Nu bezig op Nederland 3.
Wat vinden jullie van die clown?
quote:hij is president geworden omdat hij veel geld uitgegeven heeft voor de verkiezingen
Op zondag 9 februari 2003 23:04 schreef motown het volgende:
Niet te geloven, wat maakt die man zichzelf belachelijk! Dat zo'n sukkel het tot president heeft geschopt, dan kan gewoonweg niet zonder machtige vrienden...Nu bezig op Nederland 3.
Wat vinden jullie van die clown?
quote:Als je hier even een link plaatst die naar dat topic verwijst, dan kan deze dicht. Tenzij het niet helemaal over hetzelfde onderwerp gaat (de specifieke documentaire, dus).
Op zondag 9 februari 2003 23:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is al een topic over...
"It takes an animal to know an animal." Hmmm... Dat citaat uit zijn mond onthou ik voortaan....
quote:
Op zondag 9 februari 2003 23:35 schreef motown het volgende:
Buckler?! Zag ik dat goed? Bush dronk Buckler? "Imported from Holland"? Bestaat dat daar dan nog?
Ze maken trouwens ook nog reclame voor Buckler bij de Champions League en zo, dus het moet in Europa ook nog wel ergens bestaan.
En dit topic is inmiddels al voller dan Journeys with George, dus deze blijft gewoon open. .
quote:
Op zondag 9 februari 2003 23:37 schreef motown het volgende:
De echte Erin Brockovich, he? Ze ziet er naar mijn mening nog beter uit dan Julia Roberts.
(en toch was ie bezopen ... "another marguerita, tequilla")
quote:Okay, dat was dus niet mogelijk geweest, aangezien de documentaire kennelijk de hele campagne plus de verkiezingen zelf en ook nog eens het daaropvolgende debakel in Florida omvatte.
Op zondag 9 februari 2003 23:28 schreef motown het volgende:
Shit man, ze hadden die documentaire nog voor de uiteindelijke verkiezingen moeten uitzenden, dan was de wereld de afgelopen paar jaar een hoop ellende bespaard gebleven.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 09-02-2003 23:56]
quote:Niet helemaal eerlijk eigenlijk, aangezien ik verantwoordelijk ben voor verreweg de meeste posts in dit topic.
Op zondag 9 februari 2003 23:38 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
En dit topic is inmiddels al voller dan Journeys with George, dus deze blijft gewoon open.
.
quote:Nooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Afsluitende uitspraak van de journaliste: He's the fortythird president of the United States.
quote:Dat klopt, maar:
Op zondag 9 februari 2003 23:56 schreef oYo het volgende:
dubbel
quote:
Op zondag 9 februari 2003 23:38 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
En dit topic is inmiddels al voller dan Journeys with George, dus deze blijft gewoon open.
.
quote:Off-topic?
Op zondag 9 februari 2003 23:59 schreef oYo het volgende:
Natuurlijk voller met alle offtopic erbij
Quote dan eens een off-topic post uit dit forum. I dare you.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |