Gaat ze niet lukken.quote:
Ja hij vertrouwd Jeff nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee toch? De aanvaring gisteren met Marcia en Eric?..oh jammer dan als het Jef is.
Tiano ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:52 schreef Silves het volgende:
Gatver dat gespuug op die grasmat..hoeveel tics heeft die martin..
Oke, maar heb wel erg vaak gehoord als Marcia op de stip staat Erik naar huis stuurt..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hij vertrouwd Jeff niet
En ziet nu zijn kans bij matin omdat die zich afgezonderd voelt
Tijd om die Sasrat weg te stemmenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:51 schreef Flow3r het volgende:
Áls Martin dan op de stip komt en Bern wegspeelt heeft ie oorlog met Sas
ik zeg : doen
Hij wil nu Jeff naar huisquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Oke, maar heb wel erg vaak gehoord als Marcia op de stip staat Erik naar huis stuurt..
Tja ...hoop alleen niet dat alle mannen vertrekken, en alleen met die meiden overblijven in deze k*tshow..mij staat Erik en Bern bovenaan om te vertrekken van de mannen, vrouwen te veel om op te noemenquote:
Ga toch weg idioot!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef puzziepie het volgende:
OMG wat sneu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef puzziepie het volgende:
OMG wat sneu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erik en Jeff horen in de Top 10 wat mij betreft.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja ...hoop alleen niet dat alle mannen vertrekken, en alleen met die meiden overblijven in deze k*tshow..mij staat Erik en Bern bovenaan om te vertrekken van de mannen, vrouwen te veel om op te noemen
Tuurlijk niet.quote:
Dit kan je niet verzinnen,wat een clown.quote:
Wat een clownquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gelukkig .. daar hebben we er nog niet genoeg van
Als je de intro op tv bekijkt zie je dat iedereen wordt weggespeeld behalve éentje en dat is een vrouwquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja ...hoop alleen niet dat alle mannen vertrekken, en alleen met die meiden overblijven in deze k*tshow..mij staat Erik en Bern bovenaan om te vertrekken van de mannen, vrouwen te veel om op te noemen
Janet? Wendy? kijk geen tv..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als je de intro op tv bekijkt zie je dat iedereen wordt weggespeeld behalve éentje en dat is een vrouw
En hoogbegaafd.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin vindt zichzelf echt the Godfather of zo...
Wat je in de televisieintro ziet is de silhouet van Gerryquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als je de intro op tv bekijkt zie je dat iedereen wordt weggespeeld behalve éentje en dat is een vrouw
Ja, en hangt af en toe in m'n browser, moet ik het venster sluiten en opnieuw openen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:07 schreef freaky40 het volgende:
Meer mensen die last hebben hier van een zeer traag Videoland, af en toe een grijsscherm met een ronddraaiend kringeltje en dan komt de stream weer terug.
Klopt, hier dus ook. FireFox overigens hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, en hangt af en toe in m'n browser, moet ik het venster sluiten en opnieuw openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |