Wat vreemdquote:
Ik dacht dat hands altijd rood was als het schot er anders in was gegaan.quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat hands altijd rood was als het schot er anders in was gegaan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ook
Dat het onbewust was geloof ik ook wel verder
Deze tweet uit het artikel lijkt me wel bullshit toch? Het was sowieso minstens een penalty en geelquote:Opvallend is dat de KNVB op de website meldt dat 'naar het oordeel van de tuchtcommissie er geen sprake is geweest van strafbaar hands'. Dan was de strafschop van Feyenoord dus ook niet terecht.
Daar snap ik niets van nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Deze tweet uit het artikel lijkt me wel bullshit toch? Het was sowieso minstens een penalty en geel
Dat is heel raar jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Deze tweet uit het artikel lijkt me wel bullshit toch? Het was sowieso minstens een penalty en geel
Het staat ook zo op de officiële site van de KNVBquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Niks daarvan doe dan Utrecht thuis tegen Ajax, dan heb je nog spanningquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
SC Heerenveen - De Graafschap
PSV - Spakenburg
ADO Den Haag - Feyenoord
Ajax - FC Utrecht
Er hoeft niet meer geloot te worden.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het staat ook zo op de officiële site van de KNVB
Dan snap ik er niks meer van
De KNVB schiet dus weer eens tekort in de communicatiequote:
Het was toch ontnemen van een scoringskans? Dus terecht rood en penalty.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
De KNVB schiet dus weer eens tekort in de communicatie
Verrassend
Niet eens een scoringskans maar gewoon een goal, keeper lag al in de andere hoekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was toch ontnemen van een scoringskans? Dus terecht rood en penalty.
Ik denk dat dat altijd al zo was maar dat dat nu extra opvalt omdat we gewend zijn geraakt aan de VARquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:53 schreef Tarado het volgende:
Wat me verder opvalt is dat die scheidsen eigenlijk niet meer zonder var kunnen, zijn toch wel enorm veel dingen die ze niet zien of laten gaan.
https://www.knvb.nl/downl(...)--versie-1-juli-2022quote:Overtredingen die met een veldverwijdering worden bestraft
Een speler, wisselspeler of gewisselde speler wordt van het speelveld gezonden indien hij één van de hieronder volgende overtredingen begaat:
• de tegenpartij een doelpunt of een duidelijke scoringskans ontnemen, door door middel van een overtreding
m.b.t. hands (dit geldt niet voor de doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied);
Al met al; wat een stom gelul, het hangt af van het woordje strafbaar. Dat acht men niet bewezen begrijp ik, maar, wederom KNVB zelf:quote:Het ontnemen van een doelpunt of een duidelijke scoringskans
Als een speler de tegenpartij een doelpunt of een duidelijke scoringskans ontneemt door strafbaar hands te maken, dan wordt de speler van het speelveld verwijderd, ongeacht de plaats van de overtreding (dit geldt niet als dit gebeurt door de doelverdediger in het eigen strafschopgebied).
Spakenburg naar de finale!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn droomscenario:
Feyenoord* - PSV
Utrecht* - Ajax
Heerenveen - ADO*
Graafschap* - Spakenburg
Utrecht* - Feyenoord
Graafschap* - ADO
Utrecht - Graafschap*
Maar dat zal het vast niet worden.
Zal het zelfde Europese effect hebben inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|