abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 februari 2023 @ 01:30:16 #151
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207902186
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 01:26 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Het wordt zo goed Mich als Chiara
Als dat zo is moet ik helaas Rob teleurstellen en zullen mijn stemmen naar Chiara gaan.
Misschien hopen dat hij toch nog op Jacqueline gaat.

Beter palmt ze die Ali nog even in en anders moet de regie haar redden met een vrijstelling.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207902207
quote:
15s.gif Op woensdag 8 februari 2023 01:30 schreef BB-King het volgende:

[..]
Als dat zo is moet ik helaas Rob teleurstellen en zullen mijn stemmen naar Chiara gaan.
Misschien hopen dat hij toch nog op Jacqueline gaat.

Beter palmt ze die Ali nog even in en anders moet de regie haar redden met een vrijstelling.
Hij ging een bom droppen morgen zei hij juist voor het slapen. Jacqueline nomineren noem ik geen bom droppen. Maar boezemvrienden Chiara en Mich wel. Jolien heeft het zover gekregen dat de rode kamer gelooft dat ze gemanipuleerd werd door Chiara en eigenlijk slachtoffer was 🥲 Je mag denken wat je wilt van Chiara maar ze heeft Jolien nooit verraden

[ Bericht 2% gewijzigd door ben34567 op 08-02-2023 01:38:28 ]
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 8 februari 2023 @ 05:05:29 #153
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_207902353
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 23:59 schreef Lux069 het volgende:
Charlotte heeft een scheetje gelaten en het stinkt verschrikkelijk.
Voor de geinteresseerden
ansteller is zij

zoey en liese hadden in

1 bed en scheet-challenge

onder de dekbed
pi_207902455
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 01:33 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Hij ging een bom droppen morgen zei hij juist voor het slapen. Jacqueline nomineren noem ik geen bom droppen. Maar boezemvrienden Chiara en Mich wel. Jolien heeft het zover gekregen dat de rode kamer gelooft dat ze gemanipuleerd werd door Chiara en eigenlijk slachtoffer was 🥲 Je mag denken wat je wilt van Chiara maar ze heeft Jolien nooit verraden
Afwachten wat Jolien morgen gaat doen maar ik ben allang blij dat ze Chiara en Jaqueline doorzien
pi_207902460
Ik heb geen hekel aan Charon als die is zoals die was gisteravond in de rode oranje kamer. De slangen zijn ontmaskert en me is happy
  woensdag 8 februari 2023 @ 06:55:40 #156
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_207902499
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 06:40 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb geen hekel aan Charon als die is zoals die was gisteravond in de rode oranje kamer. De slangen zijn ontmaskert en me is happy
Kom op zeg. Dit was een compleet opzetje om het spel zijn kant op te krijgen en Ali te beïnvloeden. Jolien en Charlotte spelen slachtoffer maar waren er beide bij. Jolien zat op Danny ze heeft zelf dat bondje ook gezien. Als dit straks zo uitspeeld is Chiara weg en niet Jaq en das een veel grotere slang.

Enige voordeel wel is dat Jason straks kan zeggen tegen Chiara i told you so.
  Leukste jonkie 2022 woensdag 8 februari 2023 @ 07:13:31 #157
213457 engine
pi_207902546
Ik heb gisteren gezien dat die Chayron echt een nare kerel is. Die gun ik niks meer in dit spel.

Goedemorgen :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207902558
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 06:55 schreef marky het volgende:

[..]
Kom op zeg. Dit was een compleet opzetje om het spel zijn kant op te krijgen en Ali te beïnvloeden. Jolien en Charlotte spelen slachtoffer maar waren er beide bij. Jolien zat op Danny ze heeft zelf dat bondje ook gezien. Als dit straks zo uitspeeld is Chiara weg en niet Jaq en das een veel grotere slang.

Enige voordeel wel is dat Jason straks kan zeggen tegen Chiara i told you so.
Ik weet dat Chiara een van je favo is maar ik heb zo mijn ideeën over het spel en ik vind dat ik die mag hebben zoals ik respect heb voor jou mening. Daarbij Jason is ook een speler in het spel en hoe erg ik het ook vind hoe ze hem behandelen soms maar hij verteld ook dingen door dus ja is dan ook niet te vertrouwen.
pi_207902568
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 01:26 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Het wordt zo goed Mich als Chiara
Dan hoop ik dat chiara eruit gaat. Wat een vals mens is dat :r of twee te gelijk… Rob ook eruit
  woensdag 8 februari 2023 @ 07:28:03 #160
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_207902580
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 05:05 schreef mario390 het volgende:

[..]
ansteller is zij

zoey en liese hadden in

1 bed en scheet-challenge

onder de dekbed
Dus omdat 2 anderen 2 jaar geleden ooit eens een scheet challenge deden, is Charlotte nu een aansteller??
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 8 februari 2023 @ 07:31:45 #161
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_207902599
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 07:16 schreef Lillfex het volgende:

[..]
Ik weet dat Chiara een van je favo is maar ik heb zo mijn ideeën over het spel en ik vind dat ik die mag hebben zoals ik respect heb voor jou mening. Daarbij Jason is ook een speler in het spel en hoe erg ik het ook vind hoe ze hem behandelen soms maar hij verteld ook dingen door dus ja is dan ook niet te vertrouwen.
Ik zeg toch niet dat je die niet zou mogen hebben. Chiara is niet een van mijn favoriete ik vind alleen Chayron erger dan haar. Die flikkert gewoon postuum zijn beste maatje en vriend voor het leven Danny onder de bus. Lult een uur in een kwartier maar zegt niets. Rob is niet mijn favo maar die heeft het allang door dat hij veel praat niets zegt.

Als je hem gister tegen Jason hoorde praten.... wat Huub in de goude kooi altijd al zei van zoveel domheid kan je nooit winnen want ze hebben zelf niet in de gaten dat ze verliezen.
pi_207902648
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
TT _O_
Zou mooi zijn maar of ze dan ook echt gaat?
Rob is ook wel uitgespeeld
waarom is jou pol van vannacht al gesloten? ik lees somorgens altijd door waar ik de avond er voor gestopt ben, volgens mij doen meer mensen dat

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 23:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[poll=5102]
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207902730
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 07:44 schreef rinardo het volgende:

[..]
waarom is jou pol van vannacht al gesloten? ik lees somorgens altijd door waar ik de avond er voor gestopt ben, volgens mij doen meer mensen dat
[..]

Goedemorgen c_/

Dat is een goede vraag, ik was me er van bewust dat er terug/ verder gelezen word, Maar tegelijkertijd ook onbewust, hang ik er automatisch zelf een einddatum aan, en omdat de tijd dan 2 uur voorruit moet staan doe ik dat dan.
Goed om te weten, ik zal er op letten om dat niet te doen.
pi_207902731
Ok, heb alles teruggelezen vannacht, mijn conclussie is
Jolien is nu ineens veilig, Ali heeft vannacht tegen haar gezegd, ga rustig slapen ik zet jou er niet op.
Ik geloof dat als Ali dat zegt, het zo is. zo niet dan is de bom groter dan verwacht.
blijven dus over
Michelangelo
Chiara
Jacueline
Chiara valt af omdat hij met zn Dick denkt, makkelijk zat.
conclussie
Michelangelo en Jacqueline staan er op naast Rob.
Omdat iedereen in het huis, incl Rob denkt dat Rob favo is, gaan ze vermoeden dat Michelangelo of Jacqueline weg gaat.
En dan komt de bom zaterdag
Rob gaat naar huis .
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207902751
Goedemorgen COS
Acht heit de klok en alles is nog rustig :Z
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_207902769
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:02 schreef rinardo het volgende:
Ok, heb alles teruggelezen vannacht, mijn conclussie is
Jolien is nu ineens veilig, Ali heeft vannacht tegen haar gezegd, ga rustig slapen ik zet jou er niet op.
Ik geloof dat als Ali dat zegt, het zo is. zo niet dan is de bom groter dan verwacht.
blijven dus over
Michelangelo
Chiara
Jacueline
Chiara valt af omdat hij met zn Dick denkt, makkelijk zat.
conclussie
Michelangelo en Jacqueline staan er op naast Rob.
Omdat iedereen in het huis, incl Rob denkt dat Rob favo is, gaan ze vermoeden dat Michelangelo of Jacqueline weg gaat.
En dan komt de bom zaterdag
Rob gaat naar huis .
Goeie analyse ^p^
Hoewel ik me ook niet kan voorstellen dat Jacqueline veel fans heeft
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_207902785
Welke hit hebben we vanochtend?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_207902804
Hier dan opnieuw de poll welke ik gisteren ook had gepost.

Ik ben er vanuit gegaan dat iedereen op rood op Jolien na al safe is.
Bart en Jasmine heb ik er bijgezet om wel de gehele blauwe kamer, op Rob, na welke al genomineerd te benoemen.

POLL
pi_207902806
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:10 schreef Hunter het volgende:
Welke hit hebben we vanochtend?
Baby shark
pi_207902811
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:02 schreef rinardo het volgende:
Ok, heb alles teruggelezen vannacht, mijn conclussie is
Jolien is nu ineens veilig, Ali heeft vannacht tegen haar gezegd, ga rustig slapen ik zet jou er niet op.
Ik geloof dat als Ali dat zegt, het zo is. zo niet dan is de bom groter dan verwacht.
blijven dus over
Michelangelo
Chiara
Jacueline
Chiara valt af omdat hij met zn Dick denkt, makkelijk zat.
conclussie
Michelangelo en Jacqueline staan er op naast Rob.
Omdat iedereen in het huis, incl Rob denkt dat Rob favo is, gaan ze vermoeden dat Michelangelo of Jacqueline weg gaat.
En dan komt de bom zaterdag
Rob gaat naar huis .
Denk dat jaq dan het haasje is
pi_207902820
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:08 schreef Hunter het volgende:

[..]
Goede analyse
Hoewel ik me ook niet kan voorstellen dat Jacqueline veel fans heeft
Ik sluit me ook aan bij de analyse van @rinardo , maar heb wel twijfels of Rob echt zal gaan zaterdag.
Jacqueline staat er ook niet echt mooi op.
pi_207902824
Gdm ,zo ik ben weer bijgelezen en ik hoop zo dat chiara erop komt en dan ook werkelijk naar huis gaat :Y
pi_207902839
Benieuwd of Jolien Chiara nog gaat confronteren, of gewoon door gaat vertellen wat er in rood is besproken vannacht. Jolien waait namelijk in mijn optiek ook met alle winden mee
  woensdag 8 februari 2023 @ 08:20:11 #174
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_207902867
Ja kom maar op met die teringherrie! _O-

Voor morgen ochtend kan je ook kiezen uit Manamanatudududuuuu! Heerlijk! :Y)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_207902872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:10 schreef Hunter het volgende:
Welke hit hebben we vanochtend?
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
  woensdag 8 februari 2023 @ 08:20:43 #176
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_207902873
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Benieuwd of Jolien Chiara nog gaat confronteren, of gewoon door gaat vertellen wat er in rood is besproken vannacht. Jolien waait namelijk in mijn optiek ook met alle winden mee
Dat verwacht ik ook :Y
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_207902905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:20 schreef rinardo het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
oh shit sorry dit is donderdag
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
  woensdag 8 februari 2023 @ 08:23:30 #178
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_207902914
Over het betalen van gas/licht/water/huur/hypotheek: https://www.veronicasuper(...)ndidaten-de-rekening
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_207902940
Eens kijken of Chiara zo als de muziek aan gaat, direct uit bed springt en de medebewoners probeert uit bed te halen. Ze verdenken haar, dat als secret mission te hebben.
Jacq, ging vandaag blijven liggen zei ze gisteren
pi_207902945
Goedemorgen!
leuk om gister de rode kamer te zien.. chiara is nu eindelijk door de mand gevallen.. bij hun zijn de ogen geopend..al denk ik niet dat ali dat ook zo ziet..
Jolient waait nu weer met de rode kamer mee.. ik zie die vandaag wel weer een gesprekje hebben met chiara want ze kan dat niet voor zich houden.. voelt zich dan ongemakkelijk.. was laatst ook al..
en chiara gaat dan weer naar mama heks angelique om haar beklag te doen over de rode kamer die op jolien heeft ingepraat..
chiara zal wel charlotte de schuld geven van alles..
vanavond wordt dit allemaal besproken in blauw
actieplan van vandaag: 1x op de knoppen drukken, mimi wint en krijgt een ticket voor de finale
einde draaiboek voor vandaag.
pi_207902948
las even die reacties op Jacqueline aar instagram bij de 1e foto, die liegen er niet om , woooow verbaas me dat de Fam die niet verwijderd https://www.instagram.com/jacqueline_leijzer_/
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207902963
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:25 schreef Monique___ het volgende:
Goedemorgen!
leuk om gister de rode kamer te zien.. chiara is nu eindelijk door de mand gevallen.. bij hun zijn de ogen geopend..al denk ik niet dat ali dat ook zo ziet..
Jolient waait nu weer met de rode kamer mee.. ik zie die vandaag wel weer een gesprekje hebben met chiara want ze kan dat niet voor zich houden.. voelt zich dan ongemakkelijk.. was laatst ook al..
en chiara gaat dan weer naar mama heks angelique om haar beklag te doen over de rode kamer die op jolien heeft ingepraat..
chiara zal wel charlotte de schuld geven van alles..
vanavond wordt dit allemaal besproken in blauw
actieplan van vandaag: 1x op de knoppen drukken, mimi wint en krijgt een ticket voor de finale
einde draaiboek voor vandaag.
Ik denk het ook, en net als @Fikkert2 dat er nog een PON komt
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207902987
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:26 schreef rinardo het volgende:

[..]
Ik denk ook net als @:Fikkert2 dat er nog een PON komt
Zal je net zien pakt jacq of Chiara die |:(
pi_207902992
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:25 schreef rinardo het volgende:
las even die reacties op Jacqueline aar instagram bij de 1e foto, die liegen er niet om , woooow verbaas me dat de Fam die niet verwijderd https://www.instagram.com/jacqueline_leijzer_/
_O- _O- _O- _O- sodeju of ze kijken er gewoon niet meer op.. zag op twitter een bericht van die dochter van rob voorbij komen gister om te stemmen (was nog van vorige nominatie) en schreef erbij dat het haar pijn deed om haat dingen te zien.. maar wat mij verbaasde was dat er 500 reacties onder waren van veeel mensen die hem begrepen omdat hij zo'n pijn had... 8)7 8)7 8)7
dacht dat hij ook afgefakkeld zou worden.. :N :N
maar er zijn een hoop tv kijkers en ik vind hem daar goed weggezet worden.. die ruzie met ali op tv is ook niet zoals het gegaan wordt.. lijkt nu alsof ali opeens boos de kamer opkomt terwijl rob hem eruit pikte en toen al heel boos op de gang was.. daar is flink in geknipt in dat stuk.
pi_207903005
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:26 schreef rinardo het volgende:

[..]
Ik denk het ook, en net als @:Fikkert2 dat er nog een PON komt
ja zou niet raar zijn als er in de blikken OF een ticket tot de finale zit met dat vervliegend voordeel blik..
Of een pon erbij die zou dan naar mimi jason of ias gaan.
dan hoop ik ias die zet jaq er ook zo op aangezien hij zich aan haar ook echt stoort.
pi_207903007
Wakker worden, Wakker worden, Wakker worden,
Wak-wak-wakker worden. Wakker worden-wak.
Chiek-Chiek-Chiek
Wakker worden, Wakker worden, Wakker worden,
Kom op!
Hup, hup, hup, hup, hup, hup
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_207903012
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:29 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Zal je net zien pakt jacq of Chiara die |:(
nee als het via de blikken gaat niet.. als bb hun wil saven.. ja dan zal het wel via een snel spel zijn :{w
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 08:33:27 #188
388664 crew  Dotteke
pi_207903033
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:29 schreef Monique___ het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O- sodeju of ze kijken er gewoon niet meer op.. zag op twitter een bericht van die dochter van rob voorbij komen gister om te stemmen (was nog van vorige nominatie) en schreef erbij dat het haar pijn deed om haat dingen te zien.. maar wat mij verbaasde was dat er 500 reacties onder waren van veeel mensen die hem begrepen omdat hij zo'n pijn had... 8)7 8)7 8)7
dacht dat hij ook afgefakkeld zou worden.. :N :N
maar er zijn een hoop tv kijkers en ik vind hem daar goed weggezet worden.. die ruzie met ali op tv is ook niet zoals het gegaan wordt.. lijkt nu alsof ali opeens boos de kamer opkomt terwijl rob hem eruit pikte en toen al heel boos op de gang was.. daar is flink in geknipt in dat stuk.
Dat is het nadeel van alleen TV kijken daar wordt alles zo neergezet zoals ze willen
Daarom stemmen tv kijkers denk ik ook heel anders dan de streamers.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_207903042
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is het nadeel van alleen TV kijken daar wordt alles zo neergezet zoals ze willen
Daarom stemmen tv kijkers denk ik ook heel anders dan de streamers.
jazeker en denk dat heeel veeel mensen alleen tv kijken.
pi_207903051
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:29 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Zal je net zien pakt jacq of Chiara die |:(
Dat zoou zuur zijn, maar dan kan je wel meteen aan Ali zn gezicht zien dat ie baalt, en dat zegt voor ons weer genoeg
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207903052
hilarisch die 2 dingen op instagram,zie dat er al een week niks aan dat account is gedaan.


  woensdag 8 februari 2023 @ 08:35:19 #192
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_207903053
Ja tis half 9 geweest }:|
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_207903057
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:35 schreef Ireth het volgende:
Ja tis half 9 geweest }:|
En al licht buiten
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_207903061
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:35 schreef Ireth het volgende:
Ja tis half 9 geweest }:|
@Ireth wil mee dansen?
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 08:36:03 #195
388664 crew  Dotteke
pi_207903063
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:34 schreef Monique___ het volgende:

[..]
jazeker en denk dat heeel veeel mensen alleen tv kijken.
Dat het merendeel wel.
Keek van de week een andere RLS op tv daar hadden ze de boel ook verdraaid, gewoon dingen van een andere dag er tussen gezet. Zo krijg je een heel ander beeld.
En bij BB speelt ook veel achter een SL af, daarvan weten we nooit of het zo is gegaan. Erg jammer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_207903067
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:29 schreef Monique___ het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O- sodeju of ze kijken er gewoon niet meer op.. zag op twitter een bericht van die dochter van rob voorbij komen gister om te stemmen (was nog van vorige nominatie) en schreef erbij dat het haar pijn deed om haat dingen te zien.. maar wat mij verbaasde was dat er 500 reacties onder waren van veeel mensen die hem begrepen omdat hij zo'n pijn had... 8)7 8)7 8)7
dacht dat hij ook afgefakkeld zou worden.. :N :N
maar er zijn een hoop tv kijkers en ik vind hem daar goed weggezet worden.. die ruzie met ali op tv is ook niet zoals het gegaan wordt.. lijkt nu alsof ali opeens boos de kamer opkomt terwijl rob hem eruit pikte en toen al heel boos op de gang was.. daar is flink in geknipt in dat stuk.
ja, en veel oudere mensen die enkel de tv kijken en een streams, denken dat Rob nog de gezellige leeftijdsgenoot van hun is en zien hem nog als favo, echter ook veel van die oudere kijkers zullen niet stemmen denk ik
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207903068
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is het nadeel van alleen TV kijken daar wordt alles zo neergezet zoals ze willen
Daarom stemmen tv kijkers denk ik ook heel anders dan de streamers.
Ik ben het hiermee eens. Mijn schoonzus kijkt alleen de tv uitzendingen, ik kijk streams en we zien bepaalde mensen totaal anders. Waaronder Rob.
pi_207903077
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:36 schreef rinardo het volgende:

[..]
ja, en veel oudere mensen die enkel de tv kijken en een streams, denken dat Rob nog de gezellige leeftijdsgenoot van hun is en zien hem nog als favo, echter ook veel van die oudere kijkers zullen niet stemmen denk ik
Denk ik ook. Zeker omdat stemmen online gebeurt. Maar misschien wel via iemand anders?
pi_207903081
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat het merendeel wel.
Keek van de week een andere RLS op tv daar hadden ze de boel ook verdraaid, gewoon dingen van een andere dag er tussen gezet. Zo krijg je een heel ander beeld.
En bij BB speelt ook veel achter een SL af, daarvan weten we nooit of het zo is gegaan. Erg jammer
ja ik heb het idee dat er dit jaar nog meer SL zijn dan vorig jaar. Toen konden we nog wel eens bij een spel , de bewoners zien die nog niet aan de beurt waren.. kan ik me wel herinneren.
nu laten ze gewoon helemaal niks meer zien.

heb nog steeds wel het idee dat ze dat dit jaar doen om meer tv kijkers te krijgen. Eerst 2 weken veeel laten zien.. dan is je interesse in de groep gewekt.. en dan willen ze je ook als tv kijker voor de aflevering.
waarom zouden ze dit anders zo doen?
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 08:39:30 #200
388664 crew  Dotteke
pi_207903090
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:36 schreef LonesomeFairy het volgende:

[..]
Ik ben het hiermee eens. Mijn schoonzus kijkt alleen de tv uitzendingen, ik kijk streams en we zien bepaalde mensen totaal anders. Waaronder Rob.
ZO is het met alle RLSsen. TV kijkers en streamkijkers zijn het meestal oneens :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')