Ik heb notabene je UI voor je gefixt ouwe.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wie is de beste man en waarom tag je hem? Verklaar je nader, Coco.
Zo.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb notabene je UI voor je gefixt ouwe.
Die is goed, ik was hem helemaal vergeten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/analistheitinga?s=21&t=C3qt5iaHaQVQLclPbtZM2Q
Beste verslaggever van Nederland. En als je het daar niet mee eens bent dan ben je duidelijk geen Ajacied.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo moet zijn eigen smaak weer reflecteren op de rest van Nederland.
Wat een ongekende zelfingenomen lul is het toch ook
Gast, excuus. Ik schaam me diep.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
Leo schrijft liedjes van Marco Borsato.
Zo dan, koekoek.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo, wil je met hem daten?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:11 schreef Moody het volgende:
Vraagje. Komt Leo Driessen uit Amsterdam ofzo?
Net als die keer dat hij een zelfgemaakt plaatje voor de OP had gemaakt en dat werd afgewezen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:09 schreef GGMM het volgende:
@:3rr0r steekt zijn nek uit om een mooie UI te fixen en wordt vervolgens als oud vuil behandeld.
wat is daar mis mee als hij dat graag wilquote:
Ajacied hier een grondige hekel aan Leo als commentator.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beste verslaggever van Nederland. En als je het daar niet mee eens bent dan ben je duidelijk geen Ajacied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |