Nu snap ik die verbeteringsdrang wat meer. Kon de vinger er even niet op leggenquote:
Het zieke schaap is weer even onder de levenden.quote:
Zonder bhquote:
Wandaquote:
Ik denk dat ze wel de top 10 haaltquote:
Hoeft van mij niet perséquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel de top 10 haalt
quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel de top 10 haalt
Scherpquote:
Ziet er niet anders uit dan een maand geleden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther ziet er echt wel slecht uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kunnen vanachter ons beeldscherm niet beoordelen of dat terecht of onterecht is.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat het door haar rug kwam en haar artrose.
Van mij ook nietquote:
Het is besmettelijkquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:12 schreef puzziepie het volgende:
Esther en JW zien er steeds beroerder uit
Kan, ik vind haar altijd zo druk met pratenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij ook niet
Maar Wanda is nu eenmaal ook iemand die tv kan maken en de kans is denk ik groot dat ze de top 10
haalt
Het isquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
De soep smaakt voor geen meter
Er zit weer geen smaak aan
Tis of niet goed of het deugt niet
En meteen weer aan hem frunniken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder bh
Even checken of JW nog niet op Eunice ligt
Ik denk dat ze stress heeftquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther denkt dat ze buikgriep heeft
Vervelinggggggquote:
Van Esthers lepel, straks Erik ook ziekquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:23 schreef greysbones het volgende:
Erik eet het eten van Esther verder op
fijn, krijgt hij in ieder geval een goede hoeveelheid binnenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:23 schreef greysbones het volgende:
Geen bril.op en net uit bedquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther ziet er echt wel slecht uit
Lekker met de bacillen van zieke estherquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:24 schreef Verida het volgende:
[..]
fijn, krijgt hij in ieder geval een goede hoeveelheid binnen
ze zitten daar met z'n allen in 1 ruimte, slapen met meerdere op een kamer, Als er iets besmet moet of kan worden dan is het wel in die loodsquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker met de bacillen van zieke esther
Jahahaaaaaquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zitten daar met z'n allen in 1 ruimte, slapen met meerdere op een kamer, Als er iets besmet moet of kan worden dan is het wel in die loods
Ik vind dit ziekelijk gedrag , kan er niets aan doen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:23 schreef greysbones het volgende:
Zeker omdat hij thuis veel minder eet ( zegt ie)quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit ziekelijk gedrag , kan er niets aan doen.
Ik zit vaak met verbazing naar dit gedrag te kijken en ik vind het treurig .quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zeker omdat hij thuis veel minder eet ( zegt ie)
Die bacillen krijgen ze links of rechts toch wel. Ze leven onder één dak.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker met de bacillen van zieke esther
dat van Erik is bijna obsessiefquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther mens verman je eens. Klaagt steen en been.
[..]
Die bacillen krijgen ze links of rechts toch wel. Ze leven onder één dak.
Heel eerlijk, let daar niet eens op.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat van Erik is bijna obsessief
Het is niet te ontwijkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel eerlijk, let daar niet eens op.
Blijkbaar welquote:
Jij kijkt minder , en je kijkt ook nog maar kortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |