Nou nou nou nou.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:19 schreef Scorpie het volgende:
De volledig terechte voorsprong voor Ajax is daar.
Dit laat ik aan user Caland zelf overquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:18 schreef Coco het volgende:
We kunnen ons richten op de date van @:Caland
Ze hebben gewoon een ontzettend matige spits.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente choked echt alles weg he de laatste weken.
Wordt er al geneukt of krijgen we eerst verlenging? @Calandquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:18 schreef Coco het volgende:
We kunnen ons richten op de date van @:Caland
Leuke analyse moet je vaker doenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Unnerstal is een prima keeper maar levert ook echt heel veel ballen in he, met die waardeloze uittrappen.
Misschien is het wel opzet, dan kan hij vaker laten zien hoe goed hij ballen tegen kan houden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Unnerstal is een prima keeper maar levert ook echt heel veel ballen in he, met die waardeloze uittrappen.
RIP aan de nabestaandequote:Op donderdag 9 februari 2023 18:48 schreef Paul het volgende:
Jojoortje is al 3 maanden niet op fok geweest
Ik zou dit een constatering noemen eigenlijk.quote:
Erg boze meneer gespot.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef Fretwork het volgende:
Hopen dat Ajax zich verslikt in dit laffe spel
:p nee hoor,quote:
Twente - jxquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:35 schreef GGMM het volgende:
A. Er liggen 100 ballen hier op het veld
Als er geen B volgt, zeg dan geen A.
Daarna pakte hij een taxi naar de Bonairestraat. Hij wist dat daar een meisje alleen woonde. Gewapend met een aardappelschilmesje drong hij haar huis binnen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)ARof5Dceh6-20INF344E
Henkgod.
Volgens mij ben jij geen fan van Leo Driessen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:39 schreef GGMM het volgende:
4 minuten komt erbij
Oh 5 minuten
Leo, stop gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |