Denk ik ook niet , er moet veel besproken worden , maar goed je weet het nietquote:
Dat zeg ik Moes.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stelling om 2 uur zegt kenzy net
Dus je wordt een target als je nog geld heb en niet alles uitgegevenquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
Plan valt in duigen
Geld mag niet terug de prijzenpot in
![]()
Dus ook de kleren nietquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: 11.500 gaat na goedkeuring meteen van prijzenpot af, en geld gaat niet terug naar de prijzenpot ook niet bij geel, en er mag niks mee naar huis.
@Hoempah @DGK_Tegengasquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stelling om 2 uur zegt kenzy net
quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
Plan valt in duigen
Geld mag niet terug de prijzenpot in
![]()
Sterker, denk dat er de komende twee weken helemaal geen eliminatie komt. Wanneer Mexx niet vetrokken zou zijn, dan hadden we een eliminatie gekregen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Denk ik ook niet , er moet veel besproken worden , maar goed je weet het niet
Wat gaat dan niet door?quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:35 schreef utopia2.0 het volgende:
11.500 gaat in één keer van de pot af zegt Kenzy en de stelling in vanmiddag om 14:00. Wanda meteen, dan gaat de dat niet door. Sinds wanneer bepaald Wanda dat? Madam denkt met zoals JW, dat zij dat even beslist.
Voordat kenzi aftreed krijgen we een eliminatiequote:Op woensdag 8 februari 2023 11:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sterker, denk dat er de komende twee weken helemaal geen eliminatie komt. Wanneer Mexx niet vetrokken zou zijn, dan hadden we een eliminatie gekregen.
De stelling van 11.500, die Erik naar voren wilt brengenquote:
Volgens Wanda en kenziquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De stelling van 11.500, die Erik naar voren wilt brengen
Ik zeg ook binnen twee weken. We hebben nog drie weken.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voordat kenzi aftreed krijgen we een eliminatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |