Gaat ze niet lukken.quote:
Ja hij vertrouwd Jeff nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee toch? De aanvaring gisteren met Marcia en Eric?..oh jammer dan als het Jef is.
Tiano ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:52 schreef Silves het volgende:
Gatver dat gespuug op die grasmat..hoeveel tics heeft die martin..
Oke, maar heb wel erg vaak gehoord als Marcia op de stip staat Erik naar huis stuurt..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hij vertrouwd Jeff niet
En ziet nu zijn kans bij matin omdat die zich afgezonderd voelt
Tijd om die Sasrat weg te stemmenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:51 schreef Flow3r het volgende:
Áls Martin dan op de stip komt en Bern wegspeelt heeft ie oorlog met Sas
ik zeg : doen
Hij wil nu Jeff naar huisquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Oke, maar heb wel erg vaak gehoord als Marcia op de stip staat Erik naar huis stuurt..
Marciano wil Jeff weg?quote:
Tja ...hoop alleen niet dat alle mannen vertrekken, en alleen met die meiden overblijven in deze k*tshow..mij staat Erik en Bern bovenaan om te vertrekken van de mannen, vrouwen te veel om op te noemenquote:
Ga toch weg idioot!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef puzziepie het volgende:
OMG wat sneu![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef puzziepie het volgende:
OMG wat sneu![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erik en Jeff horen in de Top 10 wat mij betreft.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja ...hoop alleen niet dat alle mannen vertrekken, en alleen met die meiden overblijven in deze k*tshow..mij staat Erik en Bern bovenaan om te vertrekken van de mannen, vrouwen te veel om op te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |