En dan ook Zoe daarin meetrekken. Die terecht nog zegt laat mij erbuiten. Als dat hok inderdaad nog gedaan moest worden zie ik het hele probleem niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Zoe: dit is zielig. Je was nog helemaal niet bezig.
Inderdaad, Isaac die weer een kans ziet om Erik te pesten. Hardop iemand te kijk zetten, zo'n persoon is het.
Ik ook. Die heeft gewoon een ultimatum gekregen, gele kaart voor elke keer dat ze autonomie zegt, kan niet andersquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En daarom heeft Eunice haar plan ingetrokken? Ik denk dat andere redenen heeft
Bah wat een naar figuur.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook. Die heeft gewoon een ultimatum gekregen, gele kaart voor elke keer dat ze autonomie zegt, kan niet anders
Tegen zoe vooralquote:
Dat wordt weer wat als het een beetje lekker weer wordt, dan liggen ze hele dagen in de zon te bakken.quote:
Ik geef ze groot gelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer wat als het een beetje lekker weer wordt, dan liggen ze hele dagen in de zon te bakken.
Judo les van een ratquote:
sorry hoor , er zijn er ergere dan bernquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Judo les van een rat![]()
Alsjeblieft niet
Prima dat jij dat vindtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry hoor , er zijn er ergere dan bern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |