Genomineerd voor de zesvingerige world press photo midjourney prijs.quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:57 schreef polderturk het volgende:
Deze foto gaat een prijs pakken.
[ twitter ]
Jep. We zijn drie dagen verder en het gaat nog met duizenden per dag, de 20.000 wordt zo vandaag al ruim gehaaldquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:28 schreef Ciclon het volgende:
16000 doden nu.. gaat nog wel richting 25000/30000 denk
Ik denk dat we daar nu achter gaan komen, maar het is een goede vraagquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:29 schreef hoechst het volgende:
Hoe goed is Erdogan nu voor zn volk?
Maar vrijwel niemand trapt er in toch? Ook onder die tweet zag ik vanmorgen volgens mij allemaal mensen die juist aangaven dat het niet echt wasquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel de eerste keer dat ik een AI afbeelding zo rond zie gaan als zijnde echt volgens mij.
De mensen die de beelden van hele aardbeving als AI beschouwen komen vast nog.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel de eerste keer dat ik een AI afbeelding zo rond zie gaan als zijnde echt volgens mij.
quote:
Ja. Ik heb hier dus helemaal niets mee. Even het perfecte foto'tje maken in een rampgebied.quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:57 schreef polderturk het volgende:
Deze foto gaat een prijs pakken.
[ twitter ]
En die kou zal ook slachtoffers maken van mensen die de aardbeving zelf hebben overleefd maar onderkoeld raken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep. We zijn drie dagen verder en het gaat nog met duizenden per dag, de 20.000 wordt zo vandaag al ruim gehaald
De oppositie kan zich ook neerleggen bij een nederlaag.. Die witte helmen zijn ook geen zuivere koffie. Worden gelinkt aan Jahbat al Nusra.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:18 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/Karam__Shaar/status/1623230261776519168
Het is zo'n gezellige man, die Assad.
Ik heb het over de journalisten die met camera mensen zitten te interviewen die zitten te wachten op telefoon. Draagt geen ene bal bij natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2023 06:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
De families hopen de reddingswerkzaamheden te bespoedigen via de media.
De buurman van mijn ouders is vermist, zijn zoon en dochter hebben via social media geprobeerd om Turkse en Nederlandse teams om hulp te vragen. Er waren gisteren nog stemmen en getik onder het gebouw waar hij ligt.
Dat is lastig in te schatten denk ik. Iemand die denkt dat het echt is kijkt ernaar en denkt...ach en gaat verder. Als je ziet dat het nep is reageer jequote:Op donderdag 9 februari 2023 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar vrijwel niemand trapt er in toch? Ook onder die tweet zag ik vanmorgen volgens mij allemaal mensen die juist aangaven dat het niet echt was
Artikel:quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:06 schreef polderturk het volgende:
Deze Turkse rockster is een held. Hij gaat nu samet met twee filmsterren onderhandelen met generatoren leveranciers, zonnepanelen leveranciers, voedsel producenten etc over de prijzen.
Hij heeft al 3000 wooncontainers en andere hulpmiddelen gekocht.
[ twitter ]
Het is AI, dus sowieso bestaan deze mensen nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Ik heb hier dus helemaal niets mee. Even het perfecte foto'tje maken in een rampgebied.
Van 'echte' reddingsfoto's kan ik wel ontroerd raken.
goed nieuws. 3000 is niet niksquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:06 schreef polderturk het volgende:
Deze Turkse rockster is een held. Hij gaat nu samet met twee filmsterren onderhandelen met generatoren leveranciers, zonnepanelen leveranciers, voedsel producenten etc over de prijzen.
[ twitter ]
Kopen is 1 maar ze dan nog gebruiksklaar op de juiste bestemming krijgen...quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:06 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Mwau. Op zich zie je dat vrij duidelijk. Het was AI of fotosoepquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is AI, dus sowieso bestaan deze mensen niet(best een mindfuck)
Ja klopt, te warm is ook weer een groot nadeel.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hele lugubere gedachte maar man, die lichamen straks.... Het koude weer heeft wat dat betreft wel weer een voordeel.. als het nu 30 graden ofzo was geweest dan had je niet rond kunnen lopen zonder masker.
Dat is natuurlijk fantastisch, maar is dat niet een overheidstaak?quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:06 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Tsja. Misschien luisteren de Turken beter naar hemquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk fantastisch, maar is dat niet een overheidstaak?
Je standaard-PI is niet altijd even handig.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:04 schreef Slayage het volgende:
Nu live op Turkse TV hopen ze een guy uit het puin te halen, die in de keuken was toen de beving plaatsvond.
Op dezelfde zender was er zojuist ook een man die aangaf dat tot op heden geen professioneel hulp met zwaar materieel is gearriveerd en dit was 10 km van het centrum van de provinciehoofdstad van Hatay. Dan weet je wel hoe het ervoor staat voor de veraf gelegen dorpjes.
Elke beetjes helpenquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk fantastisch, maar is dat niet een overheidstaak?
I knowquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:05 schreef YStec het volgende:
[..]
Je standaard-PI is niet altijd even handig..
Is dit de zanger van het dom dom dom yes yes yes lied?quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:55 schreef polderturk het volgende:
De Turkse rockster Haluk Levent roept nu vrijwilligers op om niet meer naar het rampgebied te gaan. Er zijn nu teveel mensen en ze kunnen elkaar in de weglopen.
Wel opgelucht nu dat er genoeg mensen zijn en dat er hulp wordt geboden.
[ twitter ]
quequote:Op donderdag 9 februari 2023 12:06 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Is dit de zanger van het dom dom dom yes yes yes lied?
Ah zo. Ik vind het nogal op een tekening lijkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is lastig in te schatten denk ik. Iemand die denkt dat het echt is kijkt ernaar en denkt...ach en gaat verder. Als je ziet dat het nep is reageer je
Maargoed, het is ook vooral door de 6 vingers. Als dat goed was dan trapten er veel meer mensen in denk ik. Er zit wel een soort midjourney 'zweem' overheen (lastig te zeggen wat dat precies is; een soort HDR effect ofzo wat er niet hoort) maar dat herkennen veel minder mensen denk ik.
Wat je straks allemaal nog vindt als je over twee maanden de brokstukken weg aan het takelen bentquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hele lugubere gedachte maar man, die lichamen straks.... Het koude weer heeft wat dat betreft wel weer een voordeel.. als het nu 30 graden ofzo was geweest dan had je niet rond kunnen lopen zonder masker.
Zijn naam is anders dus ik denk het niet.quote:
Nu op de Turkse tv laten ze een reddingsoperatie zien, dus positief, maar de beste man had/heeft ook een vrouw en kinderen die niet gevonden zijn en mogelijk dood onder het puin liggenquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Daar staan wellicht wel minder hoge gebouwen, dus relatief misschien wat minder slachtoffers.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:04 schreef Slayage het volgende:
Nu live op Turkse TV hopen ze een guy uit het puin te halen, die in de keuken was toen de beving plaatsvond.
Op dezelfde zender was er zojuist ook een man die aangaf dat tot op heden geen professioneel hulp met zwaar materieel is gearriveerd en dit was 10 km van het centrum van de provinciehoofdstad van Hatay. Dan weet je wel hoe het ervoor staat voor de veraf gelegen dorpjes.
Stiekem hoop ik dat dit soort helden de politiek ingaan, zodat ze fundamentele veranderingen teweeg kunnen brengen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:55 schreef polderturk het volgende:
De Turkse rockster Haluk Levent roept nu vrijwilligers op om niet meer naar het rampgebied te gaan. Er zijn nu teveel mensen en ze kunnen elkaar in de weglopen.
Wel opgelucht nu dat er genoeg mensen zijn en dat er hulp wordt geboden.
[ twitter ]
Bepaalde culturele dingen veranderen is niet makkelijk. Wat dat betreft maakt het weinig uit welke pipo aan het roer is in Ankara. En wat nooit en te nimmer zal veranderen is dat Turkije in een aardbeving zone zit. Als de aardbeving maar krachtig genoeg is maakt het vrij weinig uit hoe goed je woning is of hoe goed georganiseerd je reddingsteams zijn. Kijk naar Hatay, vanwege de ligging zijn ze nu de Sjaak.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:17 schreef YStec het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat dit soort helden de politiek ingaan, zodat ze fundamentele veranderingen teweeg kunnen brengen.
Hoop echt dat de onkunde van de Erdoğan-regering ook duidelijk is voor de massa in Turkije nu, zodat ze straks weggestemd worden, maar gezien de propaganda op de Turkse tv lijkt me dat toch niet zo heel vanzelfsprekend.
Ik baal er daarom erg van dat Kılıdaroğlu gewoon niet oprot, zodat de oppositie een veel sterkere (of berhaupt een sterke) leider kan krijgen.
Mensen in Turkije worden al dik 20 jaar gebrainwashed. Ik heb de hoop allang opgegeven met mensen die pro-Erdogan stemmen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:17 schreef YStec het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat dit soort helden de politiek ingaan, zodat ze fundamentele veranderingen teweeg kunnen brengen.
Hoop echt dat de onkunde van de Erdoğan-regering ook duidelijk is voor de massa in Turkije nu, zodat ze straks weggestemd worden, maar gezien de propaganda op de Turkse tv lijkt me dat toch niet zo heel vanzelfsprekend.
Ik baal er daarom erg van dat Kılıdaroğlu gewoon niet oprot, zodat de oppositie een veel sterkere (of berhaupt een sterke) leider kan krijgen.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Er is echt wel op een manier te bouwen waarbij een aardbeving van 7-8 niet voor duizenden slachtoffers zorgt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:28 schreef Slayage het volgende:
Als de aardbeving maar krachtig genoeg is maakt het vrij weinig uit hoe goed je woning is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |