abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 februari 2023 @ 21:42:57 #26
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_207956398
quote:
Trump campaign paid researchers to prove 2020 fraud but kept findings secret
An outside firm’s work was never released publicly after researchers uncovered no evidence that the election had been rigged for Joe Biden

(..)

The campaign paid researchers from Berkeley Research Group, the people said, to study 2020 election results in six states, looking for fraud and irregularities to highlight in public and in the courts. Among the areas examined were voter machine malfunctions, instances of dead people voting and any evidence that could help Trump show he won, the people said. None of the findings were presented to the public or in court.

About a dozen people at the firm worked on the report, including econometricians, who use statistics to model and predict outcomes, the people said. The work was carried out in the final weeks of 2020, before the Jan. 6 riot of Trump supporters at the U.S. Capitol.

Meer: Wapo
Whomp, whomp.
Géén kloon van tvlxd!
pi_207956450
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 21:42 schreef Montov het volgende:

[..]
Whomp, whomp.
En de betrokken researchers hielden allemaal hun mond!? 😳
pi_207957234
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 20:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah die deed een Kamala Harrisje.
Je bedoelt een George Santos.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 12 februari 2023 @ 00:14:49 #29
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_207959465
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 20:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah die deed een Kamala Harrisje.
Nee, een George Santosje. Kijk maar eens op Google wie dat is. Je lacht je een breuk in beide liezen ^O^
pi_207977211
Pareltje. Juridische argumenten van de advocaat.
“Humorous aspects” volgens de lawyer.
😂 😉 😂 😂
twitter
pi_207981293
Ik ben soms geneigd te denken dat het voor de GOP maar het beste zou zijn als Trump nog voor de voorverkiezingen achter de tralies verdwijnt. (Maar ik zie het niet gebeuren; hij had al decennia lang in de bak kunnen verdwijnen volgens mij. Dit soort juridische bs is dagelijkse kost voor hem.)

Want welke andere GOP-kandidaat er ook in zou slagen om hem te verslaan, deze 'RINO' kan er daarna zeker van zijn dat Trump de Proud Boys en alle andere heethoofden onder zijn aanhang (en dat zijn er nogal wat, misschien wat minder dan op 6-1-2021, maar nog steeds genoeg) op hem/haar af zal sturen.
Van wie Trump wat voor verkiezing dan ook verliest, die verkiezing zal 'rigged' zijn, onderdeel van het duistere systeem van de 'swamp' en hij zal, na dat verlies, voor enorm veel stennis gaan zorgen.
Het zou me zelfs niet verbazen dat Trump een verlies van een 'RINO' nog zwaarder zal opnemen dan verlies van een democraat.

De man is patiënt. En er zijn meer patiënten (geweest) die nog nooit een cel van binnen hebben gezien. De GOP heeft hem, al dan niet mopperend, als een held binnengehaald en als gevolg daarvan koesteren ze al jaren een adder aan hun borst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 13-02-2023 15:42:45 ]
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 13 februari 2023 @ 15:29:59 #32
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_207981828
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 14:44 schreef Toby56 het volgende:
Ik ben soms geneigd te denken dat het voor de GOP maar het beste zou zijn als Trump nog voor de voorverkiezingen achter de tralies verdwijnt. (Maar ik zie het niet gebeuren; hij had al decennia lang in de bak kunnen verdwijnen volgens mij. Dit soort juridische bs is dagelijkse kost voor hem.)

Want welke andere GOP-kandidaat er ook in zou slagen om hem te verslaan, deze 'RINO' kan er daarna zeker van zijn dat Trump de Proud Boys en alle andere heethoofden onder zijn aanhang (en dat zijn er nogal wat, misschien wat minder dan op 6-1-2021, maar nog steeds genoeg) op hem/haar af zal sturen.
Van wie Trump wat voor verkiezing dan ook verliest, die verkiezingen zal 'rigged' zijn, onderdeel van het duistere systeem van de 'swamp' en hij zal, na dat verlies, voor enorm veel stennis gaan zorgen.
Het zou me zelfs niet verbazen dat Trump een verlies van een 'RINO' nog zwaarder zal opnemen dan verlies van een democraat.

De man is patiënt. En er zijn meer patiënten (geweest) die nog nooit een cel van binnen hebben gezien. De GOP heeft hem, al dan niet mopperend, als een held binnengehaald en als gevolg daarvan koesteren ze al jaren een adder aan hun borst.
1 van de weinige keren dat ik het met Lindsey Graham eens was, was toen hij zei in 2016: "if we elect Trump, we will be destroyed". Daar zitten we nu in real time naar te kijken.

Ik zeg het nog maar eens... Everything Trump Touches Dies. Erg leuk boek van Rick Wilson trouwens..over de eerste twee jaren trainwreck onder Trump. Er zijn meer slachtoffers gevallen dan je je kunt herinneren. Aanrader!
pi_207981891
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 15:29 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
1 van de weinige keren dat ik het met Lindsey Graham eens was, was toen hij zei in 2016: "if we elect Trump, we will be destroyed". Daar zitten we nu in real time naar te kijken.

Ik zeg het nog maar eens... Everything Trump Touches Dies. Erg leuk boek van Rick Wilson trouwens..over de eerste twee jaren trainwreck onder Trump. Er zijn meer slachtoffers gevallen dan je je kunt herinneren. Aanrader!
Tsja, als Major Garland Briggs zoiets zegt, dan moet het wel waar zijn!
Anders zou-ie wel zeggen: "that's... classified."

;)
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 13 februari 2023 @ 15:38:02 #34
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_207981948
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 15:33 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Tsja, als Major Garland Briggs zoiets zegt, dan moet het wel waar zijn!
Anders zou-ie wel zeggen: "that's... classified."

;)
LOL :D Hoe toepasselijk ook ;)
pi_207982146
Ik denk dat, op dit moment, DeSantis de enige is die Trump eronder kan houden. Ik verwacht dat iemand als Nikki Haley, in de huidige tijdgeest, toch te 'soft' gevonden zal worden. Maar omdat Trump geen enkel verlies kan/zal accepteren, zou zo'n overwinning wel eens een Pyrrhus-overwinning kunnen zijn.

Mocht ik in DeSantis' schoenen staan, ik zou me NIET kandidaat stellen voor 2024.
Haastige spoed is zelden goed. En zeker als er zo'n rampzalig en maniakaal figuur als The Donald (nog) zoveel invloed en impact kan hebben.

DeSantis' opvattingen zijn voor een groot deel vergelijkbaar met die van Trump (en dus met een groot deel van de GOP-aanhang), maar in 2028 is de rol van Trump als De Man Die Alles Vernietigt, vermoed ik, wel uitgespeeld.

W.b. mezelf: ik heb liever een Democraat aan het roer in de USA.
Maar alsjeblieft niet meer Joe Biden. Sowieso gaat het hoogbejaardenspel in de Amerikaanse politiek me tegenstaan. Het lijkt verdomme de Sovjet-Unie in de jaren 80 wel. Of het Vaticaan.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207989739
Na de verklaring van de College Board over de misinformatie mbt de AP course on African American history dreigt DeSantis nu met het verwerpen van het hele AP programma in Florida:

twitter

Uit bovengenoemde verklaring van de CB:

quote:
5. While it has been claimed that the College Board was in frequent dialogue with Florida about the content of AP African American Studies, this is a false and politically motivated charge. Our exchanges with them are actually transactional emails about the filing of paperwork to request a pilot course code and our response to their request that the College Board explain why we believe the course is not in violation of Florida laws.

We had no negotiations about the content of this course with Florida or any other state, nor did we receive any requests, suggestions, or feedback.

We were naive not to announce Florida's rejection of the course when FDOE first notified us on September 23, 2022, in a letter entitled "CB Letter AP Africain [sic] Studies." This letter, like all written communications we received from Florida, contained no explanation of the rejection. Instead, Florida invited us to call them if we had any questions.

We made those calls, as we would to any state that says they have unstated concerns about an AP course. These phone calls with FDOE were absent of substance, despite the audacious claims of influence FDOE is now making. In the discussion, they did not offer feedback but instead asked vague, uninformed questions like, "What does the word 'intersectionality' mean?" and "Does the course promote Black Panther thinking?" FDOE did not bring any African American Studies scholars or teachers to their call with us, despite the presence in their state of so many renowned experts in this discipline.

Since FDOE did not make any requests or suggestions during the calls, we asked them if they could share specific concerns in writing. They said they had to check with their supervisors and get permission. They never sent us any feedback, but instead sent a second letter to us on January 12, 2023, as a PR stunt which repeated the same rejection but now with inflated rhetoric and posturing, saying the course lacked "educational value."

On the day after Florida sent us that second letter, the AP executive overseeing the process of developing this course--the only AP leader who participated in the telephone calls with FDOE--followed up with the College Board's FDOE liaison to ask whether we should ever expect any actual feedback from Florida. This is the response:

- "I don't think they [FDOE] intend to provide any notes. My guess is that [the FDOE staff member] shared his notes with leadership (as he told us he would) and they shut it down. He might have even been instructed not to share notes." -

We have made the mistake of treating FDOE with the courtesy we always accord to an education agency, but they have instead exploited this courtesy for their political agenda. After each written or verbal exchange with them, as a matter of professional protocol, we politely thanked them for their feedback and contributions, although they had given none.

In Florida's effort to engineer a political win, they have claimed credit for the specific changes we made to the official framework. In their February 7, 2023, letter to us, which they leaked to the media within hours of sending, Florida expresses gratitude for the removal of 19 topics, none of which they ever asked us to remove, and most of which remain in the official framework.

They also claimed that we removed terms like "systemic marginalization" and "intersectionality" at their behest. This is not true. The notion that we needed Florida to enlighten us that these terms are politicized in several states is ridiculous. We took a hard look at these terms because they often are misunderstood, misrepresented, and co-opted as political weapons. Instead we focused throughout the framework on providing concrete examples of these important concepts. Florida is attempting to claim a political victory by taking credit retroactively for changes we ourselves made but that they never suggested to us.

FDOE's most recent letter continues to deride the field of African American Studies by describing key topics as "historically fictional." We have asked them what they meant by that accusation, and they have failed to answer. The College Board condemns this uninformed caricature of African American Studies and the harm it does to scholars and students.


[ Bericht 31% gewijzigd door Kijkertje op 14-02-2023 07:02:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_207990396
Wáár.ging.het.mis 8)7 met deze mannen?
pi_207992035
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 09:05 schreef AnneX het volgende:
Wáár.ging.het.mis 8)7 met deze mannen?
Het heet haat.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 13:40:07 #39
8781 crew  Frutsel
pi_207994311
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Van foxnews:

quote:
The field of Republicans seeking their party's nomination is expected to grow significantly in the coming months. Rumored possibilities include Florida Gov. Ron DeSantis, Haley's former South Carolinian Sen. Tim Scott, and other former Trump administration officials including ex-Secretary of State Mike Pompeo and former Vice President Mike Pence.
De stoelendans zal nu snel gaan beginnen. Welke namen ontbreken er nog in bovenstaand lijstje? MyPillow guy? :+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_207994563
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 14:54 schreef robdriessen het volgende:

[..]
Van foxnews:
[..]
De stoelendans zal nu snel gaan beginnen. Welke namen ontbreken er nog in bovenstaand lijstje? MyPillow guy? :+
MTG om het clownfeest compleet te maken. :+

Gaan democraten ook nog met kandidaten komen of willen de deze hoogbejaarde nogmaals in gaan zetten?
pi_207995615
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 14:54 schreef robdriessen het volgende:
De stoelendans zal nu snel gaan beginnen. Welke namen ontbreken er nog in bovenstaand lijstje? MyPillow guy? :+
Hoe meer deelnemers, hoe gunstiger voor Trump, dat dan weer wel. Hij heeft immers de grootste schare 'vaste' fans.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207996493
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]
MTG om het clownfeest compleet te maken. :+

Gaan democraten ook nog met kandidaten komen of willen de deze hoogbejaarde nogmaals in gaan zetten?
MTG is zich bij Trump aan het inlikken om als zijn VP te mogen runnen, toch?

Voor wat betreft de Democraten LIJKEN ze nog als één blok achter Biden te staan, maar dat is mooi weer spelen. Zodra Biden een flinke misser maakt, wordt dat de aanleiding voor opportunistische kandidaten. Gavin Newsom misschien? Beto
O'Rourke, mocht ie nog een keer zijn vingers willen branden? Buttigieg? Ik zie Warden en Bernie de ring niet meer instappen, en AOC wacht nog minstens een volle termijn als ze al ambities heeft.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_207998497
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 18:20 schreef robdriessen het volgende:

[..]
MTG is zich bij Trump aan het inlikken om als zijn VP te mogen runnen, toch?

Voor wat betreft de Democraten LIJKEN ze nog als één blok achter Biden te staan, maar dat is mooi weer spelen. Zodra Biden een flinke misser maakt, wordt dat de aanleiding voor opportunistische kandidaten. Gavin Newsom misschien? Beto O'Rourke, mocht ie nog een keer zijn vingers willen branden? Buttigieg? Ik zie Warden en Bernie de ring niet meer instappen, en AOC wacht nog minstens een volle termijn als ze al ambities heeft.
Het enige voordeel dat Biden op dit moment heeft, is dat het establishment binnen zijn partij altijd doodsbang is voor kandidaten in hun gelederen die té opvallend, té uitgesproken, té anders zijn. Zie Bernie Sanders die maar gauw 'kaltgestellt' werd waardoor Hillary veel jongere kiezers verloor die helemaal niet stemden. Zolang hij niemand voor het hoofd stoot zullen ze idd steun geven. Heeft hij weer een van zijn I Claudius momenten dan vrees ik er ook voor
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 14 februari 2023 @ 21:49:04 #45
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_207999771
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 14:54 schreef robdriessen het volgende:

[..]
Van foxnews:
[..]
De stoelendans zal nu snel gaan beginnen. Welke namen ontbreken er nog in bovenstaand lijstje? MyPillow guy? :+
"Zodiac Killer" Ted Cruz ;)
pi_207999868
En natuurlijk Mike Pence maar die zal net zoals DeSantis geen haast hebben:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_207999969
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:18 schreef Sabata het volgende:

[..]
Het enige voordeel dat Biden op dit moment heeft, is dat het establishment binnen zijn partij altijd doodsbang is voor kandidaten in hun gelederen die té opvallend, té uitgesproken, té anders zijn. Zie Bernie Sanders die maar gauw 'kaltgestellt' werd waardoor Hillary veel jongere kiezers verloor die helemaal niet stemden.
Wat? :D :')
pi_208000342
Het klinkt ongelofelijk hè? Een partij die zich zo uitgesproken wil profileren, die zo graag door Fox wordt afgeschilderd als Trotskistisch volk dat nog het liefst de Opperste Sovjet wil hebben ipv de Senaat. Diep van binnen is de kern van die partij niet bereid tot veranderen, ondanks alle mooie franje over inclusiviteit, acceptatie etc. Ik las een stuk op Politico dat de Dems qua financiering een paar missers hebben begaan in de midterms door een aantal races niet te steunen omdat de kandidaat het niet zou kunnen winnen omdat hun opvattingen niet bij het kiezers establishment zouden aansluiten (plaats zo even een link).

https://www.politico.com/(...)crat-groups-00082496
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208000353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:40 schreef Sabata het volgende:
Het klinkt ongelofelijk hè?
Ja, omdat het onzin is :D
pi_208001123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:40 schreef Sabata het volgende:
die zo graag door Fox wordt afgeschilderd
Als Ongehoord Amerika het zegt zal het inderdaad wel zo zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')