Jij hebt soms wel eens goede ideeën.quote:
bronquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:25 schreef streamjohan het volgende:
Geld doneren helpt niet via 555, spullen via inzameling wel.
Alle marketingkosten van deze actie worden eerst van het bedrag afgehaald, en hier is natuurlijk te sjoemelen tot en met. Als ik voor 35 euro een pakket maandverband wil sponsoren ga ik dat liever zelf halen bij Kruidvat en dat naar een inzamelpunt brengen.quote:
Wat ik zo online vind gaat 3-7 % van de donaties van Giro 555 naar salarissen, administratie en promotie.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:44 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Alle marketingkosten van deze actie worden eerst van het bedrag afgehaald, en hier is natuurlijk te sjoemelen tot en met. Als ik voor 35 euro een pakket maandverband wil sponsoren ga ik dat liever zelf halen bij Kruidvat en dat naar een inzamelpunt brengen.
Toch bijna 6.3 miljoen wat achterblijft tochquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat ik zo online vind gaat 3-7 % van de donaties van Giro 555 naar salarissen, administratie en promotie.
Probleem met spullen doneren is dat mensen meestal kleren en speelgoed doneren terwijl er voor nu vooral andere spullen nodig zijn zoals verzorgingsproducten, voedsel, huisvestigingsmogelijkheden.
Denk dat een deel daarvan toch onvermijdelijk is. Je hebt wel een administratie nodig bij zo een grootschalige actie als dezequote:Op donderdag 16 februari 2023 11:50 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Toch bijna 6.3 miljoen wat achterblijft tochIs toch te achterlijk voor woorden?
Natuurlijk maakt een organisatie ook kosten, personeel moet ook betaald worden. Maar als ik het salaris van zo'n directeur is...quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat een deel daarvan toch onvermijdelijk is. Je hebt wel een administratie nodig bij zo een grootschalige actie als deze
De dierenbescherming ook, al die mensen die de straat op gaan werken vrijwillig. Behalve op kantoor, dikke leasebak en idem salaris…quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt een organisatie ook kosten, personeel moet ook betaald worden. Maar als ik het salaris van zo'n directeur is...
Dit zijn de salarissen van directeuren bij goede doelen
102.691 euro is het gemiddelde jaarsalaris van een directeur van een goed doel op fulltimebasis. Het salaris varieert van gemiddeld ¤83.152 bij kleine organisaties tot gemiddeld ¤122.586 bij grote organisaties. Dit meldt Goede Doelen Nederland op haar website.
Is het ook. Ik geef om die reden eigenlijk niet aan goede doelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:34 schreef 111210 het volgende:
[..]
De dierenbescherming ook, al die mensen die de straat op gaan werken vrijwillig. Behalve op kantoor, dikke leasebak en idem salaris…
Ik blijf het toch krom vinden
Wat is de eindstand?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:52 schreef koos_vriendloos het volgende:
Wegens de aardbevingen in Turkijewil ik graag geld doneren en andere aansporen om hetzelfde te doen. Hiervoor heb ik iets bedacht.
Elk bericht in dit topic staat gelijk aan ¤0,10 inclusief de OP. Elke keer als er 100 posts zijn zal ik bewijs leveren van mijn donatie ter waarde van 10 euro. Jullie bepalen dus hoeveel ik ga doneren.
Ik nodig jullie uit om in dit topic links en dergelijke te delen waarmee mensen iets kunnen doen voor de slachtoffers. Denk aan locaties waar je gebruikte kleding naar toe kunt brengen of andere donatie links. Je kunt natuurlijk ook posten om het topic te vullen als dat mag van de mods.![]()
Daarnaast nodig ik jullie natuurlijk ook uit om mee te doen met deze actie. En bewijs van je donatie te leveren zoals ik. Liever doneren naar eigen inzicht? Dat kan hier: https://geef-nu.giro555.nl/aardbeving
Tot nu toe gedoneerd doormiddel van dit topic: ¤30
Toch top van jequote:
En nog wat users die ook zelf gedoneerd hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |