@mexxquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef puzziepie het volgende:
Mexx go have sex with your ex la la la laaa la
Dat zegt wat over dat opgeblazen kabouter egootje van Martinquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef greysbones het volgende:
Jeff ingespeeld met matin
Over de alcohol
Matin vindt nog steeds dat hij niet de schuldige is zaterdag
Dat wil ik bij haar ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:42 schreef Flow3r het volgende:
Sas : ik wil dat ie constant die fokking stip op gaat totdat ie naar huis gaat
Sowwwwquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:42 schreef Flow3r het volgende:
Maar worden niet vervelend zoals Mattin.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
Martin kan het niet bij 2 biertjes laten
Hebben meer mannen( vaak mannen ) last van
Kloptquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar worden niet vervelend zoals Mattin.
Daar was ze al vrij duidelijk in.quote:
En daarom pakken de vrouwen de gele kaartenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
Omdat hij een bloedzuiger is met drank op.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
En daarom pakken de vrouwen de grle kaarten
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
Zonder drank op ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat hij een bloedzuiger is met drank op.
Er zijn meer mannen die doordrinken tot ze out gaan dan vrouwenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
En daarom pakken de vrouwen de grle kaarten
Een jaar gratis kost en inwoning met kans op een miljoenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:45 schreef pingu66 het volgende:
Is het voor Sasha wel de goede plek in de loods om te herstellen van Long Covid?
Heel onaardig maar ik denk dat Sas psychisch meer problemen heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een jaar gratis kost en inwoning met kans op een miljoen
Fok long covid
Ja hoor, heeft ze nooit last van bij feestjes, alleen bij Bernquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:45 schreef pingu66 het volgende:
Is het voor Sasha wel de goede plek in de loods om te herstellen van Long Covid?
In de ziektewetquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Fok long covid
Ja, tuurlijk, het is de schuld van alle mannenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen die doordrinken tot ze out gaan dan vrouwen
Dat een Mexx en zoe zich laten provoceren zegt iets over hen
Zoe laat zich ook nuchter provoceren ( dat hebben we al eens gezien bij Leila )
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, het is de schuld van alle mannen
Die vrouw zit vol met haat om iedereeen en alles echt niet gezond. Die heeft dar buiten echt psychische hulp nodig.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:42 schreef Flow3r het volgende:
Dat was een voorwaarde om het programma in te mogen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel onaardig maar ik denk dat Sas psychisch meer problemen heeft
Ze zitten toch echt in een spel waarbij er mensen weg moeten om zelf in de finale te komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil van Jeff af
Ook vies
Als Jeff een dergelijk plan maakt is hij een flikker en weet ik niet wat
Jeffquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:49 schreef Silves het volgende:
Ze willen de lange loeso! hoop dat dit Erik is
Dat zei Zoe gisteren.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een voorwaarde om het programma in te mogen.
Of Judasquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zitten toch echt in een spel waarbij er mensen weg moeten om zelf in de finale te komen.
Gaat ze niet lukken.quote:
Ja hij vertrouwd Jeff nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee toch? De aanvaring gisteren met Marcia en Eric?..oh jammer dan als het Jef is.
Tiano ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:52 schreef Silves het volgende:
Gatver dat gespuug op die grasmat..hoeveel tics heeft die martin..
Oke, maar heb wel erg vaak gehoord als Marcia op de stip staat Erik naar huis stuurt..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hij vertrouwd Jeff niet
En ziet nu zijn kans bij matin omdat die zich afgezonderd voelt
Tijd om die Sasrat weg te stemmenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:51 schreef Flow3r het volgende:
Áls Martin dan op de stip komt en Bern wegspeelt heeft ie oorlog met Sas
ik zeg : doen
Hij wil nu Jeff naar huisquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Oke, maar heb wel erg vaak gehoord als Marcia op de stip staat Erik naar huis stuurt..
Marciano wil Jeff weg?quote:
Tja ...hoop alleen niet dat alle mannen vertrekken, en alleen met die meiden overblijven in deze k*tshow..mij staat Erik en Bern bovenaan om te vertrekken van de mannen, vrouwen te veel om op te noemenquote:
Ga toch weg idioot!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef puzziepie het volgende:
OMG wat sneu![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef puzziepie het volgende:
OMG wat sneu![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erik en Jeff horen in de Top 10 wat mij betreft.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja ...hoop alleen niet dat alle mannen vertrekken, en alleen met die meiden overblijven in deze k*tshow..mij staat Erik en Bern bovenaan om te vertrekken van de mannen, vrouwen te veel om op te noemen
Tuurlijk niet.quote:
Dit kan je niet verzinnen,wat een clown.quote:
Wat een clownquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gelukkig .. daar hebben we er nog niet genoeg van
Als je de intro op tv bekijkt zie je dat iedereen wordt weggespeeld behalve éentje en dat is een vrouwquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja ...hoop alleen niet dat alle mannen vertrekken, en alleen met die meiden overblijven in deze k*tshow..mij staat Erik en Bern bovenaan om te vertrekken van de mannen, vrouwen te veel om op te noemen
Janet? Wendy? kijk geen tv..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als je de intro op tv bekijkt zie je dat iedereen wordt weggespeeld behalve éentje en dat is een vrouw
En hoogbegaafd.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin vindt zichzelf echt the Godfather of zo...
Wat je in de televisieintro ziet is de silhouet van Gerryquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als je de intro op tv bekijkt zie je dat iedereen wordt weggespeeld behalve éentje en dat is een vrouw
Ja, en hangt af en toe in m'n browser, moet ik het venster sluiten en opnieuw openen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:07 schreef freaky40 het volgende:
Meer mensen die last hebben hier van een zeer traag Videoland, af en toe een grijsscherm met een ronddraaiend kringeltje en dan komt de stream weer terug.
Klopt, hier dus ook. FireFox overigens hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, en hangt af en toe in m'n browser, moet ik het venster sluiten en opnieuw openen.
Even naar boven scrollen voor het antwoordquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen tv , van videoland :
[ afbeelding ]
een vrouw blijft over![]()
Oh ja die geloofde nog in Adam en Evaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat je in de televisieintro ziet is de silhouet van Gerry
![]()
nah Kim Dquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat je in de televisieintro ziet is de silhouet van Gerry
![]()
Lijkt wel een beetje op Wandaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen tv , van videoland :
[ afbeelding ]
éen vrouw blijft over![]()
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:07 schreef freaky40 het volgende:
Meer mensen die last hebben hier van een zeer traag Videoland, af en toe een grijsscherm met een ronddraaiend kringeltje en dan komt de stream weer terug.
Zei hij datquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:17 schreef Hoempah het volgende:
Erik moet zijn idee pitchen aan K5 voordat er stellingen gedaan mogen worden.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ze proberen het te muten maar af en toe vang je net iets op.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Kenzy vanochtend al uitgebreid toen ze de soundlock knop even niet konden vinden.
Je weet dat de aarde rond is toch?quote:
Het ziet er net uit of het geheugen van je computer vol loopt of zo waardoor het trager is. Maar het lijkt dus echt te liggen bij Videoland. Misschien hun maar eens een mailtje sturen, maar dan krijg je weer eerst die hele rits vragen onder het mom; ja het kan ook aan uw verbinding liggen meneer, daar heb ik altijd een broertje dood aan...quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Het ligt dus echt aan Videoland.
Ik krijg soms linksboven in beeld dat Videoland gecrasht is.Pagina vernieuwen of crashrapport verzenden.
Dacht dat het aan mijn internet.pc lag.
@Hoempah @DGK_Tegengasquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: "De stellingen gaan trouwens naar morgen. Ze willen eerst het hele plan uitgewerkt krijgen en dan mogen die morgen pas opgegooid worden."
Wanda: "Die van Erik en Eunice enzo?"
Kenzy: "Ja"
Nog langer wachten dusquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: "De stellingen gaan trouwens naar morgen. Ze willen eerst het hele plan uitgewerkt krijgen en dan mogen die morgen pas opgegooid worden."
Wanda: "Die van Erik en Eunice enzo?"
Kenzy: "Ja"
Marciano: "Dan vinden ze het dus wel interessant"
Wanda: "Of juist niet, dan gaan we natuurlijk wel minder geld uitgeven als we netje bij 100 euro per pers.."
Kenzy onderbreekt: "Weet je waar ik echt zin in heb!?"
Wanda: "eh.. dat ga je me nu vertellen"
Kenzy: "Stroopsoldaatje!"
Nice Kenzy ...
van moriama kan je ook zeggen , mens thuis kan je ook afvallenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Fok long covid
Ander punt toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
van moriama kan je ook zeggen , mens thuis kan je ook afvallen
Sorry, even off topicquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:07 schreef freaky40 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
heb in al die jaren videoland en nu bij videoland v2 nog nooit verbindingsproblemen gehad.. dus lijkt me een offline probleem bij jullie thuisquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het ziet er net uit of het geheugen van je computer vol loopt of zo waardoor het trager is. Maar het lijkt dus echt te liggen bij Videoland. Misschien hun maar eens een mailtje sturen, maar dan krijg je weer eerst die hele rits vragen onder het mom; ja het kan ook aan uw verbinding liggen meneer, daar heb ik altijd een broertje dood aan...
Nee , ik heb het soms ook ligt aan videolandquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
heb in al die jaren videoland en nu bij videoland v2 nog nooit verbindingsproblemen gehad.. dus lijkt me een offline probleem bij jullie thuis
Nope. Google maar eens hoe vaak het voorkomt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
heb in al die jaren videoland en nu bij videoland v2 nog nooit verbindingsproblemen gehad.. dus lijkt me een offline probleem bij jullie thuis
hij heeft wel gelijk, als men zoe wijs maakt dat ze rood moet stemmen want volgende week stort de zon neer dan doet ze dat nog bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Hey, dit moet je effe beseffen he. Ik , Erik, die altijd ontzettend zijn best doet om de prijzenpot te beschermen, wil een uitgave van 11.000 uit de prijzenpot te doen."
Zoe: "Ja, zoals GJ die dus anti-roken is eigenlijk"
Erik praat gewoon verder: "Zoiets kun je toch alleen maar ondersteunen?"
Zoe "....."
JW: "Zelfs dat niet Erik.."
Nadat Zoe weer verder loopt.
JW: "Dat zijn nou van die stemmen waar je niks aan hebt, dat vlieg alle kanten op. Als GJ er even mee praat is het weer andersom"
Erik: "Wat .. Wat zegt ze nou? Gaat ze nou op rood of op groen? Ze zegt eigenlijk niks"
JW: "Jawel, die gaat op rood, die is allang omgepraat daar in de kamer"
Esther: herhaalt wat JW zegt
JW: "Dat weet je toch, je weet toch hoe dat werkt. Dat is stemvee, zo noem ik dat. Daarom zeg ik ook altijd 'Stick-to-the-plan' dat plan dat ik bedacht heb. Dat is ook gewoon stemvee"
Die man wordt met de dag meer bitter
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Eunice heeft haar idee ingetrokken, dit wordt het verhaal.
En terecht. Erik is toch altijd van de 'regeltjes'.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac is de wc aan het schoonmaken, maar Erik piest tussendoor gewoon effe. Isaac over de zeik.
Vond vooral de manier waarop hij het zei nogal bitter klinken. Hij neemt aan dat GJ zijn mening gaat opdringen, terwijl ze daar (gisteren over het plan van Eunice) wel degelijk een eigen mening over heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:51 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, als men zoe wijs maakt dat ze rood moet stemmen want volgende week stort de zon neer dan doet ze dat nog bij wijze van spreken
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac is de wc aan het schoonmaken, maar Erik piest tussendoor gewoon effe. Isaac over de zeik.
Zoe: dit is zielig. Je was nog helemaal niet bezig.quote:
Dat komt omdat Erik continu aan het doordrammen is over dat geld dat hij dat allemaal maar te veel geld vindquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Eunice heeft haar idee ingetrokken, dit wordt het verhaal.
En daarom heeft Eunice haar plan ingetrokken? Ik denk dat andere redenen heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:04 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Dat komt omdat Erik continu aan het doordrammen is over dat geld dat hij dat allemaal maar te veel geld vind
En dan ook Zoe daarin meetrekken. Die terecht nog zegt laat mij erbuiten. Als dat hok inderdaad nog gedaan moest worden zie ik het hele probleem niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Zoe: dit is zielig. Je was nog helemaal niet bezig.
Inderdaad, Isaac die weer een kans ziet om Erik te pesten. Hardop iemand te kijk zetten, zo'n persoon is het.
Ik ook. Die heeft gewoon een ultimatum gekregen, gele kaart voor elke keer dat ze autonomie zegt, kan niet andersquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En daarom heeft Eunice haar plan ingetrokken? Ik denk dat andere redenen heeft
Bah wat een naar figuur.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook. Die heeft gewoon een ultimatum gekregen, gele kaart voor elke keer dat ze autonomie zegt, kan niet anders
Tegen zoe vooralquote:
Dat wordt weer wat als het een beetje lekker weer wordt, dan liggen ze hele dagen in de zon te bakken.quote:
Ik geef ze groot gelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer wat als het een beetje lekker weer wordt, dan liggen ze hele dagen in de zon te bakken.
Judo les van een ratquote:
sorry hoor , er zijn er ergere dan bernquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Judo les van een rat![]()
Alsjeblieft niet
Prima dat jij dat vindtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry hoor , er zijn er ergere dan bern
Lekker losgaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:29 schreef Flow3r het volgende:
Mexx moet eerst maar eens effe lekker gaan carnavallen
Zit anders behoorlijk depri te doen in de tuin. Genieten van een Babs die hem nog maar eens verteld dat ie niet zelf moet gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:27 schreef Flow3r het volgende:
Martin heeft bij veel mensen zielig gedaan en knuffels en gesprekjes gehad, die voelt zich al weer helemaal oke
Mag hopen dat Sas hem nog eens de waarheid vertelt
Ik Ben ook heel benieuwdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd wanneer ze het in de uitzendingen laten zien (en wat). Kim W vertrok op tv ook pas gisteren...
Hij zegt eigenlijk helemaal niksquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:34 schreef greysbones het volgende:
Matin blijft het verhaal niet eerlijk vertellen
Hij was niet dronkenquote:
Ja vermoeiend en nou weet ik niet waar Moraima hem voor nodig heeft, maar die smurf wil nog effe doorbeppen dus "Doe maar nog 5 rondjes Morri"quote:
Dat belerende toontje ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vermoeiend en nou weet ik niet waar Moraima hem voor nodig heeft, maar die smurf wil nog effe doorbeppen dus "Doe maar nog 5 rondjes Morri"
Omdat we dan niks meer zouden horenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:37 schreef Flow3r het volgende:
Natuurlijk weer streamwissel![]()
Waarom verbieden ze de bewoners niet om de woorden " achter, kamer 5, dáar' etc te gebruiken op straffe van een gele kaart of zoiets, gewoon NOOIT refereren aan de productie, ipv al die stomme soundlocks en streamwissels
klopt kloptquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat we dan niks meer zouden horen
En nu wel
Een beetje
Want vaak zijn ze te laat
* greysbones schakelt uitquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
.... : "Overrr een half uurrrtje judoo-EN"
Daar ga ik al niet naar kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
.... : "Overrr een half uurrrtje judoo-EN"
Tommy-Lee had gewoon een vooruitziende blik.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:44 schreef puzziepie het volgende:
Babs: Maar waarom zei Tommy Lee dan tegen Marciano dan dat Mexx niets met jou moest krijgen
Het gaat niet door, te weinig deelnemers, hij heeft er maar 2quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ga ik al niet naar kijken
Ik probeer Sas en Bern zoveel mogelijk te ontwijken. Nasty stel
Goeie, wat zei Martin daarop? Laat mij raden, niets?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:44 schreef puzziepie het volgende:
Babs: Maar waarom zei Tommy Lee dan tegen Marciano dan dat Mexx niets met jou moest krijgen
Omdat Mexx dat ook deedquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:51 schreef Flow3r het volgende:
Geef nou eens antwoord Martin : waarom ga je steeds lopen zuigen
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het gaat niet door, te weinig deelnemers, hij heeft er maar 2
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Goeie, wat zei Martin daarop? Laat mij raden, niets?
Nou genoeg zuigers in Den Bosch hoor. Die leven nog steedsquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:06 schreef Flow3r het volgende:
Martin gaat nooit overleven in Den Bosch, daar pikken ze dat gezuig niet van hem
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar hoopte ik al op ... hoe meer plannen hoe beter
Hij gaat maar lekker naar Schijndelquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou genoeg zuigers in Den Bosch hoor. Die leven nog steedsik zou meer moeite hebben met Esther in den Bosch
Martin knap???????????????quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:46 schreef Flow3r het volgende:
Mexx keek steeds met grote ogen naar Martin, ze vond hem thuis al knap
[ afbeelding ]
Die lui kennen elkaar nog maar enkele maanden en dat was al geen succes.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:59 schreef puzziepie het volgende:
Martin en Mexx gaan in Utreg samenwonen
Die wil Martin eruit hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:24 schreef puzziepie het volgende:
Wanda heeft het gevoel dat de zoemer zo gaat , of ze wil dat zoemer zo gaat?
In het begin klikten ze heel erg met elkaar , ze noemde hem haar broertjequote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:35 schreef Flow3r het volgende:
Martin is wel erg plakkerig ineens bij Babet en Wendy,hij voelt zich duidelijk gesteund
[ afbeelding ]
Denk dat juist die 2 het meest zichzelf zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Die Mirthe vertrouw ik niet, en die Kenzy nog minder.
Babbelquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat juist die 2 het meest zichzelf zijn.
Babette is een zielenlezer van de koude grond.
Vind het echt geen fijn mens die hele Babette niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat juist die 2 het meest zichzelf zijn.
Babette is een zielenlezer van de koude grond.
Heerlijk mensquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt geen fijn mens die hele Babette niet.
Het leest wat raar weg en toch snap ik wat ik leesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
Babs met een klok klepel verhaal ze hebben het over een uitgaansclub in Utrecht. Nou begint ineens over een vermoorde tennisser ( die er vaak kwam?) Everink zegt ze. Ze bedoeld Koen Everink ( zakenman, ooit inelkaar gemept door Badr Hari) die door een tennis coach is vermoord.
WJ doet het ook en dat zit die Esther na het lopen weer met haar schoenen op de bank of tegen het aanrecht bah.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:02 schreef KinKiJan het volgende:
WTF!
[ afbeelding ]
2x WTF! Die wenkbrauwen van Babs ook![]()
Die zijn net zo erg als JW en Estherquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
DIe Wanda en Jasper zijn ook bijna 24 uur per dag samen en ook nog eens op de streams
Dat ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:02 schreef KinKiJan het volgende:
WTF!
[ afbeelding ]
Ja, die zijn ook vaak in beeld, maar heb het idee dat W en J vaker in beeld zijn dan J en Equote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zijn net zo erg als JW en Esther
Hij een masker en zij haar wenkbrauwen geverfdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:02 schreef KinKiJan het volgende:
WTF!
[ afbeelding ]
Ook Babs zit in een spel en verkregen informatie heb je haar zelf gegeven. Alle gesprekken hoe intiem ook slaat ze op en gebruikt ze in haar eigen voordeel mocht de situatie daarnaar zijn. Is verder ook helemaal niets mis mee want dat doen ze allemaal. Verder heb je graag mensen waar je een bepaalde invloed op kunt uitoefenen. Met principes ga je het niet winnen. Je moet bovendien niet vergeten dat sommigen zich heel erg bewust zijn van hoe ze over willen komen op televisie. In een gesprek met Wendy heeft Babs ook gewoon toegegeven dat ze bij een mogelijk emomoment erop duikt als de huisshrink.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt geen fijn mens die hele Babette niet.
Dan loopje toch echt voor lulquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook Babs zit in een spel en verkregen informatie heb je haar zelf gegeven. Alle gesprekken hoe intiem ook slaat ze op en gebruikt ze in haar eigen voordeel mocht de situatie daarnaar zijn. Is verder ook helemaal niets mis mee want dat doen ze allemaal. Verder heb je graag mensen waar je een bepaalde invloed op kunt uitoefenen. Met principes ga je het niet winnen. Je moet bovendien niet vergeten dat sommigen zich heel erg bewust zijn van hoe ze over willen komen op televisie. In een gesprek met Wendy heeft Babs ook gewoon toegegeven dat ze bij een mogelijk emomoment erop duikt als de huisshrink.
Bij de sterkste mensen daar werd ze niet eens gekozen en zat ze bij de 'losers' terwijl zelfs Eunice mocht opdravenquote:
Ze is dus heel sterk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij de sterkste mensen daar werd ze niet eens gekozen terwijl zelfs Eunice mocht opdraven
Ja en mentaal of fysiek sterk?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou eigenlijk?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:00 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
JW doet het ook en dat zit die Esther na het lopen weer met haar schoenen op de bank of tegen het aanrecht bah.
Maak het vooral even nog onoverzichtelijker dit gesprekquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja maak het vooral even nog onoverzichtelijker dit gesprek
Beetje gelijkwaardigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook vaak in beeld, maar heb het idee dat W en J vaker in beeld zijn dan J en E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |