Tja, de mensen wisten niet waar ze aan begonnen, en dachten dat dit na een weekje of 2-3 weer voorbij zou zijn. Als de partijen van te voren hadden geweten waartoe dit zou leiden...quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:35 schreef Japepk het volgende:
En dan te bedenken dat WW I gestart is om de moord op één prins, door één arbeider (kort door de bocht). Nu de shit daar toch al aan is, zou dit toch reden zijn om die vent helemaal de moeder te bomben
Kan niet, is een staatshoofd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Klaag Poetin ook maar aan dan.
Inderdaad, voor een heel ander soort buk-raketquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:07 schreef thedeedster het volgende:
Bij de volgende hoop ik dat Poetin even goed voorover buigt.
Dan hadden ze het echt opnieuw gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:09 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Tja, de mensen wisten niet waar ze aan begonnen, en dachten dat dit na een weekje of 2-3 weer voorbij zou zijn. Als de partijen van te voren hadden geweten waartoe dit zou leiden...
Aanklagen voor oorlogsmisdaden wel volgens mij. Of het voeren van een agressieve oorlog tegen Nederland.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kan niet, is een staatshoofd.
Precies. Internationaal Strafhof.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Aanklagen voor oorlogsmisdaden wel volgens mij. Of het voeren van een agressieve oorlog tegen Nederland.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)het-verdachtenbankjequote:Op woensdag 8 februari 2023 17:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Aanklagen voor oorlogsmisdaden wel volgens mij. Of het voeren van een agressieve oorlog tegen Nederland.
Dan sturen we toch gewoon special forces om hem om te leggen. Of we voeren Poetin vergiftigde borscht door wat hoge piefen om te kopen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)het-verdachtenbankje
Helaas.
Het schijnt dat je staatshoofden niet aan kunt klagen, zelfs niet voor oorlogsmisdrijvenquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Klaag Poetin ook maar aan dan.
Slobodan Milo¨evićquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Het schijnt dat je staatshoofden niet aan kunt klagen, zelfs niet voor oorlogsmisdrijven
Staatshoofden, voormalig staatshoofden en diplomaten als getuigen oproepen was toen een veel groter probleem. Uberhaupt een openbare rechtszaak ging niet. Maar gelukkig was heel snel duidelijk dat hij zelfmoord had gepleegd.quote:
quote:Maar er is niet genoeg bewijs voor een nieuwe rechtszaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |