Dus dan gaat het bij geel of vertrek naar de huishoudpot.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: 11.500 gaat na goedkeuring meteen van prijzenpot af, en geld gaat niet terug naar de prijzenpot ook niet bij geel, en er mag niks mee naar huis.
Hoe het allemaal goedkoper kan.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:39 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft ook weer instructies gehad achter
Die was een tijdje weg vanmorgen vroegquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:39 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft ook weer instructies gehad achter
Ja en?quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De stelling van 11.500, die Erik naar voren wilt brengen
Edit: wanda wil tegenstemmen, maat ze zegt het met een toon, dat het HELEMAAL niet doorgaat.
Nee het gaat gewoon van de prijzen pot af de eerte keer al ongeacht af je het nu wel of niet gebruikt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dus dan gaat het bij geel of vertrek naar de huishoudpot.
Gaan mensen straks iemand die nog niets heeft opgemaakt naar huis sturen omdat de rest daar een paar dagen van kan eten
Maak je borst maar nat danquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben eigenlijk wel klaar met dat gezever over dat geld.
Ow absoluut, maar ze zei het met een toon, dat ZIJ dat even beslist.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en?![]()
Wanda weet heus wel hoe het stemmen werkt.
Echt he, laat ze maar snel die stelling er ingooienquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben eigenlijk wel klaar met dat gezever over dat geld.
Nog 2 uur Dotquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, laat ze maar snel die stelling er ingooien
Dat gedram de hele dag
Eunice blijft ook maar doorgaan en doorgaan
Ja, en dan volgt dus mijn verhaalquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee het gaat gewoon van de prijzen pot af de eerte keer al ongeacht af je het nu wel of niet gebruikt.
Ja lijkt mij een heel goed plan.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou zeggen, degenen die geen flikker uitvoeren, krijgen de helft van 500. Voor wat hoort wat. Dan ook werken voor je geld
Nee dat is niet gezegdquote:
Als ik de discussie van gisteren zag dan kan het vermakelijk worden vandaagquote:
Het begint te vervelen. Duurt te lang. Verhaal wordt te lang uitgemolken. Melk is op.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, laat ze maar snel die stelling er ingooien
Dat gedram de hele dag
Eunice blijft ook maar doorgaan en doorgaan
Ben benieuwd waar ze daarna over gaan stemmen.quote:
Ik ga hem missenquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik de discussie van gisteren zag dan kan het vermakelijk worden vandaag
Het gaat zeker nog gezeik opleveren na de stellingquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik de discussie van gisteren zag dan kan het vermakelijk worden vandaag
Nee, maar dat lijkt me logisch, het gaat definitief van de prijzenpot, dus op de lopende rekening van de managerquote:
Alle andere zaken die op een lijstje staanquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze daarna over gaan stemmen.
Want er zullen best mensen die op nee gaan staan en het geld niet willen
DIe kunnen er weer stellingen in gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |