* behalve bij Feyenoord, dan post @onlogisch hier alleen als Feyenoord op een veilige voorsprong staat.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We keuvelen hier wat net na etenstijd makker. De wedstrijd is bijzaak.
Ik ben heel benieuwd of de date van @Caland al een foto van hem heeft gezien. Daar ben ik dan wel een beetje jaloers op.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt haast een beetje jaloers. Volgens mij heeft @:Caland een streepje voor op @:Sked
Ken je matsu matsu nog?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of de date van @:Caland al een foto van hem heeft gezien. Daar ben ik dan wel een beetje jaloers op.
Nee, kijk dat soort series niet.quote:
Misschien hebben ze tegen haar gezegd dat ze uit moet kijken naar Matsoe Matsoe uit Oh Oh Cherso.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of de date van @:Caland al een foto van hem heeft gezien. Daar ben ik dan wel een beetje jaloers op.
Godverdomme klootzak.quote:
Dan mist hij de trein met liefde.quote:
Gefeliciteerd makker. Meisje zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ook nog voorlopig, ouderschapsverlofgenot
Gefeliciteerd met de kleine!quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Meisje zeker?
Van harte maat!quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Jazeker
Ze is al 9 maanden, maar bedankt
Die behandelaar had er ook niet echt kijk op.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)ARof5Dceh6-20INF344E
Henkgod.
quote:Hij kreeg drie jaar celstraf en daarna begon de tbs-behandeling. Die duurt nu al 36 jaar.
De laatste jaren ging het best goed. Een behandelaar noemde hem zelfs een 'succesnummer'.
Maar de 70-jarige Henk uit Breda kon zijn handen niet thuis houden: na wat biertjes betastte hij de buurvrouw. Zijn geplande vrijlating werd daardoor onmogelijk. De rechtbank zette er een dikke streep door.
Een wedstrijd met 5 rode kaarten lijkt me ook wel weer eens leuk.quote:
Wanneer was de laatste keer dan?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een wedstrijd met 5 rode kaarten lijkt me ook wel weer eens leuk.
Voor dit soort gegevens moet je absoluut niet bij mij zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dan?
Waarvoor moeten we wel bij jou zijn Nelis?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor dit soort gegevens moet je absoluut niet bij mij zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |