quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, was weer een hoop gesuder van jouw kant
Ik dacht dat iedereen om de zoveel tijd een herkeuring krijgt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook vertelde hij dat hij over x periode wordt herkeurd
Dus hij is tijdelijk volledig afgekeurd en niet zoals Esther haar werkleven lang
quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
Wat hebben Sassie & Berndriaan voor vrijstelling voor dat bedhangen vandaag?
Esther niet meer volgens mijquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen om de zoveel tijd een herkeuring krijgt.
Sas denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
Wat hebben Sassie & Berndriaan voor vrijstelling voor dat bedhangen vandaag?
Dan nog mag Bern er niet bijquote:
Weggegooid geldquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het klimrek wordt ook al intensief gebruikt
bern ging als eerste liggen, toen kroop Sas er bij, dat ze graag even wilde slapen.quote:
Nou zoals zij de eerste vijf maanden zich bewoog door de loods is een 100% afkeuring niet op zijn plaats vind ik.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther niet meer volgens mij
Meen dat ze dit ook heeft gezegd
Lichtelijk seksueel gefrustreerd dat lieve schattige meisjequote:Op donderdag 9 februari 2023 13:54 schreef Flow3r het volgende:
Zoe : Kim had een string in haar jas, waarschijnlijk is die volgeblaft
Kind denkt dat ze leuk is
mag ook weg
Mag er nog wel iemand blijvenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:54 schreef Flow3r het volgende:
Zoe : Kim had een string in haar jas, waarschijnlijk is die volgeblaft
Kind denkt dat ze leuk is
mag ook weg
War beoordeel jij dat op, mssn heeft haar geestelijke gesteldheid er ook mee te maken. Wij zijn geen arts.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou zoals zij de eerste vijf maanden zich bewoog door de loods is een 100% afkeuring niet op zijn plaats vind ik.
Kan hij zeker voor gebruikt worden, sterker, zou mij niet verbazenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was te voorspellen, mooi droogrek in het voorjaar/ zomer
Laat ze haar eigen jas aantrekkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lichtelijk seksueel gefrustreerd dat lieve schattige meisje
laat dat lichtelijk maar wegquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lichtelijk seksueel gefrustreerd dat lieve schattige meisje
Alweer. Hij had toch van die charmante witte wintercrocs gekocht.quote:
Ze heeft gezegd dat het door haar rug kwam en haar artrose.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
War beoordeel jij dat op, mssn heeft haar geestelijke gesteldheid er ook mee te maken. Wij zijn geen arts.
Winter is bijna voorbij, nu voorjaarscrocksquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alweer. Hij had toch van die charmante witte wintercrocs gekocht.
Ze is niemand verantwoording verplicht en zal mssn ook niet alles vertellen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat het door haar rug kwam en haar artrose.
Nu zomerquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je niet over oordelen vindt ikquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou zoals zij de eerste vijf maanden zich bewoog door de loods is een 100% afkeuring niet op zijn plaats vind ik.
-tquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je niet over oordelen vindt ik
Ik ken iemand die draagt ook van die lelijke krengen , zit in een doom metalbandquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook 10 teruggeluisterd.. maar kon er geen kaas van maken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:00 schreef Hoempah het volgende:
Febo was even een filmpje kijken op de achtergrond?
Ik had plots zwart beeldquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:00 schreef Hoempah het volgende:
Febo was even een filmpje kijken op de achtergrond?
Babet hoor je er door heenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook 10 teruggeluisterd.. maar kon er geen kaas van maken.
Ah .. dat zegt ze : 'Gert-Jan, ga maar'quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babet hoor je er door heen
Die aan het stoeien was met GJ
Was een kwartier geleden ofzo
Ik heb daar een dingetje voor.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jas scheren, waarom niet
Ik dacht Mexx te horenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babet hoor je er door heen
Die aan het stoeien was met GJ
Was een kwartier geleden ofzo
Bij mij is die batterij altijd zo leegquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar een dingetje voor.
Nog een keer geluisterdquote:
Bij mij ookquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij mij is die batterij altijd zo leeg
Van dat pillen apparaatje
Heb er ook in, maar gebruik hem nooit, altijd scheermes van mijn man, wat hij te bot vindt, werkt primaquote:
Pillen?quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij mij is die batterij altijd zo leeg
Van dat pillen apparaatje
Je dat noem je pillenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |