ik ben ze beide zo zatquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:35 schreef engine het volgende:
Vind dit zo sneu. Ben dan gewoon eerlijk tegen Erik in plaats van die lul excuses en verhalen.
Egnie!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Babette: De kijkers die kijken zijn veel meer geïnteresseerd in de ruzies, de liefdesrelaties en de bondjes.
Van Eunice?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
Erik krijgt de kous op de kop
ik hoop dat de FEBO het door laat gaan
dan kan ik ook even genieten
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Babette vraagt aan Jeff of hij zijn oorlogspak aan heeft.
Hou dit vooral vast, Babettequote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Babette: De kijkers die kijken zijn veel meer geïnteresseerd in de ruzies, de liefdesrelaties en de bondjes.
Ah zoquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
nee morgen hoop ik
met zijn plan
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: We doen spelletjes, dan weer een speurtocht. De anders draagt bamboe kleren, wast zichzelf niet.
Jeff ging erbij zitten en meteen weer een andere stream die werkelijk nergens over gaatquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Babette vraagt aan Jeff of hij zijn oorlogspak aan heeft.
een engels sprekende jappiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff ging erbij zitten en meteen weer een andere stream die werkelijk nergens over gaat
en morgen de hele avond stemmenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan me de frustratie wel voorstellen, ze zijn dat programma ingegaan met het idee aan een spannende spelshow mee te doen en moeten bijvoorbeeld vanavond levend Mens Erger Je Niet gaan spelen.
Gelukkig heeft Jeff nog een pakje condoomsquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan me de frustratie wel voorstellen, ze zijn dat programma ingegaan met het idee aan een spannende spelshow mee te doen en moeten bijvoorbeeld vanavond levend Mens Erger Je Niet gaan spelen.
Geen avontuur?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
en morgen de hele avond stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgenavond?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
en morgen de hele avond stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop maar dat hij mij kiest, tussen al die aanvragenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik ben benieuwd of zijn mailbox al vol zit met aanvragen
Ieuwwwwquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:45 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij mij kiest, tussen al die aanvragen![]()
En toch weiger je weg te lopen want anders pakt één van die debielen daar die 900kquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Ik loop buiten en hoor alleen maar gelach en denk datn: waar lach je om?
Godverrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |