zijn we niet meer gewend he.. 2 verschillende streams na al die sl en de uitzending staat onlinequote:
Wat heeft ze gezien ?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:38 schreef Monique___ het volgende:
mag hopen dat charlotte nu in de dbk vertelt wat ze gezien heeft..
chiara zegt nu buiten: ik dacht toen de stem kwam dat bb zou zeggen: bb door jaq ben jij nu gediskwalificeerd.
hahaha lachen samen..
ze hebben het zoo leuk hahaha
dat jaquelin ondanks dat ze het niet mochten vertellen tegen elkaar, toch tegen chiara dingen heeft vertelt, tips, over het spel wat ze moesten gaan spelen!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:40 schreef engine het volgende:
JacJac gaat echt naar de wc nu anders gaat ie miscchien weer omhoog lopen.
Chiara geeft nog de tip om liedjes te zingen.
Suc6 JacJac
Tja je kunt ze wel allebei gaan nomineren maar dan heeft Ali niks gewonnenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
dat jaquelin ondanks dat ze het niet mochten vertellen tegen elkaar, toch tegen chiara dingen heeft vertelt, tips, over het spel wat ze moesten gaan spelen!
Niet over de wc beginnen als Mario in de COS isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:40 schreef engine het volgende:
JacJac gaat echt naar de wc nu anders gaat ie miscchien weer omhoog lopen.
Chiara geeft nog de tip om liedjes te zingen.
Suc6 JacJac
is hij degene met de poepfetish?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet over de wc beginnen als Mario in de COS is![]()
sssst!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is hij degene met de poepfetish?
BB moet eens strenger optreden tegen mensen die zijn regels negeren, maar dat zeggen we al 3 jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat jaquelin ondanks dat ze het niet mochten vertellen tegen elkaar, toch tegen chiara dingen heeft vertelt, tips, over het spel wat ze moesten gaan spelen!
ze zei daarom ook toen straks , nu is het niet erg want ali heeft gewonnen.. maar bij een volgende keer gaat ze het wel meteen melden.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:42 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Tja je kunt ze wel allebei gaan nomineren maar dan heeft Ali niks gewonnen
echt een jankerd zeg hij valt in herhaling als ik daar zou zitten zou ik dat zeggen ook, ik zou zo een bonje hebben gehad met Jaq Rob en Chiara als ik daar zatquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:27 schreef ledn81 het volgende:
Danny stond nog in de studio en toen was ik al genomineerd![]()
![]()
![]()
![]()
voor de 4e keer hoor ik die hoor vandaag
is en hel normale themaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet over de wc beginnen als Mario in de COS is![]()
dit jaar zijn ze wel heel laks.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
BB moet eens strenger optreden tegen mensen die zijn regels negeren, maar dat zeggen we al 3 jaar
die jankerd is nog niet genomineerd geweest en toch voelt hij zich elke week DE target nummer 1quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:44 schreef engine het volgende:
Chayron weet dat hij de number 1 target is in dit huis....honderd duizend procent zeker.
Echt muil houden!
hij is nu wel heel makkelijk hoor dit jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
BB moet eens strenger optreden tegen mensen die zijn regels negeren, maar dat zeggen we al 3 jaar
dat heb jou gezegdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is hij degene met de poepfetish?
5000 euro boete zou mooi zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |