quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:06 schreef Deisyy het volgende:
Sasha over de klachten van Esther: Misschien is het wel haar emotionele gesteldheid dat nu slaat op haar lichaam
Berns denkwijze is ongekendquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:07 schreef Deisyy het volgende:
Maar Bern zei net wel dat Esther niet voor niets 100% is afgekeurd.
Begrijp Bern wel in die zin, dat je aan Marciano niet ziet qua gedrag, veel moe of wat dan ook, hij is fysiek sterk.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:07 schreef Deisyy het volgende:
Het verbaast Bern dat Marciano 100% is afgekeurd, omdat hij nog zoveel kan sporten en hij er nog weinig van gemerkt heeft.
Over wie ging dat ?quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Bern is benieuwd hoe het af gaat lopen met de meest populaire vrouw uit de loods
Sasha: Dat is sarcastisch hoop ik
Bern:J a. Ik dacht dat ik speciaal was omdat ze telkens mooie man tegen me zegt, maat ze zegt het tegen iedereen.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen bij die twijfel.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:07 schreef Deisyy het volgende:
Het verbaast Bern dat Marciano 100% is afgekeurd, omdat hij nog zoveel kan sporten en hij er nog weinig van gemerkt heeft.
Tiano heeft zelf ook aangegeven dat hij over (?) jaar weer herkeurd gaat wordenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begrijp Bern wel in die zin, dat je aan Marciano niet ziet qua gedrag, veel moe of wat dan ook, hij is fysiek sterk.
Dat heb ik al in het begin geroepenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Sasha zo'n onaardige vrouw, zo onvriendelijk tegen haar vriendje. Gisteren heb ik dat filmpje in de keuken van haar en Jeff zitten kijken en mijn conclusie is dat Sasha ontzettend verliefd is op Jeff, ze straalt als ze met hem praat en haar lichaamstaal spreekt boekdelen.
En ze zit vaak te bitchen tegen Bernquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Sasha zo'n onaardige vrouw, zo onvriendelijk tegen haar vriendje. Gisteren heb ik dat filmpje in de keuken van haar en Jeff zitten kijken en mijn conclusie is dat Sasha ontzettend verliefd is op Jeff, ze straalt als ze met hem praat en haar lichaamstaal spreekt boekdelen.
Ik wist niet eens dat Marciano 100% is afgekeurd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begrijp Bern wel in die zin, dat je aan Marciano niet ziet qua gedrag, veel moe of wat dan ook, hij is fysiek sterk.
Ik denk dat Kim soms nog een beetje een leuke kant bij Jeff naar boven weet te halen, dat zie ik zure sloot Sasha niet doen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heb ik al in het begin geroepen
Zouden ook beter bij elkaar passen
Maar Jeff is wel hopeloos verliefd op Kim
Dat duurt nog wel even, einde van de maand pas. Er zijn er net 2 vertrokken kort op elkaar.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:12 schreef pingu66 het volgende:
Esther voelt een eliminatie aankomen en denkt ik kruip mooi mijn nest in wordt ik niet gekozen.
Sas is een rat met een muizenkopquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:11 schreef Deisyy het volgende:
Als je hartcapaciteit maar 10% is word je ook in deze tijd afgekeurdquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:12 schreef Harry het volgende:
Esther en Marciano zijn afgekeurd in een tijd dat dat nog eenvoudig zo beoordeeld werd.
Dat is al jaren niet meer het geval. Als je iets van het ene in het andere doosje kan doen, kan je al werken.
Hij kan ook sporten natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:15 schreef Deisyy het volgende:
Rupie zou graag fatburners willen bestellen.
Daar wordt ie moe van.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan ook sporten natuurlijk
Ergens snap ik dat wel. Ik zou ook niet zo goed tegen dat slome gezever kunnen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En ze zit vaak te bitchen tegen Bern
Dit viel mij ook op. Haar blik, verliefd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:11 schreef Deisyy het volgende:
Moet hij minder sporten met Imaquote:
Ze kan ook BABS worden, tenminste dat wil zequote:Op donderdag 9 februari 2023 13:12 schreef Harry het volgende:
Esther en Marciano zijn kennelijk afgekeurd in een tijd dat dat nog eenvoudig zo beoordeeld werd.
Dat is al jaren niet meer het geval. Als je iets van het ene in het andere doosje kan doen, kan je al werken.
Ze is met bijna iedereen leuker dan met Bern, dus het zal voor een deel ook bij hem liggenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:11 schreef Deisyy het volgende:
Dat gezever van Bern zou bij mij ook over de irritatiegrens gaan, maar ze blijft er elke keer bij plakken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat wel. Ik zou ook niet zo goed tegen dat slome gezever kunnen.
Maar zij blijft tegelijkertijd wel aan hem hangen en dat snap ik dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |