Even naar boven scrollen voor het antwoordquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen tv , van videoland :
[ afbeelding ]
een vrouw blijft over![]()
Oh ja die geloofde nog in Adam en Evaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat je in de televisieintro ziet is de silhouet van Gerry
![]()
nah Kim Dquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat je in de televisieintro ziet is de silhouet van Gerry
![]()
Lijkt wel een beetje op Wandaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen tv , van videoland :
[ afbeelding ]
éen vrouw blijft over![]()
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:07 schreef freaky40 het volgende:
Meer mensen die last hebben hier van een zeer traag Videoland, af en toe een grijsscherm met een ronddraaiend kringeltje en dan komt de stream weer terug.
Zei hij datquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:17 schreef Hoempah het volgende:
Erik moet zijn idee pitchen aan K5 voordat er stellingen gedaan mogen worden.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ze proberen het te muten maar af en toe vang je net iets op.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Kenzy vanochtend al uitgebreid toen ze de soundlock knop even niet konden vinden.
Je weet dat de aarde rond is toch?quote:
Het ziet er net uit of het geheugen van je computer vol loopt of zo waardoor het trager is. Maar het lijkt dus echt te liggen bij Videoland. Misschien hun maar eens een mailtje sturen, maar dan krijg je weer eerst die hele rits vragen onder het mom; ja het kan ook aan uw verbinding liggen meneer, daar heb ik altijd een broertje dood aan...quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Het ligt dus echt aan Videoland.
Ik krijg soms linksboven in beeld dat Videoland gecrasht is.Pagina vernieuwen of crashrapport verzenden.
Dacht dat het aan mijn internet.pc lag.
@Hoempah @DGK_Tegengasquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: "De stellingen gaan trouwens naar morgen. Ze willen eerst het hele plan uitgewerkt krijgen en dan mogen die morgen pas opgegooid worden."
Wanda: "Die van Erik en Eunice enzo?"
Kenzy: "Ja"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |