En dan ook Zoe daarin meetrekken. Die terecht nog zegt laat mij erbuiten. Als dat hok inderdaad nog gedaan moest worden zie ik het hele probleem niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Zoe: dit is zielig. Je was nog helemaal niet bezig.
Inderdaad, Isaac die weer een kans ziet om Erik te pesten. Hardop iemand te kijk zetten, zo'n persoon is het.
Ik ook. Die heeft gewoon een ultimatum gekregen, gele kaart voor elke keer dat ze autonomie zegt, kan niet andersquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En daarom heeft Eunice haar plan ingetrokken? Ik denk dat andere redenen heeft
Bah wat een naar figuur.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook. Die heeft gewoon een ultimatum gekregen, gele kaart voor elke keer dat ze autonomie zegt, kan niet anders
Tegen zoe vooralquote:
Dat wordt weer wat als het een beetje lekker weer wordt, dan liggen ze hele dagen in de zon te bakken.quote:
Ik geef ze groot gelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer wat als het een beetje lekker weer wordt, dan liggen ze hele dagen in de zon te bakken.
Judo les van een ratquote:
sorry hoor , er zijn er ergere dan bernquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Judo les van een rat![]()
Alsjeblieft niet
Prima dat jij dat vindtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry hoor , er zijn er ergere dan bern
Lekker losgaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:29 schreef Flow3r het volgende:
Mexx moet eerst maar eens effe lekker gaan carnavallen
Zit anders behoorlijk depri te doen in de tuin. Genieten van een Babs die hem nog maar eens verteld dat ie niet zelf moet gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:27 schreef Flow3r het volgende:
Martin heeft bij veel mensen zielig gedaan en knuffels en gesprekjes gehad, die voelt zich al weer helemaal oke
Mag hopen dat Sas hem nog eens de waarheid vertelt
Ik Ben ook heel benieuwdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd wanneer ze het in de uitzendingen laten zien (en wat). Kim W vertrok op tv ook pas gisteren...
Hij zegt eigenlijk helemaal niksquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:34 schreef greysbones het volgende:
Matin blijft het verhaal niet eerlijk vertellen
Hij was niet dronkenquote:
Ja vermoeiend en nou weet ik niet waar Moraima hem voor nodig heeft, maar die smurf wil nog effe doorbeppen dus "Doe maar nog 5 rondjes Morri"quote:
Dat belerende toontje ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vermoeiend en nou weet ik niet waar Moraima hem voor nodig heeft, maar die smurf wil nog effe doorbeppen dus "Doe maar nog 5 rondjes Morri"
Omdat we dan niks meer zouden horenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:37 schreef Flow3r het volgende:
Natuurlijk weer streamwissel![]()
Waarom verbieden ze de bewoners niet om de woorden " achter, kamer 5, dáar' etc te gebruiken op straffe van een gele kaart of zoiets, gewoon NOOIT refereren aan de productie, ipv al die stomme soundlocks en streamwissels
klopt kloptquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat we dan niks meer zouden horen
En nu wel
Een beetje
Want vaak zijn ze te laat
* greysbones schakelt uitquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
.... : "Overrr een half uurrrtje judoo-EN"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |