Ik geloof Jeff wel , zeker in die situatie van afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:29 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ja... jammer net een dooie hoek.
En ik zou ook niet alles geloven wat een Jeffrey zegt. En een Kim heeft ook meerdere malen Jeffrey geslagen,.
Ik zie iemand wegrennen en gooit met haar zender.
En een Martin die beduusd was dat hij de kamer werd uitgezet.
ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meestal een week later zoiets![]()
Ik kijk de uitzendingen nooit maar dit wil ik wel zien
Ze lopen wel heel erg achter dan, ik wil dit ook zien. Dit is denk ook de bedoeling, niets op de streams laten zien om kijkers te trekkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meestal een week later zoiets![]()
Ik kijk de uitzendingen nooit maar dit wil ik wel zien
Ze lopen een week achter , dat is best veelquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lopen wel heel erg achter dan, ik wil dit ook zien. Dit is denk ook de bedoeling, niets op de streams laten zien om kijkers te trekken
Daar heeft Esther helemaal niets over te zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:39 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens ik sta paf, dat Esther JW gewoon tussen Wendy en Babet laat liggen.
Esther zat binnen triest op de trap.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:39 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens ik sta paf, dat Esther JW gewoon tussen Wendy en Babet laat liggen.
Dat is ook de reden dat ik na 2 weken ben gestopt met de uitzendingen te kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze lopen een week achter , dat is best veel
Same. een week is veel te lang . Zeker als je zelf streams kijktquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik na 2 weken ben gestopt met de uitzendingen te kijken
Dat hij Thailand heeft gewoond geloof ik wel , dat hij massages kreeg ook , ik wil niet weten wat voor massagesquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:44 schreef pingu66 het volgende:
En we moeten wel alle verhalen van JW geloven....
Jeff kwam oprecht over in deze situatie. Ik zou nog eens goed kijken geef ik je advies, want Mexx gooit toch echt zelf die zender naar JW. Kind spoort gewoon niet. Gevaarlijkquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:29 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ja... jammer net een dooie hoek.
En ik zou ook niet alles geloven wat een Jeffrey zegt. En een Kim heeft ook meerdere malen Jeffrey geslagen,.
Ik zie iemand wegrennen en gooit met haar zender.
En een Martin die beduusd was dat hij de kamer werd uitgezet.
Nee ik ook niet....quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hij Thailand heeft gewoond geloof ik wel , dat hij massages kreeg ook , ik wil niet weten wat voor massages
Alleen met een zender gooien is al geel en de rest of je het nu wel of niet geloofd doet er dan weinig meer toe.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:44 schreef pingu66 het volgende:
En we moeten wel alle verhalen van JW geloven....
Dit is een reactie op dat JW niet geloofd dat Imadidin op een festival gedraaid heeft.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Alleen met een zender gooien is al geel en de rest of je het nu wel of niet geloofd doet er dan weinig meer toe.
Dat kun je ook niet zien, omdat 'toevallig' de camera niet goed staat.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie niet dat JW Mexx bij de keel pakt, ze gilt als een mager speenvarken. Jeff zegt ook meteen, nee Mexx dat is niet waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |