quote:
Geld verdienen dmv beleggingen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:30 schreef stropdaz het volgende:
Wat is voor jou echt ontspanning?
Denk aan hobby's die je gedachten verzetten of je rustig maken etc.
Van lego tot muziek luisteren / maken tot modelspoorbaan tot ....
Sauna in de winter, is echt ontspannen hoor. Als het warmer wordt buiten vind ik er minder/niets aan, maar da's persoonlijk misschien.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Zomers vind ik het heerlijk om buiten naakt in de hangmat te liggen. Of bij de beachclub chillen bij de bubbelbaden![]()
Ik en @:snodesnuiter allebei ons eigen bubbelbad en dan maken we er een wedstrijd van wie de lekkerste chicks in zijn badje gelokt krijgt. De winter is klote, biedt geen ontspanning het maakt me chagrijnig en koud.
Oh dan ga ik dat eens proberen, ben ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Sauna in de winter, is echt ontspannen hoor. Als het warmer wordt buiten vind ik er minder/niets aan, maar da's persoonlijk misschien.
Picsquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh dan ga ik dat eens proberen, ben ik nog nooit geweest.
Maar ja ik hoef me niet te schamen voor mijn lichaam, dus wat dat betreft zit het wel snor 🧐
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Soms schrijf ik wat ook nog, maar dat is enkel ontspannend als het lekker loopt. Als ik vast loop in de verhaal uitbouw is dat minder ontspannend.
Precies dat.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:42 schreef capricia het volgende:
Sporten. Zowel fitness als gewoon lekker actief buiten bezig zijn.
Stuk fietsen. Wandelen hardlopen.
Lekker koken eten.
In bad gaan is ook wel mijn ontspanning. Heerlijk als mijn spieren moe zijn.
Dit ja, het hele plaatje wel! Bij mij staat alles met water met stip op 1 qua ontspanning, dus zwemmen (in natuurwater idd), badderen & douchen en ja, na een drukke dag in een schoon bed (en verder ook schoon huis als het even kan) kunnen duiken... zalig!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:58 schreef Muisje22 het volgende:
Na een lange dag de tijd hebben om uitgebreid mijn lievelingseten te kunnen koken, daarna in bad te kunnen, en dan in een fris opgemaakt bed te kunnen gaan. Dat gevoel van die strakke schone dekens is het beste wat er bestaat.
Daarnaast buiten zwemmen in een natuurmeer, jacuzzi, badderen, douchen, alles wat met water en/of zwemmen te maken heeft ontspant mij.
Alles schoon hebben en dan zelf ook douchen en dat alles perfect aan kant is brengt mij ook extreem genot.
Valt voor mij in de series/films kijken etc.-categorie. Leuk op een rustige manier, maar niet per se echt heel ontspannend.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:50 schreef eudaemonia het volgende:
Niemand die ontspant tijdens het FOK!ken?
Die! Ik rook zo af en toe eens en die je nu beschrijft kan ik bijna proeven!quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:06 schreef Vigilance het volgende:
Na een lange dag werken, meetings, presentaties, gezeik aan m'n kop buiten als het donker (en liefst windstil) is lekker een peukie roken. Dat je dan die rookwolken zo vredig langzaam boven je in de lucht ziet verdwijnen. Zonder mensen die tegen je aanlullen, zonder dat je aan een drukke autoweg staat, zonder muziek op de achtergrond. Gewoon even in stilte
Ik rook al heel lang niet meer en mis het ook niet. Maar dit waren inderdaad van die heerlijke momentjes en ik kan het gevoel bijna weer oproepen bij je beschrijving.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:06 schreef Vigilance het volgende:
Na een lange dag werken, meetings, presentaties, gezeik aan m'n kop buiten als het donker (en liefst windstil) is lekker een peukie roken. Dat je dan die rookwolken zo vredig langzaam boven je in de lucht ziet verdwijnen. Zonder mensen die tegen je aanlullen, zonder dat je aan een drukke autoweg staat, zonder muziek op de achtergrond. Gewoon even in stilte
Haha, lees nu jouw bericht.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:42 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Die! Ik rook zo af en toe eens en die je nu beschrijft kan ik bijna proeven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |