In het begin klikten ze heel erg met elkaar , ze noemde hem haar broertjequote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:35 schreef Flow3r het volgende:
Martin is wel erg plakkerig ineens bij Babet en Wendy,hij voelt zich duidelijk gesteund
[ afbeelding ]
Denk dat juist die 2 het meest zichzelf zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Die Mirthe vertrouw ik niet, en die Kenzy nog minder.
Babbelquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat juist die 2 het meest zichzelf zijn.
Babette is een zielenlezer van de koude grond.
Vind het echt geen fijn mens die hele Babette niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat juist die 2 het meest zichzelf zijn.
Babette is een zielenlezer van de koude grond.
Heerlijk mensquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt geen fijn mens die hele Babette niet.
Het leest wat raar weg en toch snap ik wat ik leesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
Babs met een klok klepel verhaal ze hebben het over een uitgaansclub in Utrecht. Nou begint ineens over een vermoorde tennisser ( die er vaak kwam?) Everink zegt ze. Ze bedoeld Koen Everink ( zakenman, ooit inelkaar gemept door Badr Hari) die door een tennis coach is vermoord.
WJ doet het ook en dat zit die Esther na het lopen weer met haar schoenen op de bank of tegen het aanrecht bah.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:02 schreef KinKiJan het volgende:
WTF!
[ afbeelding ]
2x WTF! Die wenkbrauwen van Babs ook![]()
Die zijn net zo erg als JW en Estherquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
DIe Wanda en Jasper zijn ook bijna 24 uur per dag samen en ook nog eens op de streams
Dat ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:02 schreef KinKiJan het volgende:
WTF!
[ afbeelding ]
Ja, die zijn ook vaak in beeld, maar heb het idee dat W en J vaker in beeld zijn dan J en Equote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zijn net zo erg als JW en Esther
Hij een masker en zij haar wenkbrauwen geverfdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:02 schreef KinKiJan het volgende:
WTF!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |