LOL goorlap dat je bent, ik was meteen vertrokken in blief geen ranzigheid.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:54 schreef hoechst het volgende:
Nadat ik uit was gekotst heb ik toch maar iets besteld, gewoon omdat ik super nieuwsgierig was, en ook omdat ik nog nooit die kans had gekregen. Hersens van een rund. Het was niet echt vies maar ook weer niet echt lekker.
Koop bij de slager kippenlevertjes, peper en zout, spek erbij, uitje. Bakken maar!quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:54 schreef hoechst het volgende:
Vorig jaar was ik op vakantie in Italie. Het restaurant waar ik veilig truffelpasta's wilde eten was die avond dicht dus moesten we iets anders gaan zoeken. Via google maps kwamen we bij een ander restaurant aan.
Op dat moment wist ik nog niet wat voor 1 het was alleen dat je er eten kon.
Toen ik de menukaart zag had ik het door. We zitten in het verkeerde restaurant.
darmen, hoofden, hoeven, oren, tong, hersens..
Nadat ik uit was gekotst heb ik toch maar iets besteld, gewoon omdat ik super nieuwsgierig was, en ook omdat ik nog nooit die kans had gekregen. Hersens van een rund. Het was niet echt vies maar ook weer niet echt lekker.
Maar waar in Nederland kun je ook zulk soort dingen bestellen?
Wat heeft dat met orgaanvlees te maken?quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Aanrader https://www.meneerdewitheefthonger.nl/
Ik lees dit:quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft dat met orgaanvlees te maken?
Je wilt 'ziek' eten?quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:44 schreef hoechst het volgende:
[..]
dat is niet ziek genoeg.
en haggis vond ik trouwens heerlijk ^^
Dit inderdaad.... Ben er zelf ook een keer ingetrapt... Vroeg wat t was en ze zeiden een varkensworstje. Wat in theorie ook wel klopt, alleen is t een varkensdarm gevuld met nouja,de inhoud van een varkensdarm...quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:03 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Je wilt 'ziek' eten?
Ga dan een andouilette kopen.
Nou, gatver hè. Het klinkt zo leuk 'andouilette'. Zelfs de campingzwerfhond lustte ze niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:53 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Dit inderdaad.... Ben er zelf ook een keer ingetrapt... Vroeg wat t was en ze zeiden een varkensworstje. Wat in theorie ook wel klopt, alleen is t een varkensdarm gevuld met nouja,de inhoud van een varkensdarm...![]()
Wel geproefd, dat dan weer wel.
Nee is mij zeker niet vreemd idd. Koeienmagen soep is ook zoiets... Je moet t een keer proberenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:57 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nou, gatver hè. Het klinkt zo leuk 'andouilette'. Zelfs de campingzwerfhond lustte ze niet.
Maarreh, jij eet wel slakken...dus enige culinaire onbevreesdheid is jou niet vreemd
Haha! Ik laat de koeienmagen graag aan jou over als je het niet erg vindquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:17 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Nee is mij zeker niet vreemd idd. Koeienmagen soep is ook zoiets... Je moet t een keer proberen
De inhoud van een darm? Poep dus?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:53 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Dit inderdaad.... Ben er zelf ook een keer ingetrapt... Vroeg wat t was en ze zeiden een varkensworstje. Wat in theorie ook wel klopt, alleen is t een varkensdarm gevuld met nouja,de inhoud van een varkensdarm...![]()
Wel geproefd, dat dan weer wel.
Wij aten vroeger regelmatig hersenen, heel zachtjes gaargestoofd en dan op een witte boterham.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Koop bij de slager kippenlevertjes, peper en zout, spek erbij, uitje. Bakken maar!
Hersens heb ik nog nooit gegeten btw.
Ik geloof je meteen. Ik hoor dat ook vaak van ouderen waar ik mee werk. Het hele dier eten, en bepaalde organen werden het liefst zo snel mogelijk opgepeuzeld. Ook tegen bederf waarschijnlijk. Ik vind er niks mis mee.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:25 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Wij aten vroeger regelmatig hersenen, heel zachtjes gaargestoofd en dan op een witte boterham.
Lever en niertjes ook, erg lekker.
Dat vond ik echt lekker, Turkse koeien magen soep.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:17 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Nee is mij zeker niet vreemd idd. Koeienmagen soep is ook zoiets... Je moet t een keer proberen
Hoofdkaas kreeg ik te eten. Smaakte niet eens zo heel verkeerd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Ik hoor dat ook vaak van ouderen waar ik mee werk. Het hele dier eten, en bepaalde organen werden het liefst zo snel mogelijk opgepeuzeld. Ook tegen bederf waarschijnlijk. Ik vind er niks mis mee.
Haggis is schots, niet iers.quote:
Yup.... Snij er maar eens 1 open....quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
De inhoud van een darm? Poep dus?
Ik eh, geloof je op je woord.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:46 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Yup.... Snij er maar eens 1 open....
Gelulquote:Op donderdag 9 februari 2023 00:46 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Yup.... Snij er maar eens 1 open....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |