We gaan het wel zien om 14:00quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee mie.and heeft zin in een contract te tekenen of in een autonomie bovendien heeft Erik haar plan min of meer gekaapt)
Maar wie gaat dat bepalen wie er wel wat doet en wie niet. Wordt een oneindige discussie.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat doet iemand voor de groep, koken, knippen, organiseren? Zat die nooit wat doen, zoals Erik, JW, Esther .. vul maar aan
ja gierig en verwend zijn is wel bekend in de loods..punt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze, geen berichten van buiten in de loods. Punt.
Jeff had gewoon de mazzel dat ze best veel binnenhaalden met de opdrachten, maar dat heeft hij gebracht alsof dat zijn verdienste was.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat is ook de reden dat er minder eten is dan in jeff's termijn,maar dat verteld hij er niet bij.
Ze weten niet eens wat er gebeurt is en jij noemt ze bij voorbaat al gierig en verwend. Wat een bullshit.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:07 schreef Silves het volgende:
[..]
ja gierig en verwend zijn is wel bekend in de loods..punt.
Ze hebben het samen gedaan, maar er woonden toen heel wat meer mensen in de loods, meer monden te voeden, meer wc papier etc.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeff had gewoon de mazzel dat ze best veel binnenhaalden met de opdrachten, maar dat heeft hij gebracht alsof dat zijn verdienste was.
🎵🎶🎵 heb geen cent te makkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
JA! Het woord! Dat wordt een liedje zingen Pingu!
Oi jij weer met je persoonlijke aanvallen op users..mss is het hier daarom zo dood.ja bullshit, ze zijn gierig als de neten die hollandersquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze weten niet eens wat er gebeurt is en jij noemt ze bij voorbaat al gierig en verwend. Wat een bullshit.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeff had gewoon de mazzel dat ze best veel binnenhaalden met de opdrachten, maar dat heeft hij gebracht alsof dat zijn verdienste was.
Persoonlijk aanval? Ik geef mijn mening op jou posting. Niets meer niets minder.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Oi jij weer met je persoonlijke aanvallen op users..mss is het hier daarom zo dood.ja bullshit, ze zijn gierig als de neten die hollanders
quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]Mag ook wel onder een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Sinds wanneer is Marciano een vrouw?quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Persoonlijk aanval? Ik geef mijn mening op jou posting. Niets meer niets minder.
Ontopic maar weer.
De vrouwen zitten lekker buiten in het zonnetje. Marciano denkt dat de zoemer nog wel gaat vandaag.
Marciano zit ook niet, hij staatquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Marciano een vrouw?
Met de vrouwen bedoelde ik, Wendy, Babette en Sashaquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Marciano een vrouw?
Je weet wie het post bro.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met de vrouwen bedoelde ik, Wendy, Babette en Sasha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |