niet echtquote:Op donderdag 9 februari 2023 01:41 schreef polderturk het volgende:
Erdogan heeft op zijn flikker gekregen can Elon Musk.
[ twitter ]
Ramptoerisme en clicks.quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:53 schreef Nebelwerfer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom diverse Nederlandse media het nodig vinden bij Turken (misschien ook wel Syriërs), die op telefoontjes uit het rampgebied zitten te wachten, aan tafel te zitten?
Mooi die 6 vingers en Photoshop?quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:57 schreef polderturk het volgende:
Deze foto gaat een prijs pakken.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:41 schreef polderturk het volgende:
Erdogan heeft op zijn flikker gekregen can Elon Musk.
Gemaakt met AIquote:Op donderdag 9 februari 2023 01:57 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Dit is nep nieuws.quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:57 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
De families hopen de reddingswerkzaamheden te bespoedigen via de media.quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:53 schreef Nebelwerfer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom diverse Nederlandse media het nodig vinden bij Turken (misschien ook wel Syriërs), die op telefoontjes uit het rampgebied zitten te wachten, aan tafel te zitten?
Welke foto?quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:57 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Ik mag toch hopen dat hulpverleners niet op individuele tweets reageren maar hun eigen plan trekken en daar werken waar ze de meeste kansen hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2023 06:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
De families hopen de reddingswerkzaamheden te bespoedigen via de media.
De buurman van mijn ouders is vermist, zijn zoon en dochter hebben via social media geprobeerd om Turkse en Nederlandse teams om hulp te vragen. Er waren gisteren nog stemmen en getik onder het gebouw waar hij ligt.
Het kan wel helpend zijn als iemand nog kan zeggen waar hij ligt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 07:32 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hulpverleners niet op individuele tweets reageren maar hun eigen plan trekken en daar werken waar ze de meeste kansen hebben.
Als hulpverleners massaal zouden reageen op nederlandse hulp-vraag-tweets snap ik waarom twitter uit de lucht is gehaald.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:57 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Het gaat er niet om dat ze op getik en stemmen reageren, dat snap ik. Maar dat ze acteren op nederlandse socialmedia of mensen die in een tvprogramma zitten zou me verbazen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 07:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het kan wel helpend zijn als iemand nog kan zeggen waar hij ligt.
Verder weet ik niet op wat voor manier hulpverleners werken. Wat is ‘waar de meeste kansen zijn’.
Tekenen van leven zouden toch niet genegeerd mogen worden vind ik. Of het nu 1 stem is die ze horen, of 3 stemmen en getik en een filmpje dat online is geplaatst.
Jammer, geen Engels. Kan geen Turks.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:15 schreef YStec het volgende:
[..]
https://afetharita.com/.
Website dat in de roep om hulp van mensen onder de puin in kaart heeft gebracht. Dat zijn dus de mensen die op social media (o.a. Twitter, Instagram, WhatsApp) om hulp hebben gevraagd.
Momenteel 1925 mensen...
En dan nog de vele die de kans niet hebben om hulp te vragen.
Genomineerd voor de zesvingerige world press photo midjourney prijs.quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:57 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Jep. We zijn drie dagen verder en het gaat nog met duizenden per dag, de 20.000 wordt zo vandaag al ruim gehaaldquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:28 schreef Ciclon het volgende:
16000 doden nu.. gaat nog wel richting 25000/30000 denk
Ik denk dat we daar nu achter gaan komen, maar het is een goede vraagquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:29 schreef hoechst het volgende:
Hoe goed is Erdogan nu voor zn volk?
Maar vrijwel niemand trapt er in toch? Ook onder die tweet zag ik vanmorgen volgens mij allemaal mensen die juist aangaven dat het niet echt wasquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel de eerste keer dat ik een AI afbeelding zo rond zie gaan als zijnde echt volgens mij.
De mensen die de beelden van hele aardbeving als AI beschouwen komen vast nog.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel de eerste keer dat ik een AI afbeelding zo rond zie gaan als zijnde echt volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |