu heb ik hem als wallpaper opdat ik nooit vergeet <3
quote:Op maandag 27 februari 2023 15:59 schreef suzi1 het volgende:
ja de grote cq betere ergernisangel is uit de show
beetje alsof je telekids op heb staan nu. met af en toe een tetter van nickelodeon\
moet je niet in huis op hebben staan.
wie helpt deze boy uitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik kwam dus op die site net omdat dat ene nummer van Oliver Tree mij zo doet denken aan een happy hardcore plaat, maar kom er niet op welke
Dit nummer dus
heeel veeel plezier hemaatje!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Onderweg naar ASOT@:Schakeltopia @:suzi1 @:engine @:franticdj
Wiebelen jullie mee vanaf 19u op ASOT.tv? Of andere streamkanalen als twitch en YouTube
Heel veel plezier kerelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Wiebelen jullie mee vanaf 19u op ASOT.tv? Of andere streamkanalen als twitch en YouTube
Ook al heb jij mij niet gemention wil ik je toch veel plezier wensenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
wens je superveel wiebelplezierquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Daar kan je het idd ook volgenquote:
Is dat hema?quote:
Dit is niet hema denk ikquote:
quote:
quote:
Ik heb voor de headphone optie gekozen.Soul slaapt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
zo even de speakers aan slingeren denk ik
ja ik twijfel ook nog een beetje, klinkt altijd wel lekker zo dicht in je oorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb voor de headphone optie gekozen.Soul slaapt.
Vreselijk.quote:
WTF.quote:
geniet er van ouwe troontijgerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |