Goede managerrrrrrquote:
Lijkt mij sterk, die spullen moeten nu toch óók betaald worden?quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:14 schreef marky326 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat de programmamakers erom dat ze aan het eind zo min mogelijk geld moeten uitrekenen aan de winnaar. Budgetprogramma is het ook.
Je snapt dat het gewoon hun kind is, en dat ze blij zijn om haar weer te zien na een half jaar?quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Familie was blij toen ze thuiskwam. Dat zegt dus al een heleboel, wees trots op jullie meisje.
ik heb liever een pot paracetamollenquote:
Ach, gewoon een kwestie van naar de kleden kijken, rood of groen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:17 schreef Charmian het volgende:
ik snap nooit geen ene reet van dat stemmen, ik hoor altijd alleen maar een hoop geschreeuw door elkaar.
En het merendeel stond al op roodquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:17 schreef Charmian het volgende:
ik snap nooit geen ene reet van dat stemmen, ik hoor altijd alleen maar een hoop geschreeuw door elkaar.
Ermee trouwen en probleem is opgelostquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:20 schreef Korak het volgende:
Je zult die Isaac maar altijd in je omgeving of leven hebben, goejendag zeg
Hij probeert Kim wat duidelijk te makenquote:
Ja, tis een baasje hé?quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:20 schreef Korak het volgende:
Je zult die Isaac maar altijd in je omgeving of leven hebben, goejendag zeg
Mirthe likken gaat haar beter af.quote:
Waaraan lijdt ie?quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:23 schreef Korak het volgende:
Martin op de achtergrond ernstig lijden
quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:26 schreef Seattle het volgende:
Zijn Mirthe en Kenzy nu een stel(ling)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |