Beste site altijd onlinequote:Op donderdag 9 februari 2023 01:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Fok! doet het nog, dat is het belangrijkste.
Applausje voor @:Danny en de andere Fok!-medewerkers![]()
Nou, dat zou ik nu ook weer niet stellen als ik jou was.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 07:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik nu ook weer niet stellen als ik jou was.
Grapje he vriend!quote:
Grote bedrijven als Google die hun sites achter Cloudflare hangen, goede grap.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:35 schreef raptorix het volgende:
Laat me raden, Akamai kaput, of anders Cloudflare
Google is een slecht voorbeeld want die heeft z'n eigen CDN, net als Amazon en Microsoft, maar voor de rest gaan grote bedrijven inderdaad in zee met partijen als Cloudflare/Akamai/Fastly etc. Of denk jij dat Cloudflare nog steeds alleen aan DDoS-bescherming doet?quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grote bedrijven als Google die hun sites achter Cloudflare hangen, goede grap.
Ik denk dat het een onwijs stomme reactie is om naar Cloudflare te wijzen als geen van de voorbeelden uit de OP gebruik maakt van Cloudflare. Of berhaupt een externe CDN dienst.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Google is een slecht voorbeeld want die heeft z'n eigen CDN, net als Amazon en Microsoft, maar voor de rest gaan grote bedrijven inderdaad in zee met partijen als Cloudflare/Akamai/Fastly. Of denk jij dat Cloudflare nog steeds alleen aan DDoS-bescherming doet?
Was nog niet helemaal wakker, overigens heeft MS wel heel lang Akamai als CDN gebruikt en waren ze ook voor ik meen 10% aandeelhouder.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat het een onwijs stomme reactie is om naar Cloudflare te wijzen als geen van de voorbeelden uit de OP gebruik maakt van Cloudflare. Of berhaupt een externe CDN dienst.
Wel mooi hoe dat ook het eerste is wat bij je op komtquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was nog niet helemaal wakker, overigens heeft MS wel heel lang Akamai als CDN gebruikt en waren ze ook voor ik meen 10% aandeelhouder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |