Ja ok, ze zijn niet rechts. Het midden is prima.quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
CHP is een zuster partij van de partij van de arbeid. Voor Nederlandse standaarden zijn ze nauwelijks links te noemen, maar die vergelijking is mank.
Voor de zekerheid dan maar altijd een kaartje met een postzegel op zak hebben dan.quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:24 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
ik zeg toch ook hoe ik DENK te reageren. Media en socialemedia zit niet zo in mijn aard.
Warsapp en telefoon zie ik niet als SocialeMedia. Ik bedoel meer al je ellende tonen aan duizenden mensen. Filmpjes van ingestrorte gebouwen en huilende mensen tonen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:43 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Voor de zekerheid dan maar altijd een kaartje met een postzegel op zak hebben dan.
Is wel vaker zo dat dammen voor rotzooi en ellende zorgen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:28 schreef Slayage het volgende:
Weer wat geleerd vandaag.![]()
[ twitter ]
Want?quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:01 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik bedoelde communiceren via socialemedia. Als ik ook hier al die filmpjes/foto's en berichten zie die van Twitter worden gehaald dan ben ik blij dat ik er niet op zit en dat de hele dag voorgeschoteld krijg.
Meestal geven de de situatie van een of een paar personen weer. Elke keer weer als ik zo'n filmpje aanklik vraag ik me weer af waarom ik het heb gedaan.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:04 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Want?
Ik vind het juist een reler beeld geven van de ernst van de situatie ipv een nieuwsberichtje van 30 sec.
Ik ben ook helemaal niet van tiktok fb insta en Twitter, maar ik vind toch echt wel dat je oa met zulke situaties er een hoop mee kunt bereiken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:07 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Meestal geven de de situatie van een of een paar personen weer. Elke keer weer als ik zo'n filmpje aanklik vraag ik me weer af waarom ik het heb gedaan.
Ja 't gaat rap nu...quote:
Via Twitter aageven waar je opgesloten zit kan ik me nog bedenken. Naar je familie een filmpje dat je ongedeerd bent snap ik ook nog wel.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:13 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet van tiktok fb insta en Twitter, maar ik vind toch echt wel dat je oa met zulke situaties er een hoop mee kunt bereiken.
Vind het allemaal maar makkelijk, lekker alles afschuiven op de regering.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Steeds meer woede op Twitter naar Erdogan toe.
Echt zo, tis een enorme natuurramp daar sta je machteloos tegenoverquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind het allemaal maar makkelijk, lekker alles afschuiven op de regering.
Nja, er zou een fonds moeten zijn van 30 miljard dollar voor aardbevingen. Maar dat geld is nergens te bekennen behalve dat je achter erdogan een paleis ziet met 1000 kamers..... dus tsjaquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:39 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Echt zo, tis een enorme natuurramp daar sta je machteloos tegenover
Ik weet hier niets over. maar kan je wel garanderen dat al het aardbevingbestendige werkzaamheden niet in het zuiden van turkije gedaan zouden worden. Er wordt al jaren gehamerd in Turkije dat er een grote aardbeving gaat komen in istanbul.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nja, er zou een fonds moeten zijn van 30 miljard dollar voor aardbevingen. Maar dat geld is nergens te bekennen behalve dat je achter erdogan een paleis ziet met 1000 kamers..... dus tsja
Gaat niet om werkzaamheden maar om hulp achteraf. Aka...nu. Dat geld zou NU vrij moeten komen. Maar het is nergens te bekennen. Maarja, blijkbaar was er bij een vorige (kleinere) aardbeving dezelfde discussie.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:42 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Ik weet hier niets over. maar kan je wel garanderen dat al het aardbevingbestendige werkzaamheden niet in het zuiden van turkije gedaan zouden worden. Er wordt al jaren gehamerd in Turkije dat er een grote aardbeving gaat komen in istanbul.
De regering heeft aan alle kanten steken laten vallen. Er is gewoon simpelweg niet adequaat gereageerd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind het allemaal maar makkelijk, lekker alles afschuiven op de regering.
Nou ehh zo offtopic is het niet, het gaat toch over gebruik sociale media met betrekking tot dit natuurramp net als dat men het over politiek heeft?quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:19 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Via Twitter aageven waar je opgesloten zit kan ik me nog bedenken. Naar je familie een filmpje dat je ongedeerd bent snap ik ook nog wel.
Maar dan familie die dan de filmpjes gaat rondsturen naar jan en alleman, daar stopt het voor mij.
Maar goed, ontopic weer?
Sorry het midden in Turkije is bezet door de AKPquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ja ok, ze zijn niet rechts. Het midden is prima.
Weten we meteen waar de breuklijn ligtquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ook een bizar gezicht, de startbaan op het vliegveld heeft duidelijk een punt waarop de aarde samengedrukt werd. De startbaan kwam daar omhoog.
[ twitter ]
Als ze nu al op 20.000 doden zitten is 67.000 niet zon heel gek getalquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:47 schreef Frutsel het volgende:
'Experts rekenen met mogelijk 67.000 doden'
https://www.welt.de/vermi(...)cialmedia.socialflow....socialflow_twitter
Wel een Duitstalig artikel maar toch verbaasd me het eigenlijk niet als het wel zo zou zijn...
Is wel het zwartste scenario.
Mooi handschrift wel.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:12 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ afbeelding ]
human been
controle![]()
Nederlands is meer 'links-rechts', Tuekije is meer 'progressief-conservatief'.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
Sorry het midden in Turkije is bezet door de AKPdaarom zijn ze zo succesvol, Erdogan en co. hebben het grote Turkse midden verenigd
![]()
Links/rechts splitsing in Turkije is grotendeels als volgt:
Links: CHP / HADEP (Koerden) , midden AKP, rechts MHP /iyi
Turks links rechts kan je niet vergelijken met links rechts in Nederland. In links Turkije (CHP)!wordt gepropageerd om alle Syrirs te deporteren naar Syri . "Niet omdat we niet houden van de Syrirs, ze zijn immers onze broeders, maar omdat we denken dat ze in Syri gelukkiger zullen zijn" om maar eens de leider van de CHP te citeren. Dit soort uitspraken zie je links Nederland niet doen
Ook daarin gaat de vergelijking niet op in Turkije. HDP is progressief zeker, die doen zelfs aan LGBTQ politiek. CHP met hun eeuwige Atatrk gezever is conservatief. Wat dat betreft zelfs fundamentalistisch te noemen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:49 schreef YStec het volgende:
[..]
Nederlands is meer 'links-rechts', Tuekije is meer 'progressief-conservatief'.
Ja, er zijn altijd bepaalde punten waardoor partijen aan de andere kant van het spectrum vallen. De PVV heeft links punten, terwijl ze over algemeen rechts worden gezien.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ook daarin gaat de vergelijking niet op in Turkije. HDP is progressief zeker, die doen zelfs aan LGBTQ politiek. CHP met hun eeuwige Atatrk gezever is conservatief. Wat dat betreft zelfs fundamentalistisch te noemen.
Toch mooi. Die massale, internationale hulp. Hoopgevend.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:41 schreef Slayage het volgende:
bij Nederland wisten ze kennelijk niet om hoeveel man het ging
![]()
[ twitter ]
Er zijn bronnen die uitwijzen dat het assad-regime zich verrijken met drugs.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:42 schreef Nober het volgende:
Drugs valt niet onder hulpgoederen.![]()
[ twitter ]
Dat doen ze middels captagon export vanuit Syri. Dus die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn bronnen die uitwijzen dat het assad-regime zich verrijken met drugs.
Misschien een probeerseltje?quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat doen ze middels captagon export vanuit Syri. Dus die vlieger gaat niet op.
Alleen jammer dat het eindigt met gebrekkige cordinatie en ongeduldige vrachtwagenchauffeurs die hun lading snel gelost willen hebben. Het heeft geen zin om verzamelpakketten te sturen waar van alles in zit behalve datgene wat je net nodig hebt, zoals dekens, badjassen, handdoeken, winterkleding, etc.quote:
Zo Sneuquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:54 schreef koos_vriendloos het volgende:
Je hele familie dood vanaf het moment dat je geboren wordt.(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |